Unul dintre investitorii locali care au găsit în actuala situaţie o oportunitate de a se extinde este băcăuanul Dragoş Pavăl, care şi-a dublat reţeaua de magazine Dedeman în ultimii trei ani şi continuă să investească.

20993-dedeman-iarna.jpgPână la sfârşitul anului vor mai fi deschise două magazine în Alba-Iulia şi Tulcea, care vor duce reţeaua de bricolaj la 26 de unităţi.

În plus, compania a semnat recent un ante-contract pentru achiziţia unui teren în Bistriţa, unde va fi ridicat un alt magazin în prima jumătate a anului viitor.

În acest context, Pavăl spune că nu va avea dificultăţi să îndeplinească obiectivul stabilit la începutul anului, şi anume creşterea veniturilor cu 10% în 2011, la peste 400 de milioane de euro.

"Suntem în grafic cu ce ne-am bugetat şi fără niciun dubiu ne vom îndeplini obiectivele. La jumătatea lunii octombrie vom deschide magazinul din Alba-Iulia, iar în noiembrie vom finaliza o investiţie de 10 milioane de euro la Tulcea, unde vom deschide un magazin de 10.500 de metri pătraţi. Clădirea este ridicată, suntem într-o zonă bună, la ieşirea spre Galaţi, într-un oraş în care este un singur magazin mai mare, şi anume un Kaufland", a declarat pentru ZF Dragoş Pavăl.

Dedeman a devenit în 2010 liderul pieţei de bricolaj, cu o cifră de afaceri de 369 de milioane de euro, principalii competitori pe această piaţă fiind reţelele Praktiker, Bricostore şi BauMax.


Sursa

16 September 2011