Oricine poate să intre în imobiliare, dar succesul nu este pentru toată lumea. Mai ales în contextul provocărilor momentului, care sunt multe și dintre cele mai dificile. Cum mai poți face bani în imobiliare, în condițiile în care plafonul Prima Casă se termină, iar vasta majoritate a clienților alege această metodă de plată? Cum îți faci un plan de afaceri care include profitul, când nu se știe dacă programul guvernamental va continua în 2017? Iar în afară de toate acestea, cum va rezista piața intrării în vigoare a uneia dintre cele mai controversate legi imobiliare: legea dării în plată? IMOPEDIA.ro susține performanța în imobiliare și încurajează urmărirea a trei dintre cei mai importanți pași ai succesului imobiliar.

40750-profit_imobiliare.jpgUna dintre cele mai importante reguli ale succesului este să fii prezent în locul potrivit, la momentul potrivit. Antreprenorii vizionari știu întotdeauna unde îi vor căuta clienții, înainte chiar ca aceștia să se gândească să îi caute. Iar dacă vrei să fii perfeceput drept cel mai bun, trebuie întotdeauna să fii alături de cei mai performanți jucători în domeniu. Una dintre cele mai simple și eficiente metode pentru a întruni aceste condiții este participarea la târgurile de specialitate cu greutate în domeniu. 

Cel mai bun loc pentru a-ți maximiza rezultatele în businessul tău imobiliar este să fii alături de principalele companii din real estate prezente la Târgul Național Imobiliar TNI. TNI este evenimentul definitoriu pentru sectorul imobiliar și domeniile conexe acestuia, ce reunește în același loc și timp companiile prestigioase, profesioniștii în domeniu, presa de specialitate și publicul larg”, explică oficialii TNI.

Promovarea făcută strategic: o componentă cheie a succesului 

Promovarea este o altă componentă cheie a succesului, dar aceasta este adesea greșit înțeleasă. Nu este suficientă o campanie de mediatizare, ci este crucială o campanie de mediatizare făcută strategic, adresându-se direct clienților țintă, astfel încât mesajul companiei să aibă un ecou cât mai puternic în mediile interesate. 

Este important ca publicul larg să afle de compania și oferta ta chiar înainte de întâlnirea față în față din cadrul expoziției. Fiind recunoscut drept cel mai mediatizat eveniment de profil, TNI vine în sprijinul companiilor expozante cu o platformă unică de promovare și dezvoltare a activității ce și-a dovedit eficiența pe parcursul celor XXIII ediții. Așa că profită de cele peste 60 de canale de mediatizare ale Tărgului Național Imobiliar TNI pentru a te face remarcat și oferta ta poate fi în lumina reflectoarelor”, explică specialiștii TNI. 

Ofertele speciale limitate, materialele promoționale și standul atractiv pot aduce mai mulți clienți 

Totuși, cei care doresc să se promoveze trebuie să fie siguri și că au ce promova. O ofertă ca toate celelalte se poate pierde ușor în mulțime, ceea ce poate conduce chiar și clienții interesați către o propunere similară a companiei rivale. Tocmai de aceea, antreprenorii imobiliari trebuie să se facă remarcați. Să le arate tuturor cu ce anume sunt diferiți.

Organizatorii TNI asigură o vizibilitate și o promovare de excepție a expoziției, astfel încât aceasta să se bucure de vizita persoanelor direct interesate de achiziții în segmentul imobiliar, dar este de datoria ta ca expozant să determini potențialul client să pășească de pe culoar chiar în standul tau. Deci un decor de stand atractiv și mai ales un personal profesionist și pregatit să ofere toate informațiile de care are nevoie clientul pentru a lua o decizie sunt esențiale”, continuă oficialii TNI.

Promoțiile speciale, valabile doar pe durata evenimentului, fac adesea obiectul materialelor de presă și, drept urmare, atrag mai mulți clienți la standul respectiv. Materialele promoționale atractive oferite clienților îi pot aduce pe aceștia înapoi la stand, după ce fac un tur complet al târgului. Toate acestea, cumulate cu calitatea produsului, pot face vânzările să culmineze.

Arată-le tuturor de ce oferta ta este cea mai buna alegere! Poate că este vorba despre materialele de constructție speciale utilizate, de reducerea costurilor de întreținere, de zona liniștită în care este amplasat imobilul, de aerul curat în care îți poți crește copiii, de designul unic și funcțional, sau de facilitățile pentru familiile cu copii. Analizează-ți la rece oferta, fă o comparație cu cea a concurenței și scoate în evidență beneficiile clientului”, subliniază oficialii TNI.

Târgul Național Imobiliar TNI are loc în perioada 30 septembrie-2 octombrie, într-o locație de excepție – Palatul Parlamentului, Sala Unirea. Fiind un eveniment cu tradiție, târgul a fost închiriat aproape integral: mai sunt disponibile doar 12 din cele 107 locuri puse la dispoziția chiriașilor. Evenimentul este mediatizat prin IMOPEDIA.RO. 

CITEȘTE ȘI:

15 August 2016