Targul National Imobiliar, cea mai mare si cea mai importanta manifestare din domeniul imobiliar & constructii, mizeaza pe 4 zile de eveniment, in care vor fi prezentate ansambluri rezidentiale noi, investitii cu capital strain, preturi de bun simt si strategii de marketing active.

17384-1301911907.jpgPrima din cele patru zile de eveniment este dedicata presei si investitorilor. In acest mod companiile au acces la trei categorii de public in acelasi loc: reprezentanti ai presei, investitori si clienti finali.

Prin intermediul Targului National Imobiliar (TNI), companiile isi pot indeplini minim 5 obiective de business: crearea si consolidarea imaginii companiei, pozitionarea pe piata de profil, dezvoltarea activitatii business prin realizarea de parteneriate, demonstrarea performantelor si lansarea de produse si servicii noi intr-un cadru dedicat si contactul direct cu minim 6.000 de clienti targetati.

Adrian BERCEA, Directorul General al BDOBC Business Center, sustine ca se bucura de increderea pe care le-o ofera expozantii si de fidelitatea acestora.

"Ne bucuram de increderea pe care ne-o ofera expozantii nostri si de fidelitatea de care dau dovada de la editie la editie si in schimb le multumim prin organizarea de manifestari de succes ale Targului National Imobiliar, prin care sa poata obtine rezultatele scontate.

Companiile care ni se alatura pentru prima data primesc si acestea o atentie sporita din partea noastra, urmarind sa le oferim o gama variata de servicii de mediatizare atat inainte de eveniment, cat si in timpul expozitiei", a declarat Adrian BERCEA, Directorul General al BDOBC Business Center.

La randul sau, Alexandru NEAGU, Director General RPF Development, unul dintre expozanti, s-a aratat incantat de colaborarea cu TNI.

"Am lansat un nou ansamblu rezidential ce va cuprinde 400 de apartamente. Reactia publicului tinta este pozitiva si ma declar multumit de vanzarile realizate la inceput de an. Vom fi prezenti in cadrul Targului National Imobiliar (TNI) din perioada 26-29 mai, fiind pregatiti sa oferim cat mai multe informatii despre noul proiect, venind cu oferte atractive, personalizate in functie de client.

Am ales sa fim prezenti in cadrul acestui eveniment datorita expunerii media si numarului mare de vizitatori interesati", a marturisit Alexandru NEAGU, Director General RPF Development.


Sursa

5 April 2011