Mai mult decât imobiliare!!!!!!
 
Mareste fontul | Trimite pe yahoo messenger | Trimite pagina unui prieten | Printeaza pagina

Mallurile prezentului, pe locul trei după casă şi serviciu

Publicat: | Autor: Raluca Joiţa, IMOPEDIA.ro | Numar afişări: 2768

Mallurile dezvoltate în ultimii ani devin un al treilea spaţiu de viaţă, după casă şi serviciu. Centrele comerciale actuale pun accentul pe opţiunile de petrecere a timpului liber, pentru a câştiga bătălia pentru clienţi. De asemenea, dezvoltatorii se preocupă să ofere vizitatorilor toate serviciile de care au nevoie , în acelaşi spaţiu.   

Mallurile prezentului, pe locul trei după casă şi serviciuDacă la începutul anilor 2000, centrele comerciale erau compuse dintr-un supermarket şi câteva magazine, în prezent, reţeta s-a schimbat. Mallurile zilelor noastre sunt concentrate pe facilităţie de divertisment şi petrecere a timpului liber. În continua competiţie de a avea un număr cât mai mare de vizitatori, dezvoltatorii imobiliari încearcă să ofere cât mai multe, iar spaţiile de distracţie devin „o necesitate”.

„În plus faţă de mixul de chiriaşi de fashion, un centru comercial de succes trebuie să anticipeze şi să ofere vizitatorilor zone de distracţie şi petrecere a timpului liber pentru a îmbogăţi experienţa cumpărăturilor şi satisfacţia acestora. Astăzi, un mall nu este doar o alegere pentru cumpărături, este şi un loc pentru relaxare şi socializare. În acest sens, a pune la dispoziţia cumpărătorilor spaţii de distracţie devine o necesitate”, explică David Hay, CEO AFI Europe România.

VEZI AICI:  Top 10 – Cele mai mari malluri din lume Mallurile nu mai reprezintă doar zone comerciale, ci un concept modern de parc acoperit, cu numeroase opţiuni de divertisment şi activităţi de ... Top 10 – Cele mai mari malluri din lume

În funcţie de mărime, de mixul de chiriaşi şi de diversitatea facilităţilor de petrecere a timpului liber, centrele comerciale din România se împart în trei categorii, conform specialiştilor companiei de consultanţă imobiliară CBRE:

  • Proiectele de primă generaţie – inaugurate între 2000 şi 2006, reprezintă aproximativ 32% din stocul local de centre comerciale (474.000 mp). Mixul de chiriaşi este dominat de un hypermarket, cu o galerie comercială adiacentă, totalizând maximum 20.000 mp
  • Proiectele de generaţia a doua – deschise începând cu anul 2000, reprezintă circa 30% din stocul total (456.000 mp). Oferă o varietate de comercianţi de retail şi servicii şi au suprafeţe închiriabile de 20.000 - 40.000 mp
  • Proiectele de generaţia a treia – includ un mix echilibrat de chiriaşi, iar accentul se pune pe facilităţile de divertisment şi petrecere a timpului liber

România are nu mai puţin de 573.000 mp de malluride ultimă generaţie, respectiv 38% din stocul local de centre comerciale, potrivit datelor CBRE România. Mai mult, până la sfârşitul acestui an, vor fi 12 centre comerciale de generaţia a treia operaţionale în România. Datorită numeroaselor facilităţi, acestea reprezintă una dintre primele alegeri ale românilor în căutare de activităţi de petrecere a timpului liber. Astfel, acestea devin unul dintre cele mai importante spaţii, după casă şi serviciu.

Dubai anunţă planuri imobiliare grandioase: un proiect de peste 5 kmp, cu zone rezidenţiale, hoteluri, magazine şi galerii de artă Dubai este deja căminul celor mai impresionante proiecte imobiliare din lume, dar nu se opreşte aici. Șeicul Dubaiului anunţă cu mândrie că ... Centrele comerciale se pot transforma într-un al treilea spaţiu de viaţă, un loc în care oamenii pot veni, în afara timpului petrecut acasă (primul spaţiu) sau la muncă (al doilea spaţiu), pentru a se relaxa, a socializa şi a face parte dintr-o comunitate. Pentru a obţine acest status, centrele comerciale de generaţia a treia îmbină utilul cu plăcutul, cumpărăturile cu distracţia, nevoile cu dorinţele într-un mediu confortabil, sigur şi agreabil din punct de vedere estetic”, încheie Luiza Moraru, Head of Retail CBRE România.  

Nevoile consumatorilor şi ale retailerilor se schimbă constant, astfel că specialiştii se aşteaptă ca peisajul local din viitor să se îmbogăţească cu noi modele de centrel comerciale. Cele mai aşteptate sunt centrele open-air (unde  spaţiul interior se îmbină cu cel exterior) sau proiectele complete de tip mixt (unde sunt spaţii de birouri şi retail, dar şi spaţii rezidenţiale şi hoteliere). 

CITEȘTE ȘI:  Mallurile atrag zeci de mii de clienţi zilnic, chiar şi pe timp de criză. Ce strategii le menţin în topul preferinţelor? Activităţile de divertisment atrag clienţi, chiar şi în vremuri grele. Mallurile care au aplicat această strategie şi au diversificat opţiunile ... Mallurile atrag zeci de mii de clienţi zilnic, chiar şi pe timp de criză. Ce strategii le menţin în topul preferinţelor?

 

Voteaza articolul:
| Aprecierea vizitatorilor:

Ai un comunicat de presă de publicat?

 
RSS
Primeste stirile pe e-mail

OFERTE RECOMANDATE
Popesti-Leordeni , SU: 160 mp
Pipera , SC: 500 mp
Bucurestii Noi , SC: 99 mp, 3 cam.
TOPURI IMOPEDIA.ro
Cele mai noi comentarii
Cele mai citite stiri
Cele mai comentate stiri
Top Likes

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar pe ghid.imopedia.ro

Blog RUN
Adrian Crivii
Gabriel Alexandru
Dragos Dragoteanu
Daniel Dobre
Adrian Niculescu
Ilias Papageorgiadis

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar pe media.imopedia.ro

Ştiri imobiliare
Analize imobiliare
Evenimente imobiliare
Ghidul Prima Casă
Știri Prima Casă
Comunicate de presă
Arhiva video