Ansambluri rezidentiale noi, investitii cu capital strain, preturi de bun simt si strategii de marketing active sunt semnele pozitive aduse de primavara 2011.

17155-4_2_ansamblu-rezidential-dream-village-iasi-ima.jpgIn acest context optimist pe piata imobiliara & constructii, organizatorii Targului National Imobiliar (TNI)- BDOBC Business Center- anunta:
•    6 Parteneri ai evenimentului: OTP BANK, Mervani Invest, Apulum 94, MediaCity, GTC Romania si RPF Development
•    Ultimele standuri disponibile ( 25 de standuri din totalul de 107 )
•    Lansarea pe piata a unei noi asociatii imobiliare: Asociatia Imobiliar Romana (AIR)
•    Ansambluri rezidentiale in premiera
•    Reteta de succes a TNI : patru zile de expozitie, un eveniment complet, trei categorii de public, minim 5 obiective de business indeplinite

Targul National Imobiliar (TNI) este cea mai mare si importanta manifestare din domeniul imobiliar & constructii, iar reteta succesului este reprezentata de:  4 zile de eveniment, din care prima zi este dedicata presei si investitorilor. In acest mod companiile au acces la trei categorii de public in acelasi loc: reprezentanti ai presei, investitori si clienti finali.

Prin intermediul Targului National Imobiliar (TNI), companiile isi pot indeplini minim 5 obiective de business:
•    Crearea si consolidarea imaginii companiei
•    Pozitionarea pe piata de profil
•    Dezvoltarea activitatii business prin realizarea de parteneriate
•    Demonstrarea performantelor si lansarea de produse si servicii noi intr-un cadru dedicat
•    Contact direct cu minim 6.000 de clienti targetati

“Ne bucuram de increderea pe care ne-o ofera expozantii nostri si de fidelitatea de care dau  dovada de la editie la editie si in schimb le multumim prin organizarea de manifestari de succes ale Targului National Imobiliar, prin care sa poata obtine rezultatele scontate. Companiile care ni se alatura pentru prima data primesc si acestea o atentie sporita din partea noastra, urmarind sa le oferim o gama variata de servicii de mediatizare atat inainte de eveniment, cat si in timpul expozitiei”, a declarat Adrian BERCEA, Directorul General al BDOBC Business Center.

 “Am lansat un nou ansamblu rezidential ce va cuprinde 400 de apartamente. Reactia publicului tinta este pozitiva si ma declar multumit de vanzarile realizate la  inceput de an. Vom fi prezenti in cadrul Targului National Imobiliar (TNI) din perioada 26-29 MAI, fiind pregatiti sa oferim cat mai multe informatii despre noul proiect, venind cu oferte atractive, personalizate in functie de client. Am ales sa fim prezenti in cadrul acestui eveniment datorita expunerii media si numarului mare de vizitatori interesati”, a marturisit Alexandru NEAGU, Director General RPF Development.

“In 2010 am lansat in exclusivitate ansamblul MAPLE PLACE in cadrul Targului National Imobiliar (TNI). Din acel moment ne-am inscris la TNI pentru urmatoarele 10 editii, fix pe aceleasi standuri. Acest lucru cred ca vorbeste de la sine despre rezultatele obtinute”, a declarat Anca AXENTE, Marketing Manager Maple Place.

“Nu degeaba suntem parteneri TNI inca de la prima editie organizata! Am inteles ca longevitatea pe o piata imobiliara in curs de maturizare depinde de imaginea si seriozitatea construita consecvent, in timp.”  Declara Ioan Rosu – Apulum 94.

21 March 2011