Pentru al 8-lea an consecutiv, Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, dă startul sezonului de Crăciun, fiind printre primele rețele ce deschid un târg special dedicat Sărbătorilor de Iarnă.

38571-targ_de_craciun_hb.jpg„La Hornbach, an de an, Sărbătorile de Iarnă sunt un motiv de bucurie și ne dorim ca și clienții noștri să simtă la fel. Astfel, și anul acesta am deschis deja Târgul de Crăciun în cele șase magazine pe care le deținem în București și în țară”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

Acesta a subliniat că, pentru a aduce mai aproape spiritul Crăciunului, în fiecare magazin cca. 200 de metri pătrați din departamentul de grădină sunt transformați în zone unde clienții pot găsi inspirație pentru amenajarea casei și a curții în așteptarea Sărbătorilor.

„Anul acesta Târgul de Crăciun este unul tradițional, unde culorile predominante sunt roșul, albul și argintiul. Aici clienții vor putea găsi peste 2.000 de articole de sezon, de la decorațiuni și produse de iluminat pentru brad, cadouri, plante, brazi și multe altele”, a mai spus reprezentantul companiei.  

Astfel, cei care își doresc să facă achiziții pentru Crăciun pot alege din aproximativ 250 de modele de instalații de diverse dimensiuni, forme si culori, peste 50 de sortimente de globuri de sticlă și zeci de modele de lumânări simple sau parfumate. La aceste se adaugă articole de iluminat pentru exterior, brazi - de mai multe dimensiuni și înălțimi, aduși chiar din Danemarca, plante speciale de Crăciun și multe altele.

O noutate în magazine este reprezentată de gama de globuri de brad pictate manual. Acestea sunt aduse în premieră în magazinele Hornbach și sunt deosebite mai ales pentru că sunt create de către furnizori locali care știu cel mai bine care sunt modelele tradiționale îndrăgite de români.

Articolele de iluminat, cele mai cerute de către clienți

„În fiecare an, Târgul de Crăciun Hornbach are un impact pozitiv asupra cifrei de afaceri a companiei, atât în România cât și în toate celelalte țări europene în care deținem magazine. Tocmai din acest motiv și în acest an mizăm pe acest lucru”, a mai spus Mugurel - Horia Rusu.

Potrivit afirmațiilor sale, pe primul loc în topul celor mai cumpărate produse de către români din cadrul Târgului de Crăciun se află articolele pentru iluminat, fie că sunt pentru interior sau exterior, fiind urmate de brazi sau globuri.

„De asemenea, foarte bine primite sunt produsele marcă proprie Hornbach – cele pe care clienții nu le pot găsi în alte locații. De altfel, peste 80% din articolele din gama de Crăciun sunt furnizate de către colaboratori externi și sunt produse special pentru magazinele noastre”, a mai spus Directorul General al companiei.

Conform declarațiilor acestuia, în perioada sărbătorilor de iarnă, Hornbach va organiza, ca în fiecare an, și activități speciale pentru copii.

# # #

Despre Hornbach România

HORNBACH este o companie multinațională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2014/2015 (data bilanțului: 28 februarie) o cifră de afaceri (netă) de peste 3,5 miliarde de Euro, în creștere cu 6% comparativ cu perioada anterioară.

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 5 generații. În acest moment, concernul deține 152 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveția, Cehia, Slovacia, Suedia și România), dintre care 6 în România (București  Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu). 

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanței și a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcții și articole de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având 16.500 de angajați care contribuie la succesul companiei, dintre aceștia peste 770 activând  în România.

# # #

28 October 2015