Piata de inchirieri office a dovedit, anul acesta, ca exista companii care se pot reloca in conditii mai avantajoase chiar si in vremuri de criza, daca au alaturi un partener care sa le ajute sa ia o decizie inteleapta. Indiferent de oferta insa, exista intotdeauna o cerinta definitorie pentru incheierea unei astfel de tranzactii, informeaza specialistii Regatta Real Estate. Iar aceasta se refera la locurile de parcare.
Existenta
spatiilor pentru parcare se dovedesc a fi esentiale pentru orice companie care decide ca inchirieze un spatiu pentru a fi folosit ca nou sediu, iar motivul este lesne de inteles: cu cat mai
putin timp este pierdut de catre angajati in cautarea unui loc de parcare, cu atat mai eficienta va fi activitatea desfasurata pe parcursul zilei respective. Prin urmare, existenta sau
inexistenta unui numar suficient de locuri de parcare in incinta unui spatiu office pus la dispozitie spre inchiriere se dovedeste a fi in multe cazuri elementul-cheie in procesul de incheiere
a unei tranzactii.
Dupa cum ne informeaza Mihaela Oprea, Director al Departamentului Inchirieri Birouri al Regatta Real Estate, spatiile de clasa A ofera in general 1 loc de parcare la 60 mp inchiriati, in timp ce majoritatea chiriasilor solicita 1 loc la 20 mp inchiriati. La o privire de ansamblu, majoritatea parcarilor subterane sunt de tip Klaus, in sistem de ridicare, iar cele exterioare sunt individuale. Potrivit informatiilor furnizate de specialistul Regatta, actualmente cele mai multe spatii de parcare sunt oferite de cladirile din zona de Nord, in special Pipera, Dimitrie Pompei si Baneasa.
In ceea ce priveste preturile unui loc de parcare, acestea se situeaza intre 40 si 150 de euro, insa in urma unor negocieri de succes se pot obtine, in unele cazuri, chiar si locuri de parcare gratuite, ne sfatuieste specialistul Regatta, Mihaela Oprea.
Infiintata in 1993, Regatta si-a castigat de-a lungul celor 17 ani de activitate reputatia de a fi cea mai specializata companie in domeniul serviciilor imobiliare. Prin serviciile variate si preformante Regatta a devenit leader de piata, fiind apreciata drept cel mai important brand romanesc din industria de real estate. Pe langa supraspecializarea in serviciile de intermediere si consultanta imobiliara rezidentiala, de birouri, spatii comerciale, Compania Regatta a castigat in ultimii ani o importanta cota de piata pe segmentul evaluarilor imobiliare. Departamentul de Evaluari si Sudii de Fezabilitate al companiei Regatta s-a infiintat in anul 2006, fiind in prezent unul dintre cele mai eficiente departamente ale companiei. Fiind prezenti si activi pe toate segmentele pietei de peste 17 ani, folosim experienta pe care am acumulat-o de-a lungul anilor in abordarea specifica a fiecarui client pentru a incheia cu succes orice tranzactie.
22 November 2011