Preţuri de criză şi promoţii de primăvară, cam aşa ar suna strategia dezvoltatorilor imobiliari în contextul blocajului de pe piaţa tranzacţiilor. Astfel, vânzătorii de case care se pregătesc pentru a participa la târgurile imobiliare ale primăverii speră să-şi atragă clienţii prin diverse strategii de marketing, care merg de la discounturi până la soluţii de finanţare sau mobilier oferit gratuit.

16831-e297fd9b12ed8bc1c482e07fbfc6c0a7_d2fda55bca.jpgSpre exemplu, în cadrul primului târg imobiliar al primăverii, Project Expo, care se va desfăşura în perioada 18-20 martie la Sala Palatului din Bucureşti, cele mai ieftine oferte pornesc de la 25.000 de euro, cum este cazul unei garsoniere de 38 de metri pătraţi.

În cadrul târgului vor fi prezenţi peste 40 de expozanţi, iar organizatorii estimează că aproximativ 4.000 de persoane vor vizita standurile acestora.

Cu acest prilej, unii dezvoltatori, precum South Pacific, îşi vor anunţa planurile de investiţii în noi proiecte pentru acest an, iar alţi expozanţi îşi vor aştepta clienţii cu oferte promoţionale, cum ar fi case gata mobilate.


Sursa

10 March 2011