Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, continuă tradiția din ultimii ani și, pentru al optulea sezon, organizează acțiuni speciale în perioada Sărbătorilor de Iarnă.

38838-febra_craciunului_la_hornbach.jpg„An de an ne dorim să fim aproape de clienții noștri și să aducem spiritul Sărbătorilor de Iarnă mai aproape de aceștia. Tocmai din acest motiv, organizăm Târgul de Crăciun, deschis chiar din luna octombrie, și amenajăm magazinul cu decorațiuni specifice. În plus, pentru cei mici organizăm diverse acțiuni speciale dedicate Sărbătorilor”, a declarat Mugurel Horia-Rusu, Director General al Hornbach.

Astfel, potrivit afirmațiilor sale, în data de 5 decembrie, clienții care vor trece pragul celor 6 magazine Hornbach din București, Timișoara, Brașov și Sibiu vor putea oferi copiilor un moment special, deoarece Moș Nicolae va fi prezent în fiecare dintre locații. Astfel, în intervalul  10:00 – 16:00, cei mici vor putea sta de vorbă cu Moșul și se vor putea bucura de darurile oferite de acesta.

Surprizele pe care Hornbach le pregătește nu se opresc aici. În data de 12 decembrie, în fiecare magazin al retailer-ului vor fi organizate ateliere speciale pentru copii.

Timp de 7 ore, în intervalul 10.00 – 17.00, se vor organiza ateliere de câte o oră, într-o zonă special amenajată din cadrul târgului de Crăciun, unde cei mici vor învăța de la coordonatori cum să realizeze obiecte decorative pentru înfrumusețarea casei. Împreună, vor picta ghivece din ceramică folosind vopsele acrilice și vor realiza oameni de zăpadă, Moși Crăciuni, steluțe, brăduți, fulgi de nea, reni, îngeri și alte simboluri specifice Crăciunului. Toți copiii vor primi pașapoarte de meșteri pricepuți și își pot lua proiectul acasă, care poate fi un cadou pentru părinți.  

De asemenea, pentru ca toți copiii, indiferent de vârstă, să fie introduși în atmosfera de sărbătoare, organizatorii vor pune la dispoziție și o serie de planșe cu peisaje de iarnă, pe care cei mici își vor putea demonstra creativitatea.

„Întreaga echipă Hornbach știe însă că, pentru un copil, nimic nu se compară cu o întâlnire cu Moș Crăciun. Astfel, în 19 decembrie, acesta este prezent în toate magazinele noastre”, a mai spus Mugurel Horia-Rusu.

Reprezentantul companiei a subliniat că Moș Crăciun va fi prezent în cele 6 magazine în intervalul orar 10.00 -16.00. În tot acest timp, copiii prezenți vor putea să îi spună ce listă de cadouri își doresc, vor primi daruri și vor recita poezii sau vor cânta colinde.

Pentru mai multe detalii referitoare la programul activităților, părinții sunt invitați să acceseze site-ul companiei.

# # #

 

Despre Hornbach România

HORNBACH este o companie multinațională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2014/2015 (data bilanțului: 28 februarie) o cifră de afaceri (netă) de peste 3,5 miliarde de Euro, în creștere cu 6% comparativ cu perioada anterioară.

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 5 generații. În acest moment, concernul deține 153 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveția, Cehia, Slovacia, Suedia și România), dintre care 6 în România (București  Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu). 

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanței și a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcție și articole de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având 16.500 de angajați care contribuie la succesul companiei, dintre aceștia peste 770 activând  în România.

3 December 2015