Hornbach România, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcție și grădinărit, aniversează 5 ani de la inaugurarea magazinului din Balotești. Deschis în decembrie 2010, acesta a fost cea de-a patra locație a Hornbach pe plan local, după magazinele din zonele Berceni și Militari din Capitală și după locația din Brașov, iar astăzi a ajuns la un trafic de  peste 2.100 de clienți zilnic.

38942-magazin_hb_-_balotesti.jpg„În cei cinci ani de la deschiderea magazinului din Balotești, peste 2,8 milioane de clienți au făcut cumpărături din această locație. De asemenea, an de an traficul și numărul de clienți a crescut. Astfel, în 2015, până în acest moment, am avut peste 653.000 de clienți, în timp ce în 2014 numărul acestora a fost de 575.000”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General Hornbach.

Acesta a subliniat, de asemenea, că, zilnic, pragul magazinului Hornbach din Balotești este trecut de circa 2.100 de clienți, locația fiind pe locul al doilea în topul celor mai vizitate din rețeaua Hornbach, după cea din Berceni, care are peste 3.000 clienți zilnic. Desigur, traficul flucutuează în funcție de sezon, iar pentru domeniul construcțiilor, numărul de clienți cunoaște cea mai mare creștere în perioada martie - noiembrie.

„Rezultatele obținute au la bază standardele companiei noastre, precum și respectarea și aplicarea acestora de către o echipă care s-a adaptat ușor și crește constant. De asemenea, un alt element care a contribuit la  succesul acestui magazin este managementul de calitate, care a comunicat transparent și obiectiv cunoștiințele sale către întreaga echipă de angajați”, a mai spus Mugurel-Horia Rusu.

Zona de grădină, cel mai vizitat departament

De asemenea, susține reprezentantul companiei, sezonalitatea este criteriul de bază și în ceea ce privește topul celor mai bine vândute produse. Astfel, primăvara, clienții se îndreaptă cu precădere către plantele de grădină, în timp ce brazii și lemnele sunt principalele solicitări pe parcursul iernii, iar instalațiile sanitare și de încălzire revin în fruntea clasamentului pe durata sezonului de toamnă.

Cu toate acestea, însă, indiferent de sezon, cel mai vizitat departament din magazinul Balotești este cel de grădină, situat pe o suprafață de 6.510 mp. Cerințele clienților din această zonă vizează amenajarea sau completarea grădinilor și spațiilor verzi cu plante, precum și soluții de întreținere pentru acestea.

„Unul dintre motivele care stau la baza succesului acestui departament este echipa din spatele său. Conduși de un manager cu experiență, angajații din acest raion dețin competențe de specialitate, prin care pot satisface și cele mai exigente cerințe ale clienților”, a completat reprezentantul companiei.

În ceea ce privește serviciile cele mai solicitate, locuitorii din zona de nord a Capitalei atrag o cerere foarte mare pentru serviciile de mixaj vopsele, confecționare perdele, înrămat tablouri, debitare și transport.

# # #

Despre Hornbach România

HORNBACH este o companie multinațională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2014/2015 (data bilanțului: 28 februarie) o cifră de afaceri (netă) de peste 3,5 miliarde de Euro, în creștere cu 6% comparativ cu perioada anterioară.

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 5 generații. În acest moment, concernul deține 153 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveția, Cehia, Slovacia, Suedia și România), dintre care 6 în România (București  Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu). 

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanței și a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcție și articole de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având 16.500 de angajați care contribuie la succesul companiei, dintre aceștia peste 770 activând  în România.

# # #

17 December 2015