Segmentul de birouri de pe piata inchirierilor a inregistrat o relansare in prima parte a anului curent prin cres­terea cererilor de spatii, comparativ cu nu­marul de cereri inregistrate pentru acelasi segment in 2010, sustin spe­cia­listii companiei de consultanta imobi­liara Regatta Real Estate.

18159-06-regatta.jpgSpatiile soli­­citate spre inchiriere pentru desfa­surarea activitatilor de business au fost cuprinse in general intre 1.000-1.500 si 2.000 mp. Din punctul de vedere al locatiei, spatiile vizate au fost situate in cladiri de clasa A, amplasate in zone ultracentrale, precum Piata Victoriei, Do­robanti sau Primaverii - Mircea Eliade, indica sursa citata. La o privire de ansamblu asupra segmentului de birouri inchiriate, se observa ca zona generala de interes pentru relocari ale companiilor din Bucuresti a ramas aceeasi: tendinta este si astazi, la fel ca in anii trecuti, de a se manifesta o pre­ferinta pentru partea de nord a Capi­talei, cu precadere cea cuprinsa intre Piata Victoriei si Piata Presei Libere.

,,Prima parte a anului, asa cum bine stim, a fost una de revenire in urma lungii perioade a dezechilibrului pro­dus de criza economica. Aceasta reve­nire a insemnat, pentru unele com­panii, un start-over marcat de o re­lo­care - un sediu nou care sa le permita desfasurarea activitatii la parametrii doriti. Aceste relocari au fost posibile fie pe fondul existentei in piata a unor oferte vizibil mai avantajoase ca raport calitate-pret, fie pe fondul aparitiei unor cladiri noi, cu facilitati moderne si finisaje deosebite", declara Mihaela Oprea, director al Departamentului de Inchirieri-Birouri al Regatta. Reprezen­tantii companiei se asteapta ca in pe­rioada urmatoare piata de inchirieri bi­rouri sa cunoasca o crestere a pretu­rilor, datorita faptului ca cererea va depasi in timp numarul de oferte puse la dispozitie.

Regatta a inchiriat in perioada ianuarie-aprilie 2011 aproximativ 6.000 mp de spatii de birouri catre clienti provenind in principal din domeniul medical, unde cererea este abundenta si constanta, urmat indeaproape de FMCG (bunuri de larg consum) si publicitate.


Sursa

12 May 2011