Mai mult decât imobiliare!!!!!!
 

Creditul pentru Prima Casă: mai avantajos în EURO sau în LEI?

Publicat: | Autor: Laura Brasoveanu, IMOPEDIA.ro | Numar afişări: 25057

Calculele de până acum la creditul pentru Prima Casă au fost promovate, conştient sau nu, în euro: rata minimă la un credit de  60.000 de euro, în jur de 340 euro/lună, cea mai mică rată la un credit sub plafonul maxim garantat de Stat se situa în jurul sumei de 170 euro/ lună, şi aşa mai departe.  
  
  
Creditul pentru Prima Casă: mai avantajos în EURO sau în LEI?În condiţiile în care salariile noastre sunt în lei, iar moneda naţională este încă leul, nu avem cum să nu ne întrebăm care este soluţia cea  mai bună pentru un asemenea credit: cea în care optăm pentru creditul în lei, sau pentru cel în euro. 
  
Opiniile în piaţă sunt impărtite: există avantaje pentru cel în lei cum ar fi: inexistenţa riscului de fluctuaţie a cursului valutar, şi dacă mai ţinem cont şi de deprecierea abruptă a monedei naţionale din ultima perioadă, un credit în lei poate fi o alegere mai prudentă. 
  
Pe de altă parte nici creditul în valută nu este lipsit de avantaje,  împrumuturile în valută fiind, în general, recomandate persoanelor care obţin venituri în monedă străină sau care au salariile indexate în funcţie de cursul de schimb. În aceste cazuri, riscul valutar este acoperit, iar clientul nu va fi afectat de evoluţiile nefavorabile de pe piaţa valutară. 
  

Revenind la decizia prinvind soluţia optimă de aplicat pentru programul Prima Casă, nu există un vot puternic îndreptat înspre una dintre cele două soluţii, cert  însă este că pe piaţă se simte o atracţie mai mare pentru cel în EURO: Motivul? Dobânzile la creditul în euro pot fi mai mici decât la cel în lei, si au costuri totale mai reduse ceea ce oferă solicitanţilor posibilitatea de a obţine o sumă mai mare.

Totodată un lucru de care trebuie să ţinem cont neparat este faptul că în scurt timp România va trece la moneda naţională EURO, şi că atare un credit deja în euro va simplifica mult situaţia  în acel moment, după spusele lui Alin Iacob, Redactor Sef Conso, într-un interviu acordat IMOPEDIA.ro pe care îl puteţi vedea în totalitate miercuri, 24 Iunie. 
  
Mai multe detalii despre avantajele/dezavantajele fiecărui tip de credit sunt  dezvoltate pe site-ul conso.ro 

Legat de programul Prima Casă,  Alin Iacob trage un semnal de alarmă privind riscul creşterii dobânzii pe parcursul celor 25-30 de ani cât durează creditul, ţinând cont de faptul că momentan EURIBOR se află la un prag minim istoric, care însă pe termen lung este foarte posibil să se redreseze. 
  
  
Astfel dacă acum costul unui credit este EURIBOR + 4%, în condiţiile în care EURIBOR este în jur de 1.25 -1.30%,  există premise că peste câţiva ani EURIBOR să ajungă la un procent mult mai mare, acest lucru ducând astfel la creşterea costului total al creditului.
  
În ceea ce priveşte ROBOR, acesta este mult mai ridicat decât EURIBOR-ul, situandu-se undeva în jurul unui procent de 9-10% după ce acum câteva luni ajunsese şi la 15-18 procente.  


  
  
  
  

  
 

