Retailerul german Lidl a deschis în această dimineaţă primele magazine discount- concept în Bulgaria. Cele 14 unităţi au fost inaugurate în 11 oraşe - Sofia, Plovdiv, Varna, Stara Zagora, Pazardzhik, Sliven, Kurdjali, Petrich, Montana, Lovech şi Gabrovo.

15326-lidl.jpgAgenţia de ştiri Novinite anunţă că nemţii de la Lidl au investit 100 de milioane de euro în magazinele din Bulgaria şi că intenţionează să se extindă în viitorul apropiat, iar numărul magazinelor să ajungă la 40.

Lanţul german de supermarketuri şi-a deschis luna trecută propriul centru de logistică de 36.000 mp în satul Ravno Pole. Proiectul include spaţii de birouri şi comerciale de 6.000 mp, respectiv 4.000 mp.

La începutul acestui an, nemţii de la Tengelmann au decis să vândă lanţul de magazine discount-concept din România şi Bulgaria rivalului Lidl, care face parte din grupul Schwarz. Tengelmann, compania-mamă a lanţului de magazine Plus, deţine 96 de supermarketuri în România şi 23 în Bulgaria. În 2007 şi 2008 Plus a vândut afacerile din majoritatea ţărilor europene. În ultimii ani, lanţul a fost activ în Austria, România şi Bulgaria.

În prezent, în Bulgaria operează alte două lanţuri mari de supermarketuri, ambele nemţeşti: Kaufland, care face parte din Grupul Schwartz, care deţine şi Lidl, şi Penny Market.


25 November 2010