Agenția de publicitate lansează noi vectori de publicitate. Una dintre căile inovative este promovarea mesajului publicitar pe boarding-pass-uri, adică pe cărțile de îmbarcare în aeronave. Este o soluție de promovare exclusivă SPIN MEDIA, care ajunge, în final, direct în mâna călătorilor. Despre acest nou canal de publicitate, ne vorbește Sorin Gheorghiu, executive manager la SPIN MEDIA.

Care este noua soluție de publicitate pe care o propuneti?

Este o oportunitate de promovare exclusiv oferită de Spin Media  de a derula campanii de publicitate pe cărți de îmbarcare (boarding pass-uri) care sunt înmânate, în Aeroportul Internațional Henri Coandă, tuturor călătorilor Companiei WizzAir ce au bagaj de cală, ori celor care efectuează check-in-ul în aeroport. În acest fel, SPIN MEDIA aduce pe piața de profil un nou proiect media special, o abordare diferită de cele convenționale, existente deja. De fapt, putem spune că noi venim în completarea vectorilor de publicitate deja existenți.

Ce reprezintă aceste boarding-pass-uri (cărți de îmbarcare)?

Practic, sunt tichete de călătorie față verso, alcătuite din două părți detașabile, care ajung direct în mâna călătorilor. Noi, SPIN MEDIA oferim companiilor care ne sunt cliente posibilitatea de a-și pesonaliza aceste tichete pe verso prin mesaje publicitare proprii. Pe fața boarding pass-ului sunt tipărite datele de zbor (numele călătorului, poarta de îmbarcare, numărul zborului și destinația, ora de decolare etc...), iar spatele tichetului este destinat exclusiv mesajelor publicitare ale companiilor-cliente SPIN MEDIA, adresându-se direct consumatorilor.

Cum ajung cărțile de îmbarcare la călători?

Se recomandă sosirea pasagerilor la aeroport cu 2 ore înainte de ora planificată a zborului. Aceștia se prezintă la ghiseul de ticketing pentru a efectua check-in-ul în aeroport sau pentru a înmâna bagajul de cală. În acest mod le sunt oferite boarding-pass-urile necesare pentru continuarea călătoriei! Practic mesajul publicitar al companiilor-cliente  este alături de călător pe parcursul orelor petrecute în aeroport înainte de îmbarcare! Important de amintit este că, înainte de trecerea prin porțile de îmbarcare agenții de check-in verfică verdicitatea cărții de îmbarcare, adică o validează și îi lasă călătorului una din cele două părți detașabile, de mărimea unei cărți de vizită. Astfel, spațiul publicitar de pe verso va fi în permanență în posesia călătorilor, dacă vreți, ca un suvenir personalizat, mai special.

De ce v-ați gândit la o asemenea sugestie de publicitate?

Încercăm să transformăm orice ocazie într-o oportunitate, am simțit că ar putea fi o idee nouă pentru piața media din Romania. Am dorit să venim cu un proiect inovativ, care să ne reprezinte, astfel încât clienții noștri direcți - mă refer, aici, la companiile care ne sunt cliente - să posede un nou canal prin care să-și facă publicitate proprie și care să ajungă, așa cum spuneam la început, direct în mâna clientului final, adică a călătorului.    

Care este numărul potențialilor călători, care vor utiliza boarding-pass-urile și care, astfel, vor primi în mod direct informațiile publicitare ale companiilor-cliente SPIN MEDIA?

Spuneam că toți călătorii WizzAir care au bagaj de cală, ori cei care efectuează check-in-ul în Aeroportul Internațional Henri Coandă primesc aceste boarding-pass. Media lunară a acestor pasageri este de 50.000. Aproximativ 46.000 dintre aceștia, călătoresc către destinții precum Italia, Marea Britanie, Germania și Spania, unde sunt mari comunități de români.

13 November 2019