Voteaza articolul:
| Aprecierea vizitatorilor:
Comentarii (33)
#33. Cristea Andreea | 24.11.2009 | 15:47
0 (0/0)   
Am urmarit si eu evolutia euriborului din 2007. Se vede o descrestere. daca in 2007 era de 5% acum a scazut la 0.8%. Mai mult ca sigur va crese, daca se va adopta moneda unica la un curs mare adtunci un om va avea o suma mai mica de rambursat deci ar fi in castig dar daca cursul la care va fi adoptata moneda europeana va fi foarte mare saracu om va fi in pierdere. Deci indiferent de credit in lei saui euro riscul este maxim.
Nici nu mai stii cyum sa procedezi, efectiv imi e frica sa imi mai fac vreun plan , mai ales ca iti pui pielea la saramura pe 30 de ani.
#32. pentru VIO | 13.08.2009 | 16:44
0 (0/0)   
Vio, m-ai spart! Unde locuiesti tu nene?...in ce vrei sa platesti rata de la banca daca locuiesti in ROMANIA, banca este din ROMANIA, locuinta in ROMANIA si inca un "mic" detaliu: moneda folosita in ROMANIA este LEUL !
#31. vio | 13.08.2009 | 16:31
0 (0/0)   
am incercat sa obtin un credit ptr o casa, desi toate documentele specificau ca veniturile mele sunt in EURO, calculul pentru imprumut si rata aferenta mi le -a facut in RON , care este explicatia? sau exista explicatie? poate gasesc un raspuns aici viorelburca@yahoo.com
#30. Rob | 19.07.2009 | 21:57
0 (0/0)   
Ce imi pare foarte ciudat este ca nimeni nu scoate in evidenta relatia intre ROBOR si EURIBOR ... daca e sa privim graficele pentru cei 2 indici de referinta in perioada octombrie-decembrie 2008 cand acesti indici au atins cotele maxime de 5.4 % pentru Euribor si imediat dupa ROBORUL ajunge la 50 % ... adevarat ca panta descendenta a fost foarte brusca pt ROBOR in timp ce EURIBORUL a scazut sistematic pe o perioada de 6-7 luni si continua sa scada. Deci exista o legatura sau nu intre cei 2 indici?
#29. om simplu | 14.07.2009 | 22:33
0 (0/0)   
mereu facem compartii cu preturile din occident, dar la salarii nu ne gandim niciodata. de ex un metru patrat in periferia marilor orase in italia costa intre 1500 si 2000 euro nou noutz. la u salariu mediu de 1300 de euro lunar. deci mai nea directore mare flamand de bani si toti marii afaceristi imobiliari si mafioti, faceti preturile in baza venitului din romania. pretul ok si ku profit de 30 35 la sute este de 350 euro mp. cei peste e hotie sasi umple buzunarele smecherii. poate vine vreun tsunami si in romania. abia astept sa va vad apoi ce o sa faceti. mare dezvoltator imobiliar. vam pupat. traiasca hotia
#28. ciss | 25.06.2009 | 20:00
-1 (1/0)   
