Mareste fontul | Trimite pe yahoo messenger | Trimite pagina unui prieten | Printeaza pagina

Expunerea la târgurile imobiliare, o oportunitate atât pentru clienţi, cât şi pentru vânzători

Publicat: | Autor: Mihaela Ochiană, IMOPEDIA.ro | Numar afişări: 4181

Indiferent de vremurile dificile prin care a trecut piaţa imobiliară în ultimii ani, clienţii şi-au păstrat interesul faţă de târgurile imobiliare. Marele avantaj al acestui tip de eveniment este faptul că fiecare dezvoltator vine cu oferte speciale din proprie iniţiativă. Acest lucru îl scuteşte pe client de efortul de a negocia în nume propriu şi îl determină să semneze mai uşor un antecontract.

sursa: businessmagazin.ro S-a încheiat ediţia de toamnă a TNI. Preferatele clienţilor: locuinţele cu două camere şi vilele cu preţ de apartament Târgul Naţional Imobiliar şi-a închis porţile, până la ediţia următoare. Mii de vizitatori au trecut pragul expoziţiei, iar mulţi ... Ediţia de toamnă a Târgului Naţional Imobiliar tocmai s-a încheiat, iar rezultatele au depăşit atât aşteptările organizatorilor, cât şi pe cele ale expozanţilor. Peste 6.500 de vizitatori au plătit bilet pentru a intra la eveniment şi peste 15.000 de persoane au accesat siteul oficial al acestuia. Ținta a fost aceeaşi, în cazul majorităţii vizitatorilor: cele mai căutate au fost apartamentele cu două camere, trei camere şi vilele la preţ de apartament. Iar pentru că cei mai mulţi expozanţi ştiu deja nevoia pieţei şi au venit în întâmpinarea clienţilor cu exact acest tip de ofertă, numărul potenţialilor cumpărători a crescut substanţial, în perioada târgului.

„Ediţia de toamnă a TNI a fost un real succes. Expozanţii au programul încărcat de vizionări stabilite pentru cel puţin trei săptămâni după târg, iar vizitatorii s-au declarat încântaţi de preţurile mult mai accesibile”, arată organizatorii evenimentului.

Ultima ediţie a TNI s-a desfăşurat pe o suprafaţă de 2.200 mp şi a cuprins un număr de 85 de companii, de la agenţii imobiliare şi dezvoltatori, până la instituţii financiare.

IMOPEDIA.ro a ţinut unul dintre cele mai importante momente de la TNI, prezentând cea mai nouă Cea mai nouă platformă de ofertare imobiliară pentru locuinţele noi se lansează în cadrul TNI IMOPEDIA vine cu un nou produs de excepţie, menit să susţină activitatea pe piaţa  construcţiilor noi. Astfel, IMOPEDIA lansează cea mai ... platformă de ofertare imobiliară pentru locuinţele noi. Produsul, de o relevanţă vitală pentru dezvoltatori, a adunat în standul IMOPEDIA, decorat de Casara Showroom and Design şi Evo Horeca, cei mai importanţi jucători din piaţa locuinţelor noi. Aceştia au dezbătut cele mai importante problematici ale pieţei imobiliare, gustând produsele Nescafe Dolce Gusto.

CITEŞTE ŞI TNI aduce discounturi, locuri de parcare gratuite şi mobilă gratis Cele 8.000 de oferte imobiliare prezentate la Târgul Imobiliar Naţional sunt pregătite pentru a-i prinde pe clienţii care ezită. Astfel, ... TNI aduce discounturi, locuri de parcare gratuite şi mobilă gratis

 

Voteaza articolul:
| Aprecierea vizitatorilor:

Ai un comunicat de presă de publicat?

 
RSS
Primeste stirile pe e-mail

OFERTE RECOMANDATE
Iancului , SC: 280 mp
Magheru , SU: 50 mp, 2 cam.
Splaiul Unirii , SC: 95 mp, 3 cam.
TOPURI IMOPEDIA.ro
Cele mai noi comentarii
Cele mai citite stiri
Top Likes

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar pe ghid.imopedia.ro

Blog RUN
Adrian Crivii
Gabriel Alexandru
Dragos Dragoteanu
Daniel Dobre
Adrian Niculescu
Ilias Papageorgiadis

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar pe media.imopedia.ro

Ştiri imobiliare
Analize imobiliare
Evenimente imobiliare
Ghidul Prima Casă
Știri Prima Casă
Comunicate de presă
Arhiva video