Mareste fontul | Trimite pe yahoo messenger | Trimite pagina unui prieten | Printeaza pagina

Amenajări office: Cum se amenajează un spaţiu adecvat noilor tehnologii de comunicare?

Publicat: | Autor: Raluca Joiţa, IMOPEDIA.ro | Numar afişări: 2351

Companiile își adaptează spațiul de lucru tot mai mult noilor tehnologii. Care sunt factorii-cheie care dictează în amenajările de birouri, anul acesta? Mobilitatea completă și posibilitatea de networking, spun specialiștii, deoarece companiile sunt mult mai atente la nevoile angajaților.

Amenajare birouri Techno Office 2Spațiul de lucru influențează productivitatea, astfel că, în amenajarea birourilor, din ce în ce mai multe companii românești iar în calcul nevoile și dorințele angajaților.

„Indiferent de cultura oganizațională promovată și de domeniul de activitate în care activează, în ultimii ani, companiile au început să conștientizeze faptul că spațiul influențează productivitatea și fac eforturi pentru a-și cuceri angajații cu spații de lucru eficiente și cu un design inovativ”, subliniază reprezentanții Techno Office, unul dintre principalii jucători ai  pieței locale de furnizori de soluții complete pentru amenajarea spațiilor de birouri.

În secolul vitezei, nevoia de comunicare este cel mai important factor care ghidează tendințele în amenajările office. Aceasta se exprimă atât la nivelul compartimentării spațiilor, cât și la nivelul angajaților pentru care se dorește posibilitatea de a avea acces la datele companiei oriunde și oricând, prin intermediul telefoanelor, tabletelor și laptopurilor.

Pentru a facilita comunicarea angajaților, specialiștii construiesc zone de networking și iau în calcul posibilitățile prin care angajații pot dispune de o mobilitate completă

„Pentru a răspunde nevoii de comunicare între angajații unei companii, recomandările noastre vizează spațiile deschise construite în zona centrală a biroului. Astfel, acestea pot funcționa ca un punct de networking atât formal, devenind un bun înlocuitor al sălii de ședințe, cât și informal, cu posibilitatea de a organiza în cadrul acestuia diverse activități de recreere”, recomandă reprezentanții Techno Office.

De asemenea, integrarea profesională a noilor tehnologii de vizualizare și multimedia în sălile de întâlnire devine din ce în ce mai importantă. Și în acest sens mobilitatea este un factor-cheie, întrucât companiile preferă proiectoare și ecrane wireless, ce pot fi controlate direct prin dispozitive mobile. 

„Pătrunderea și dezvoltarea tehnologiei în zonele office a avut un impact major, dar benefic, asupra producătorilor de mobilier, întrucât aceștia au trebuit să se alinieze rapid la nevoile pieței și să înceapă un proces de îmbunătățire a elementelor necesare într-o amenajare”, specifică Iuliana Carata, general manager Techno Office.

Cel mai bun exemplu în acest sens, este planificarea spațiului adecvat videoconferințelor. Astfel, un spațiu de acest tip are nevoie de instalarea de mese care să beneficieze de anumite aspecte tehnologice care să faciliteze întâlniri online de calitate, precum sisteme de conectate la internet rapide, fie fixe, fie wireless. De asemenea, un birou special destinat vide-conferințelor trebuie să dispună de  sisteme audio performante, ecrane de proiecție sau sisteme speciale de adaptare a luminii.

Nu în ultimul rând, spațiile de lucru devin mai creative, observă specialiștii. Urmând exemplul companiilor din IT, faimoase pentru spațiile neconvenționale în care în activează, din ce în ce mai multe companii apelează la soluții de amenajare informale, care să sporească energia angajațiilor.

 „Calitatea și durabilitatea produselor sunt principalele criterii de care companiile țin cont atunci când își încep amenajările. De asemenea, având în vedere că foarte multe dintre acestea își doresc spații personalizate, design-ul, forma, culoarea și funcționalitățile produselor sunt următoarele aspecte care contează în decizia de achiziție. Din punct de vedere al culorilor, remarcăm necesitatea de a alege combinații de culori care stimulează sau calmează starea de spirit a angajațiilor, în funcție de specificul companiei. Totuși, acestea nu sunt alese la întâmplare, fiecare companie ținând cont de identitatea brandului pe care îl reprezintă”, conchid reprezentanții Techno Office.

CITEȘTE ȘI ALTE ARTICOLE:

 

Voteaza articolul:
| Aprecierea vizitatorilor:

Ai un comunicat de presă de publicat?

 
RSS
Primeste stirile pe e-mail

OFERTE RECOMANDATE
Baba Novac , SU: 45 mp, 2 cam.
Rahova , SC: 72 mp, 2 cam.
Bucurestii Noi , SC: 56 mp, 2 cam.

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar pe ghid.imopedia.ro

Blog RUN
Adrian Crivii
Gabriel Alexandru
Dragos Dragoteanu
Daniel Dobre
Adrian Niculescu
Ilias Papageorgiadis

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar pe media.imopedia.ro

Ştiri imobiliare
Analize imobiliare
Evenimente imobiliare
Ghidul Prima Casă
Știri Prima Casă
Comunicate de presă
Arhiva video