Mareste fontul | Trimite pe yahoo messenger | Trimite pagina unui prieten | Printeaza pagina

Clienţii se întorc spre bănci, dar cu condiţii clare: promptitudine, comisioane mici şi personal calificat

Publicat: | Autor: Mihaela Ochiană, IMOPEDIA.ro | Numar afişări: 3051

Băncile se concentrează în această perioadă pe ce anume îşi doresc clienţii, ce i-ar aduce pe clienţi înapoi în sucursale şi care anume sunt cei mai siguri clienţi, astfel încât episoadele de incapacitate de plată să fie reduse cât mai aproape de inexistent. În urma studiilor a reieşit faptul că potenţialii clienţi sunt foarte conştienţi de valoarea pe care ar aduce-o băncilor, motiv pentru care sunt mult mai stricţi în cerinţele lor.

Clienţii se întorc spre bănci, dar cu condiţii clare: promptitudine, comisioane mici şi personal calificatStudiile iniţiate de bănci arată că, paradoxal, cel mai dorit produs al momentului rămâne creditul. 73% dintre potenţialii clienţi chestionaţi vor să acceseze un credit anul acesta. Totuşi, comparativ cu 2011, a crescut cu 7% şi intenţia de a deschide un depozit în 2012. Aceste calcule sunt întocmite luând în calcul mai multe microîntreprinderi, care par a fi noul client preferat al băncilor, în acest moment. Mai ales în contextul în care 98% dintre micile afaceri din România au un cont curent în bancă, 85% efectuează plăţi, 32% au depozite şi 63% Cum obţii un credit, când nu ai deloc bani pentru avans? Creditarea se poate dovedi un proces aproape imposibil, atunci când nu ai strâns banii de avans. Totuşi, din dorinţa de a câştiga ... au contractat un credit şi 54% dintre microinteprinderi folosesc servicii de internet banking.

“Microintreprinderile au flexibilitatea necesară adaptării la o piaţă în schimbare, au posibilitatea de a dezvolta foarte repede competenţe profesionale, iar piaţa locală de bunuri şi servicii este departe de a fi saturată. De aceea, microintreprinderile sunt un important motor al revenirii din recesiune şi, în general, al dezvoltării economice. Rolul băncilor în acest context este să susţină dezvoltarea microintreprinderilor atât cu produse şi servicii bancare adaptate, dar şi prin instrumente de promovare şi oportunităţi de business”, a declarat Sorin Mititelu, Director Segmente BCR.

Totodată, aşteptările acestui tip de clienţi sunt pe măsura implicării. Astfel, antreprenorii se aşteaptă din partea băncilor la produse şi servicii de calitate pentru o gamă largă de nevoi, comisioane mai mici, personal calificat şi consultanţă de specialitate. Printre nevoile nebancare, este evidentă necesitatea promovării, a oportunităţilor de business, a consultanţei şi a trainingurilor.

CITEȘTE ȘI Băncile: principalul adversar al clienţilor, agenţilor şi pieţei imobiliare per ansamblu Comportamentul eretic al băncilor în perioada dinaintea crizei a condus la o precauţie extremă în prezent. Acest comportament, de altfel ... Băncile: principalul adversar al clienţilor, agenţilor şi pieţei imobiliare per ansamblu


Voteaza articolul:
| Aprecierea vizitatorilor:

Ai un comunicat de presă de publicat?

 
RSS
Primeste stirile pe e-mail

OFERTE RECOMANDATE
Baneasa , SC: 390 mp
Prelungirea Ghencea , SC: 50 mp, 1 cam.

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar pe ghid.imopedia.ro

Blog RUN
Adrian Crivii
Gabriel Alexandru
Dragos Dragoteanu
Daniel Dobre
Adrian Niculescu
Ilias Papageorgiadis

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar pe media.imopedia.ro

Ştiri imobiliare
Analize imobiliare
Evenimente imobiliare
Ghidul Prima Casă
Știri Prima Casă
Comunicate de presă
Arhiva video