Grupul Avrig 35, unul dintre cei mai mari investitori din imobiliarele romanesti, intentioneaza sa inceapa anul viitor un numar de 5-7 proiecte imobiliare pe piata locala, costul total al investitiilor fiind evaluat la 200 mil. euro. Ce anume s-a schimbat pentru a permite o strategie atat de agresiva de investitii? Haydn Wright, directorul executiv al companiei, spune ca ultimele 3 luni au modificat felul in care investitorii straini percep riscul asociat pietei locale.

14667-4cc95b90c2b94.jpgGrupul Avrig 35 avea in 2007 un portofoliu de proiecte finalizate si in plan in valoare de circa 1 mld. euro. Compania este dezvoltatorul unor proiecte ca Charles de Gaulle Plaza sau Iris Shopping Center Bucuresti si Pitesti, care au fost deja vandute.

Ce a determinat schimbarea de mentalitate in randul investitorilor straini fata de piata locala? Raspunsul este: hipermarket-urile. Toate marile hipermarket-uri sunt increzatoare in piata si au o politica agresiva de extindere in urmatorii ani. "Trebuie sa investesti acum pentru a aduce spatii pe piata in 2012-2013, cand economia se va stabiliza", spune Wright.



Sursa

29 October 2010