L E G E
privind regimul juridic al contractelor de credit pentru
consum destinate consumatorilor, persoane fizice.

LINK :
http://www.cdep.ro/proiecte/2004/300/30/2/leg_pl332_04.pdf
#27. ciss | 25.06.2009 | 19:35
-1 (1/0)   
Pentru IMOPEDIA,

Pot sa public un link cu Legea 289/2004, privind regimul juridic al contractelor de credit pentru consum destinate consumatorilor, persoane fizice, pentru a se vedea cele doua modalitati de calcul cu exemplele aferente.

Aceasta este forma propusa spre promulgare.
»  IMOPEDIA.ro
-1 (1/0)   
Da, te rog...
#26. ciss | 25.06.2009 | 18:52
-1 (1/0)   
Ma nene te-ai nascut prea devreme pentru secolul asta, nu-ti contest inteligenta si nu te gratulez cu acelasi apelativ, dar cred ca ai doua probleme :
1. Daca citeai tot postul ai fi vazut ca am precizat ca este o OFERTA a RBS-ului.
2. Daca tot ai mentionat D.A.E. dezvolta si explica ce este aceasta dobanda anuala efectiva si ce efecte negative are asupra creditatului. Stii ?
#25. PT CISS | 25.06.2009 | 18:28
-1 (1/0)   
Ai numai cifre de-alea in cap nenisorule dar sa-ti spun ceva ce m-a invatat si pe mine un evreu:in lume la fievare 5 minute se naste un fraier,chestia este sa stii unde sa-l gasesti.
#24. ciss | 25.06.2009 | 18:01
-1 (1/0)   
Pai explica-te vericule si explica-ne vericule ca poate unii din noi nu stam asa de bine cu IQ-ul si suntem interesati sa invatam si noi, dupa posibilitati ! :)
#23. ION T.ION | 25.06.2009 | 17:52
-1 (1/0)   
ha ha ha...Pai nu dobanda este importanta vericule....!Asta au invatat si prostii de romani.Nu DOBANDA ci D.A.E.este importanta!..Vericule...D.A.,E. plus suma totala ce urmeaza a fi platita pana la sfarsit!Aia conteaza vericule...basca mamii ei de treaba si de escrocherie!
#22. BAZAVAN | 25.06.2009 | 17:40
-1 (1/0)   
PRIMA CASA VA DECLANSA UN AFLUX DE CETATAENI CE VOR OPTA PENTRU APARTAMENTELE CELE NOI DE 4 STELE IN CARE SE VOR MUTA DUPA VANZAREA CELOR CEAUSISTE CARE VOR FI CUMPARATE PRIN ACEST PROGRAM.VA FI O CRESTERE DE PRETURI PE TOATE SEGMENTELE CU12-20%
#21. ciss | 25.06.2009 | 17:15
-1 (1/0)   
Pentru BOBOIN,
Poate e mai bine cu RBS, uite o oferta primita de la ei....
SUMA MAXIMA - 250.000 EUR
MONEDA - EUR/RON
DURATA - 30 ANI
AVANS - 0%
DOBANDA EUR - 7,19%
DOBANDA RON - 10,99%
COMISION ACORDARE - 0%
COMISION LUNAR GESTIONARE - 0,4%
COMISION PLATA ANTICIPATA - 3%
ASIGURAREA PROPRIETATII - CF. TARIFELOR PRACTICATE DE SOCIETATEA DE ASIGURARE
ASIGURAREA DE VIATA - GRATUIT OFERITA DE RBS
DAE ( EUR ) - INCEPAND DE LA 12,70%
DAE ( RON ) - 16,98%

