Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit,  lansează o nouă campanie de publicitate axată pe sloganul companiei – „Mereu găsești câte ceva de făcut” – dorind astfel să arate că, la nivel global, chiar dacă lumea este atât de mare, pasiunea pentru bricolaj și grădinărit „vorbește” aceeași limbă și că, un lucru făcut în echipă, este mult mai solid.

38219-construim.jpgCampania pornită de la ideea „Mereu găsești câte ceva de făcut” își dorește să treacă de toate granițele geografice, culturale, religioase sau lingvistice, făcând asociere cu subiecte importante ale momentului, precum criza refugiaților din Europa, conflictele din Ucraina, Siria sau Orientul Mijlociu.

„Pentru a atinge acest scop și pentru a arăta că mereu există ceva de făcut, nu doar acasă, ci în lume, și că munca în echipă are mai mare succes, noul spot subliniază, cu frenezia și umorul specific campaniilor Hornbach, ceea ce se întâmplă atunci când oamenii de diferite origini își urmăresc doar propriul scop și nu colaborează între ei”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al Hornbach Romania.

Spotul are în prim plan un proiect gigant, o casă care de fapt simbolizează întreaga lume. La acest proiect lucrează oameni de diverse rase, religii, culturi, fiecare dorind să își pună amprenta, să transforme proiectul într-unul propriu, fără a se sfătui cu ceilalți coechipieri. Apoteotic însă, la finalizarea construcției care este un adevărat Turn Babel, construit în numeroase stiluri de lucru individuale, proiectul „Lumea” se prăbușește, se descompune în bucăți, sub privirile mirate ale tuturor.

Abia după această prăbușire, toți cei implicați înțeleg cât de importantă este munca în echipă și încep să lucreze cu toții, alături, având aceleași principii.

Mesajul pe care Hornbach își dorește să îl transmită prin acest spot este că meșterii din întreaga lume au aceleași valori de bază: unitate și solidaritate.

 „Ceea ce arată noua campanie, se trăiește, de fapt, în viața de zi cu zi. Faptul că deseori putem reuși doar împreună, indiferent de statutul social și de origine, acest aspect constituie un exemplu pentru lumea în care trăim cu toții”, a declarat Julia Ziegelmann,  șef al departamentului Comunicare brand al Hornbach.

Aceasta a subliniat, de asemenea, că rolul campaniei a fost și de a pune în scenă sloganul binecunoscut, cu umor și farmec, pentru a fi înțeles, în profunzime.

„Să prezinți într-un spot publicitar atât de multe etnii și culturi diferite este aproape o revoluție în industria publicitară germană”, a declarat, la rândul său, Guido Heffels, responsabil Creație de la HEIMAT, agenție ce s-a ocupat de creația spotului.  Acesta a subliniat că, deși este o campanie pentru un lanț de magazine de bricolaj și grădinărit, aceasta face referire și la evenimentele istorice din perioada actuală.

Dincolo de spotul TV, campania cuprinde și o componentă de outdoor ce are la bază subiectul „Recunoașterii Steagului”. Prin titluri de tipul  „7.000 de limbi străine, însă o singură cale de a bate un cui în perete. Mereu găsești câte ceva de făcut.”  sau  „Lumea este casa ta. S-o renovăm împreună! Mereu găsești câte ceva de făcut.” , sloganul este pus în scenă în designuri stilizate îmbogățite cu steaguri.

Pe plan local, campania a început  la 19 septembrie în mediile TV și outdoor.

# # #

Despre Hornbach România

HORNBACH este o companie multinațională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2014/2015 (data bilanțului: 28 februarie) o cifră de afaceri (netă) de peste 3,5 miliarde de Euro, în creștere cu 6% comparativ cu perioada anetrioară.

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 5 generații. În acest moment, concernul deține 150 magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveția, Cehia, Slovacia, Suedia și România), dintre care 5 în România (București  Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara). 

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectele clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanței și a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcție și articole de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având 16.500 de angajați care contribuie la succesul companiei, dintre aceștia peste 650 activând  în România.

# # #

22 September 2015