Colosseum Retail Park atrage un nou chiriaş, care va ocupa o suprafaţă de 1.200 mp, anunţă JLL, compania care a intermediat tranzacţia. Retailerul danez JYSK comercializează „totul pentru casă” şi îşi va deschide porţie publicului din data de 10 aprilie. Cu această ocazie, dezvoltatorul Nova Imobiliare anunţă că ia în calcul dezvoltarea parcului de retail cu încă 15.000 mp.

33760-colosseum_retail_park.jpgDeschis publicului în urmă cu trei ani, Colosseum Retail Park anunţă continuarea procesului de închiriere, prin atragerea unui nou chiriaş – lanţul internaţional JYSK, ce comercializează „totul pentru casă”. Deţinul de fondatorul original, Lars Larsen, grupul JYSK îşi desfăşoară activitatea în 36 ţări, având peste 2.100 unităţi şi aproape 18.500 angajaţi.

„Acest nou contract de închiriere cu JYSK este o dovadă a încrederii în piaţa de retail din Bucureşti şi în special în parcul Colosseum, care devine o destinaţie comercială din ce în ce mai proeminentă. Numărul de vizitatori şi vânzările înregistrate de chiriaşi sunt în creştere”, declară reprezentantul Nova Imobiliare.

  • Colosseum Retail Park a fost inaugurat în 2011 şi oferă 37.500 mp de spaţii comerciale
  • În prezent, parcul de retail are ca şi chiriaşi principali Carrefour, Leroy Merlin şi Altex

Amplasat în partea de nord-vest a Capitalei, Colosseum Retail Park dispune de 2.300 locuri de parcare gratuite, o linie de transport în comun de autobuz, precum şi două linii dedicate de transport gratuit, care conectează centrul Bucureştiului la Piaţa Chibrit şi Chitila. Obiectiv preferat pentru cumpărături al locuitorilor din această parte a oraşului, Colosseum Retail Park anunţă că numărul de vizitatori a urcat cu 15% luna aceasta, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Acest factor, precum şi noul contract de închiriere cu retailerul danez, îi face pe reprezentanţii centrului comercial să ia în considerare dezvoltarea parcului de retail cu încă 15.000 mp, pentru a diversifica oferta de shopping.

„În prezent, suntem în discuţii avansate cu alţi retaileri pentru ocuparea singurei unităţi de mari dimensiuni vacante, de 2.200 mp, şi negociem contracte de preînchiriere a fazei următoare a parcului de retail. Vânzările foarte bune înregistrate de chiriaşii actuali şi numărul de vizitatori în creştere, cu o rată ridicată de conversie, a trezit interesul altor retaileri care, în mod tradiţional, operează pe suprafeţe de mari dimensiuni în parcurile de retail şi care intenţionează să aibă o prezenţă notabilă şi în zona de nord-vest a Bucureştiului”, conchide Carmen Ravon, directoarea departamentului de retail al JLL.

CITEȘTE ȘI Bucureştiul anului 2014: între oraşele cu peste 100.000 mp malluri în construcţie

 

7 April 2014