Exemplu :
Pentru 50.000 EUR pe o perioada de 30 ani, valoarea platibila este de 171.292 EUR, conform formulei de calcul prevazute in legea 289/2004 cu DAE 12,70%.
Pentru 200.000 RON pe o perioada de 30 ani, valoarea platibila este de 901.514 RON, conform formulei de calcul prevazute in legea 289/2004 cu DAE 16,98%.

Dobanda fixa in primul an, dupa expirarea celor 12 luni contractuale dobanda curenta se calculeaza functie de indicele EURIBOR/ROBOR la 12 luni la care se adauga o marja a bancii de 4,9% la EUR SI 2,9% la RON.
Marja bancii acopera costul rezervei minime obligatorii, costul de lichiditate si al riscului de credit asumat de RBS prin acordarea facilitatii de credit.
Rata dobanzii se actualizeaza anual in ziua aniversara implinirii a 12 luni.

Concluzionand, una peste alta iei 50.000 EUR si dai inapoi 172.000 EUR !!! Afacere, nu ?
#20. ciss | 25.06.2009 | 16:40
-2 (2/0)   
Sincer, nu m-a deranjat nici macar catalogarea, am fost tavalit si mai rau alte dati. Problema este ca eu incerc sa nu dau cu presupusul pentru ca "a presupune" este ca la loterie, incerc sa vad realitatea si sa o prezint cat mai obiectiv. Daca si ceilalti fac acelasi lucru, poate o sa reusim sa ne facem o imagine obiectiva asupra problemei ridicate de Imopedia.
Nu am sustinut nici cresterea si nici scaderea preturilor, ci am facut cateva completari privind piata imobiliara si am raspuns unui atac la postul 12.
Cat il priveste pe Directorul de la postul 11, nu il cunosc si nu ii sustin punctul de vedere, nu ma cunoaste si nu stiu cum IP-urile coincid !!!
#19. @ciss | 25.06.2009 | 10:13
0 (1/1)   
ai dreptate ... abordarea si adresarea au fost gresite .... greseala mea ... te-am catalogat gresit .... dar sa stii totusi ca ip-urile coincid :)
#18. boboin | 25.06.2009 | 08:51
-1 (1/0)   
un lucru este cert
sa nu faceti ca mine sa faceti imprumut la cec bank in lei
dupa lupte seculare in care au calculat la virgula rata la care ma incadrez, mi-au trantit un contract in fata pe care sa-l semnez si desfasuratorul. toate bune si frumoase. la 30.000 euro o rata de 1242 lei pe luna.
dar... nu am apucat sa platesc prima rata ca hop s-a marit la 1500 lei
cum au facut. au calculat robor la valoarea din 2006 cand era de 8.48 si au pus in contract ca este valabil pana in luna in care urmeaza sa platesc prima rata dupa care se ia valoarea roborului de la acea data undeva pe la 11%. cand am intrebat la cec nimeni nu stie sau nu vrea sa-ti dea informatii despre rate, comisioane etc. din experienta evitati CEC
#17. ionut | 24.06.2009 | 21:29
-1 (1/0)   
auzi directore, crezi sau nu dar au cam disparut fraierii din romania. asa ca voi astia care va inbogatiti peste noapte o sa luati o pauza cam mare. intradevar preturile au fost de 300-350e/mp. pb este ca s-a ieftinit f tare cimentul si fierbetonul, iar unii constructori (zic ei smecheri) nu au scazut pretul pe mp. , de ce ? sunteti flamanzi rau. asa ca romanul a invatat sa verifice piata si sa construiasca cu aprope cei mai ieftini, dar sa aibe si calitate. Bolovani de constructori sunt peste tot, chiar eu am gasit 2-3 flamanzi care aveau preturi cu 150e/mp mai mult ca majoritatea. foame de imbogatire peste noapte este mare la unii. si nu tre sa fii al dracului de specialist sa cauti firme de constructii.
parerea mea.
#16. ciss | 24.06.2009 | 21:25
-2 (2/0)   
Nu pot sa ma abtin :):):) !
Se citeste inteligenta pe "fatza " ta de moment ce ai conchis tu ca *11 si * 12 au acelasi IP !!!
Gresit sunt 2 IP-uri separate, iar titulatura de "PAPAGAL" ma face sa ma simt mandru ca un ADEVARAT DOMN CULT ca tine imi face onoarea sa-mi raspunda tocmai mie, un nimeni !!! :):):)
Stai la locul tau ca am si eu destule cuvinte in vocabular cu care sa te fac sa te simti la fel cum m-ai calificat tu pe mine si daca nu ai un punct de vedere viabil pe care sa ti-l sustii, atunci stai linistit unde ai stat si pana acum...

