In perioada 15-17 aprilie 2016 factorii de decizie din segmentul de real estate si-au stabilit intalnire in Palatul Parlamentului, in cadrul Targului National Imobiliar (TNI).

39774-tni.jpgExpozitia TNI aduce beneficii importante atat companiilor expozante cat si vizitatorilor, interactiunea dintre acestia avand impact direct asupra starii pietei de profil.

Ajuns la cea de-a XXIIIa editie, Targul National Imobiliar reprezinta cadrul special creat in care o companie isi poate prezenta evolutia, realizarile si ofertele unui public direct interesat de entitatile economice ce activeaza in industria de real estate. Masura de pret aflata de aceasta data la indemana expozantului este feed-backul primit imediat de la potentialul client in privinta ofertei companiei, ce se coreleaza cu analiza directa a concurentei.

Pe durata celor 3 zile de manifestare, vizitatorului TNI i se ofera posibilitatea de a obtine o perspectiva de amploare asupra pietei imobiliare,  de a compara in acelasi timp si in acelasi loc oferte din Bucuresti si alte zone de interes din tara. In plus, contactul direct cu cei mai mari dezvoltatori imobiliari, consilierea oferita de agentiile imobiliare si institutiile financiar-bancare faciliteaza alegerea variantei optime, fie ca este vorba de gasirea locuintei cautate, sau chiar a oportunitatii de a investi.

Marele avantaje in fata altor instrumente de marketing constau in:

·       resurse minime, atat financiare cat si umane,

·       concentrarea efortului pe o perioada limitata- 3 zile de expozitie-

·       efort orientat asupra unui public deja atent selectat, ce indeplineste toate cerintele pentru a fi potential client

·       interes mare din partea mass media

In cazul participarii la Targul National Imobiliar (TNI) bugetul necesar in vederea atingerii obiectivelor de marketing este redus, iar doar 4 din avantajele promise sunt:

·       Crearea și consolidarea imaginii companiei;

·       Poziționarea pe piața de profil;

·       Dezvoltarea activității business prin realizarea de parteneriate;

·       Demonstrarea performanțelor și lansarea de produse și servicii noi într-un cadru dedicat;

·       Contact direct cu minim 6.000 de clienți targetați.

Pe site-ul www.TargulNationalImobiliar.RO sunt deja publicate LISTA DE EXPOZANTI, SCHEMA SPATIULUI EXPOZITIONAL, STIRI despre Partenerii si Expozantii TNI si ultimele NOUTATI despre piata imobiliara din Romania.

Eveniment mediatizat prin IMOPEDIA.RO;

Parteneri: SudRezdential.RO, Mervani Invest, Romania Green Building Council;

Parteneri media: Casa Lux, Casa de vacanță, Practic-Idei pentru casă, grădină și apartament, Bursa Construcțiilor, Jurnalul de Afaceri, Business Adviser, Business Point, Ziare.com, Arena Construcțiilor, DezvoltatorImobiliar.ro, Business 24, Casesigradini.ro, Magazinuldecase.ro; Ro-imobile.ro, Imobiliare.NET, Buzzu.ro, Rezidential.net, Anuntul.ro, TopEstate.ro, Efin.ro, Grandimobiliar.ro, etc

 

23 March 2016