În perioada 18 – 22 aprilie, săptămână în  care,  în  toate  școlile  din  România, se desfășoară programul „Școala Altfel”,  Hornbach  România,  unul  dintre  principalii retaileri locali de materiale  de construcții și grădinărit, organizează pentru elevi vizite în magazine și o serie de ateliere creative.

39967-magazin_-_hb_-_ro_sibiu.jpg„Considerăm  că  programul  ‘Școala Altfel’ este unul benefic pentru elevi, aceștia  având  ocazia  de  a  experimenta lucruri noi, în afara școlii. În sprijinul acestei idei, ne-am dorit, și în acest an, să organizăm vizite în magazine  pentru  elevi,  urmate de ateliere creative, oferindu-le acestora posibilitatea  să  se  familiarizeze  cu lumea bricolajului și să descopere plăcerea   de   a   realiza   obiecte  cu  propriile  mâini”,  a  declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al Hornbach România.

Astfel, și în acest an, fiecare dintre magazinele Hornbach a selectat câte o școală din proximitate, iar copiii din aceste unități vor putea lua parte la  acțiunile  desfășurate  în magazin, timp de 3 ore, în una dintre zilele săptămânii.

Pe  lângă  un  tur  al  magazinului,  copiii  vor  avea  posibilitatea de a participa la un atelier creativ în cadrul căruia își pot exersa abilitățile de  meșter,  creând  obiecte  decorative  pentru Paști.

Hornbach va pune la dispoziție  elevilor  toate  materialele  necesare  ce  vor  fi folosite în proiect,  iar  la final cu toții vor primi câte o diplomă personalizată, de meșteri  pricepuți,  și  vor  putea lua acasă obiectul realizat. În același timp,  discuțiile  cu elevii participanți vor fi interactive, aceștia având ocazia să afle tradiții și obiceiuri de Paști.

# # #

Despre Hornbach România

HORNBACH  este o companie multinațională, de familie, care a înregistrat în exercițiul  financiar  2015/2016 (data bilanțului: 29 februarie) o cifră de afaceri   (netă)  de  peste 3,755 miliarde de Euro, în creștere cu peste 5% comparativ cu perioada anterioară.

Fondată   în  anul  1877,  HORNBACH  este  singura  companie  din  domeniul construcțiilor  și  grădinăritului  care  se poate mândri cu o istorie de 5 generații.  În  acest  moment,  concernul  deține  154 de magazine mixte de materiale  de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria,  Olanda,  Luxemburg, Elveția, Cehia, Slovacia, Suedia și România), dintre care 6 în România (București  Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu).

Conceptul  comercial  și  gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea  proiectelor  clienților.  HORNBACH garantează acestora prețuri mereu  mici,  fiind  lider  de  piață  pe acest segment. În plus, calitatea excelentă  a  consultanței  și  a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.

Prin  pionierat,  ca  de  exemplu  deschiderea  primului  magazin  mixt  de materiale  de  construcție  și  articole  de  grădinărit (1968), a primului megastore  (1980)  și  a  primului  magazin  de materiale de construcții cu conceptul  drive-in  (2003),  HORNBACH  își  dovedește  în permanență forța inovatoare.  De  decenii,  HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest    moment   având  peste   17.000  de  angajați  care  contribuie  la succesul companiei.

# # #

 

20 April 2016