Mareste fontul | Trimite pe yahoo messenger | Trimite pagina unui prieten | Printeaza pagina

Record pentru România, în vremuri de criză: am devenit exportatori de tehnologii în termoizolare

Publicat: | Autor: Mihaela Ochiană, IMOPEDIA.ro | Numar afişări: 3547

România a reuşit să speculeze exportul, în condiţiile în care aproape toţi investitorii au intrat în stand-by, în această perioadă. Astfel, ţara noastră a reuşit să atingă statutul de exportator net de panouri termoizolante. Producătorii locali au mizat de faptul că segmentele industrial şi de retail sunt singurele care încă se mai dezvoltă la nivelul întregii lumi, aşa că au atacat această oportunitate.

Record pentru România, în vremuri de criză: am devenit exportatori de tehnologii în termoizolare (sursa foto: gazeta-afacerilor.ro)România a găsit o bună piaţă de desfacere pentru panourile termoizolante în regiune. România, înapoi în recesiune tehnică. Investiţiile mici, industria slabă şi consumul redus sunt principalele probleme După câteva luni de speranţe de stabilizare, România a intrat din nou în recesiune tehnică. Două luni de scădere consecutivă a ... Momentul ales pentru export nu a fost deloc întâmplător, iar strategia a implicat un efort din partea tuturor jucătorilor reprezentativi. Astfel, principalii producători de panouri au investit constant în dezvoltarea producţiei la nivel local şi au mizat pe evoluţia cerererii de pe segmentele industrial şi  retail.

Atât segmentul de retail, cât şi cererea de spaţii industriale au cunoscut ani la rând o evoluţie constantă, factori care au contribuit la dezvoltarea producţiei de panouri la nivel local. A crescut în ultimul timp şi Casa economică: investiţie iniţială ridicată, dar avantaje ulterioare incontestabile Casele ecologice presupun iniţial o investiţie însemnată, dar avantajele sunt incontestabile. Din ce în ce mai mulţi români au ... gradul de specializare a producţiei în acest domeniu, firmele din piaţă putând răspunde cerinţelor complexe venite din partea proiectanţilor.  Practic, în ultimii ani majoritatea panourilor vândute la nivel local au fost produse în România”, a declarat Marian Pîrvu, preşedintele Asociaţiei Producătorilor de Panouri şi de Profile din România.

Astfel, aproximativ 1,5 milioane metri pătraţi de panouri produse în România au plecat la export, în timp ce importurile s-au situat la aproximativ un milion mp. Companiile care fac parte din Asociaţia Producătorilor de Panouri şi Profile din România sunt ArcelorMittal Construction România, Coilprofil, Isopan, Lindab, MBS, Megaprofil, Plannja, Plastsistem, Ruukki şi Topanel.

CITEȘTE ȘI:  Case pe pământ, la preţ de garsonieră. Cât este mit, cât realitate? Ofertele constructorilor din perioada de criză au început să promoveze agresiv casele ieftine. Astfel, se vând case care au preţuri ce ... Case pe pământ, la preţ de garsonieră. Cât este mit, cât realitate?

 

 

Voteaza articolul:
| Aprecierea vizitatorilor:

Ai un comunicat de presă de publicat?

 

RSS
Primeste stirile pe e-mail
OFERTE RECOMANDATE
Baneasa , SC: 390 mp
Prelungirea Ghencea , SC: 50 mp, 1 cam.
gama300_250.jpg
TOPURI IMOPEDIA.ro
Cele mai noi comentarii
Cele mai comentate stiri
Top Likes

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar pe ghid.imopedia.ro

Blog RUN
Adrian Crivii
Gabriel Alexandru
Dragos Dragoteanu
Daniel Dobre
Adrian Niculescu
Ilias Papageorgiadis

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar pe media.imopedia.ro

Ştiri imobiliare
Analize imobiliare
Evenimente imobiliare
Ghidul Prima Casă
Știri Prima Casă
Comunicate de presă
Arhiva video