P.S. Ai dat chix si cu IP-iurile "incuiatilor" !
#15. Matei | 24.06.2009 | 20:03
1 (1/2)   
#11 si #12 -> acelasi papagal aceeasi ora acelasi ip:)
#13 si #14 -> acelasi incuiat aceeasi ora acelasi ip:)

sperati in continuare in caritasuri ... si scheme piramidale .... criza e abia la inceput .... curand cand o sa treaca si speranta cu 'prima casa' si executorii o sa va bata la usa o sa va rugati sa dati ap cu 300e/mp ... pana atunci ... la munca cu voi
#14. bazavan | 24.06.2009 | 18:35
-2 (2/0)   
Eu cred ca preturile deja au inceput sa urce,este o batalie acum pe garsonierele ceva mai saracute si micute care au crescut cu 10-15%.Un apartament marginas a atins deja 58000 -60000 euro si asteapta ''prima casa''.
#13. fasole marius | 24.06.2009 | 18:29
-2 (2/0)   
Aud ca o garsoniera in Bucuresti costa 55000 euro si ca vor mai creste usor ca urmare a programului ''prima casa''.La anul cred ca in conditiile de cost pe la 60000 euro va fi o achizitie buna!
#12. ciss | 24.06.2009 | 16:52
-2 (2/0)   
Draga Mimisor, de ce oare numai estimarile tale cu privire la evolutia negativa a preturilor, pentru viitor, este cea corecta, iar cea a celor ce o vad pozitiva este asimilata cu "prostia din capul lor" ? Personal sper intr-o involutie a preturilor, dar daca mai apar "gaselnite" de genul Prima Casa o sa avem surpriza sa constatam ca ele au crescut cu cateva procente !!! Foarte real si grav in acelasi timp, nu ? Cine a creeat aceasta crestere artificiala acum, agentii, agentiile, vanzatorii sau dezvoltatorii ?
#11. Directorul | 24.06.2009 | 16:45
-3 (3/0)   
Am observat pe acest site niste baietzi care vad ca nu au absolut nici o treaba ! Auzi la ala preturile ar fi de 300 E/mp , bai baiatule , trezeste-te :)))))) nici cusca la catzel n-o mai faci in ziua de azi cu 300 E/mp . Dar n-am inteles , cei care comentati cum ca in urmatorii ani preturile vor scadea mai mult , ce calificare avetzi in domeniul asta ? Sunteti dezvoltatori sau altceva ? Sau vre-un neica nimeni de asteapta sa isi ia un apartament moca ? Intr-o zi piatza o sa revina , si vom ajunge iar la preturile astea , eu nu cred ca o sa tzina criza f mult de aici inainte pt ca lumea are nevoie de locuinte si vor fi dispusi si sa faca credite pe 20-25 de ani decat sa stea cu chirie si sa plateasca aceasi bani , totul depinde numai de banci ! Pentru a construii un bloc in primul rand trebuie un teren bine plasat , nu poti cumpara un teren intravilan pe nimic , daca pretul ar ajunge 300 E/mp nu ar mai avea rost sa construiasca nimeni deoarece nu ar fi nici un profit , poate un profit prea mic , sau poate in pierdere ! Uite mah ala de itzi sustii vehement parerea ca preturile vor scadea , in Constanta nu au scazut mai deloc , si sa stii ca in ultima vreme s-au facut cateva tranzactii ! **** spera , speratzi fratzilor :))))) ca o sa sperati mult si bne la preturi mici ! Data viitoare cand intrati cu deastea "ca bah eu sunt destept si stiu" sa scrieti in paranteza ce calificare avetzi in acest domeniu ! Eu sunt dezvoltator imobiliar si sincer imi merge destul de bine , acum am luat o mica pauza si ma astept ca piatza sa revina cat mai curand !
#10. @mimi | 24.06.2009 | 15:29
1 (1/2)   
ce sa creasca? poate p.rostia din capul tau ..... dar nu cred ca mai este loc ..... toti oamenii cu un sambure de minte stiu ca preturile in imobiliare vor scadea puternic in umatorii ani ...
#9. Mimi | 24.06.2009 | 15:01
-1 (1/0)   
Poate sa le dea si in lire sterline ca preturile tot vor creste imediat, iar profiturile vor merge la "investitorii" care stau cu casele achizitionate necumparate din cauza preturilor pe care le pretind
#8. cristi | 24.06.2009 | 08:20
-1 (1/0)   
dragi romani cel mai avantajos e sa stai departe de banca...ptr ca 30 de ani e mult si doamne fereste de o boala ,un accident,somaj si ffff multe alte probleme care pot sa apara si banca nu se joaca ...te scoate in strada si cind mai ai o singura rata neachitata...deci ginditi de 1000 de ori inainte de a bate la usa bancii...si mie mi-au trecut milioane de $$$$ prin maini si cu imobiliarele sa ales praful...cum ziceam ginditi de 1000 de ori inainte...
#7. @fasola | 23.06.2009 | 21:48
1 (1/2)   
preturile in imobiliare vor continua sa scada in urmatorii ani adaptandu-se astfel contextului economic .... ai dreptate cand spui ca 500e/mp este un pret incorect .... aceasta valoare este mult prea mare .... preturile vor cobori in jurul pretului de constructie, adica cam 300e/mp ...
#6. ciss | 23.06.2009 | 20:27
-1 (1/0)   
Daca plafonul minim salarial pentru un credit de 55000 euro este de 1000 dolari, atunci cred ca acest program nu este facut pentru a ajuta populatia ci pentru a creste cu cateva procente preturile !!! Grav, nu se va mai intampla o asa crestere artificiala!!!
#5. fasole marius | 23.06.2009 | 17:22
-4 (4/0)   
Se arunca aici niste preturi de...500 euro pe mp.Sunt bazaconiile unor tipi ce isi cam fac veacul de multisor pe acest site.Probabil someri cu diploma.Gata,preturile nu vor mai scade in urmatorii 2 ani si se vor roti in jurul a ceea ce este acum:900-1400 euro pe mp.Vedeti ca Prigoana angajeaza someri cu diploma!
#4. victorius g. | 23.06.2009 | 12:59
-1 (1/0)   
"Legat de programul Prima Casă, Alin Iacob trage un semnal de alarmă privind riscul creşterii dobânzii pe parcursul celor 25-30 de ani cât durează creditul, ţinând cont de faptul că momentan EURIBOR se află la un prag minim istoric, care însă pe termen lung este foarte posibil să se redreseze. "

