Este strategia la care a apelat compania imobiliara Premier, care, nu trebuie sa uitam ca a fost agentia imobiliara care a tranzactionat primul dosar cu Prima Casa.


1. Participare la evenimente imobiliare

Astfel aceasta pare decisa sa reia seria participarilor la targurile imobiliare si deschide sezonul la Targul Imobiliar PROJECT EXPO, care se va desfasura in perioada 5-7 martie in Bucuresti la Palatul Copiilor, cu o serie de oferte imobiliare ale caror preturi se anunta sa "intre la apa" pe perioada targului imobiliar.

2. Discounturi si servicii gratuite

sursa:imopedia.roIn plus, vor reitera serviciul de vizionari directe si rapide pus la dispozitia vizitatorilor.

Practic serviciul consta in oferirea de tururi gratuite ale zonei de Sud la locatii e propuse spre vanzare, unde clientul ia contact pentru prima data cu zona in care este amplasat imobilul si are ocazia sa viziteze in timp util garsoniera, apartamentul sau vila de care este interesat, putand astfel sa-si faca o parere personala despre imobilul vizat.

 

3. Consiliere gratuita

Clientii care vor dori sa dispuna de acest serviciu, vor avea la dispozitie un numar de 30 de consilieri imobiliari care vor face o prezentare ampla a locatiilor vizitate, transportul acestora de la targul imobiliar catre locatiile vizate si inapoi fiind asigurat cu un numar de 30 de masini ale companiei Premier.

4. Servcii conexe gratuite, tot in interesul clientilor

De asemenea, compania Premier, le va oferi vizitatorilor posibilitatea de a-si verifica gratuit eligibilitatea in fata unei banci cu ajutorul a 5 brokeri de credite prezenti pe toata durata evenimentului care vor oferi consiliere si asistenta gratuita pentru obtinerea unui credit.

26 February 2010