Problema reala a tinerilor care doresc sa achizitioneze o locuinta prin programul "Prima casa" ,este cum sa se impotriveasca mecanismului de "jaf" al bancilor.Trebuie cerut politic garantarea de catre stat a unor dobanzi maxime pe parcursul perioadei de creditare ,care sa nu puna clientul in situatia de a nu mai putea platii ratele.Este defapt principalul mijloc de lupta impotriva mecanismelor de speculatie a sistemului bancar care poate si va influenta indicele EURIBOR sau ROBOR sa atinga valori mari ce vor duce la dobanzi si implicit rate insuportabile de catre clienti ,care mai apoi vor pierde casele in favoarea bancilor. Cu stima pentru redactie si cititori.
#3. adrian | 23.06.2009 | 10:29
1 (1/2)   
terminati o data cu prostia asta de "prima casa", e o minciuna si o vrajeala pentru o tara care merge in jos. si voi, de la capital, oameni destepti, faceti jocurile. a platit si videanu si pogea sa tot scrieti despre porcaria asta care n-o sa aiba nici un efect?
#2. claudia | 22.06.2009 | 22:38
-4 (4/0)   
As vrea sa stiu care e vechimea minima pe cartea de munca,in cazul in care as vrea sa ma inscriu in programul "prima casa".Si in cat timp poti obtine creditul.,.......multumesc
#1. OVIDIU | 22.06.2009 | 15:52
-1 (1/0)   
Din cauza asta a ajuns lumea in criza, ca e plina de analisti economici care-si dau cu parerea, dar care nu spun nimic concret.
Asa ar trebui sa arate o analiza a unui analist economic a materialului de genul celui prezentat mai sus de dumneavoastra.
1. Creditul in lei implica urmatoarele avantaje si dezavantaje...1, 2, 3.
2. Creditul in euro implica urmatoarele avantaje si dezavantaje...1, 2, 3.
3. Concluzie - creditul x sau y e mai avantajos.
Adauga comentariu
Nume:*
Email:
Comentariu:*
 Doresc sa fiu informat pe e-mail de aparitia unui nou comentariu la aceasta stire
NOTA: Va rugam sa folositi un limbaj decent in comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul media.imopedia.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Ai un comunicat de presă de publicat?

 
RSS
Primeste stirile pe e-mail
B1TV - PRIMA CASA 4
Get Adobe Flash Player to be able to see this content
19089-2.jpg
B1TV - Prima Casa 4
10463-60410397-2.jpg
Programul "Prima casa", deblocat? Asteptati, ne transmit bancherii!
10432-new.jpg
Dezvoltatorii vor si nu vor Prima Casa 2
10279-64651.jpg
Blocaj în programul Prima Casă
9970-agentii.jpg
Agentii imobiliari spera ca programul Prima casa sa dezghete piata
9964-tvr.jpg
Prima Casă 2 dinamizează piaţa terenurilor
9772-mai_greu_de_luat.jpg
Mai greu de luat
9434-60400644-2.jpg
Creste la 80.000 de euro plafonul la Prima Casa, crestem si noi preturile"
9173-60398655-2.jpg
Guvernul a deblocat "Prima Casa"
6924-60356947-2.jpg
Boc, nemultumit de ritmul de rezolvare al dosarelor pentru Prima Casa
Imobile prima casa
Apartamente de max 70.000 EURO
Sondaj Media
Considerați că 2016 este un an bun pentru achiziția unei proprietăți imobiliare?
Da, cât mai repede posibil, deoarece prețurile au început deja să urce încet.
Da, dar fără grabă. Piața abia se stabilizează, iar prețurile nu au cum să scadă mai mult de atât.
Nu sunt interesat de achiziția unei locuințe în viitorul apropiat.
Nu încă. Voi mai aștepta, cred că prețurile vor mai înregistra ușoare scăderi.
Nu, prețurile încă mai trebuie să scadă mult pentru a se adapta puterii de cumpărare din România.
OFERTE RECOMANDATE
Universitate , SC: 95 mp, 4 cam.
Drumul Sarii , SC: 84 mp, 3 cam.
TOPURI IMOPEDIA.ro
Cele mai noi comentarii
Cele mai citite stiri
Cele mai comentate stiri
Top Likes

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar pe ghid.imopedia.ro

Blog RUN
Adrian Crivii
Gabriel Alexandru
Dragos Dragoteanu
Daniel Dobre
Adrian Niculescu
Ilias Papageorgiadis

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar pe media.imopedia.ro

Ştiri imobiliare
Analize imobiliare
Evenimente imobiliare
Ghidul Prima Casă
Știri Prima Casă
Comunicate de presă
Arhiva video