(UPDATE ) Preţurile apartamentelor din zona Giurgiului-Eroii Revoluţiei s-au înjumătăţit

Proprietarii au învăţat că dacă nu sunt deschişi la negociere nu au nicio şansă să vândă. Conştienţi că vânzările sunt slabe, cumpărătorii negociază la sânge. "În această perioadă vânzările au scăzut, în mare, pentru că este o perioadă dominată de incertitudini. Piaţa nu mai este ca înainte, nu ...
Comentarii (74)
#74. Catalin Marin | 19.07.2015 | 11:44
1 (0/1)   
Privesc comentariile scrise acum 5 ani pe acest articol. In mod ciudat, acum vreo cateva zile .....chiar la aceste comentarii ma gandeam.

Dar nu ma pot abtine: am avut dreptate, piata a evoluat asa cum am zis atunci si , cu exceptia unuia singur, niciunul din marii imobiliari care sustineau tot felul de prostii acum 5 ani....nu mai lucreaza in imobiliare!

AM AVUT DREPTATE!!!!!
#73. Ionut Butoi | 17.06.2010 | 14:08
1 (1/2)   
Multumesc frumos.
#72. Ionut Butoi | 17.06.2010 | 13:20
-1 (3/2)   
Imopedia ori se face buton prin care sa putem sa raportam persoanele care injura pe site ori ii scoateti voi automat.
Sincer nu intram pe site sa il citim pe Coco cum injura si ne face lichele de parca zici ca agentu imobiliar e diavolul iar acesti salvatori...vin sa faca dreptate.
Ori se face ceva ... ori eu nu mai intru in viata mea aici. Pe timpu meu nu permit sa fiu injurat de un ... individ cu 3 clase ca ajung la vorba lu Catalin ... parca incep sa ii inteleg supararea pe unii...
Sa se faca buton cu raportare si sa ii se blocheze comentariul pana este verificat.

Pot spune ca asteptam toti un raspuns. Si chiar sunt deranjat de faptul ca acest comentariu e online de ceva ore bune si nimeni nu a facut nimic.
»  IMOPEDIA.ro
3 (0/3)   
Comentariul a fost sters. Nu trebuie insa generalizat fenomenul. Acest tip de comentarii sunt constant sterse/moderate. Faptul ca astazi a stat mai mult pe site se datoreaza unei erori umane. Se intampla la toata lumea, nu?
#71. Catalin Marin | 17.06.2010 | 05:19
0 (1/1)   
@Ionut Butoi #70

Nu folosesc un nick fals niciodata. Asta este numele meu.
In rest, crezi ce vrei, esti un om liber.....ficare are propriul sau sistem de valori.
#70. Ionut Butoi | 17.06.2010 | 01:49
7 (1/8)   
@ Catalin Marin : te citez ,, Nu se bat cap in cap. In primul rand nu stii cu ce ma ocup. Daca ai fi stiut, poate n-ai mai fi vorbit.
Si eu sunt evaluator imobiliar si colaborez cu mai multe institutii pe partea asta.
In privinta performantelor imobiliare (pe care presupui ca nu le am....) as putea sa-ti dau cd-uri cu interviurile mele la The Money Channel si B 1 TV (petrecute in perioada 2004....2006).
Da, m-am lasat, nu mi se parea normal sa cer de la un om 500 000 de euro pe o casa intr-o zona buna dar care altminteri nu impresiona prin nimic. Sau 4 000 de euro pe un teren care avea POT 60% si CUT 3 si, nici daca ai fi facut un milion de PUZ-uri, acesti coeficienti nu ar fi urcat in nici un fel. Rezulta o incidenta a pretului terenului la metrul patrat construit de peste 1 800 de euro, ceea ce era o crima, il obligam pe dezvoltator sa vanda la 4 000 de euro metrul patrat construit.
Uite, n-am vandut numai terenuri si case. Am vandut in aceeasi masura si garsoniere. Si ma mustra constiinta sa stiu ca exista oameni pe care i-am bagat in datorii pentru tot restul vietii.
Si am deja destule cazuri in care fostii cumparatori ma suna si-mi spun sa le gasesc cumparatori , ca nu mai pot plati ratele! Dar cine credeti ca preia o ipoteca de 65 000 de euro pentru o garsoniera?
Si oameni ca dta spun ca eu gresesc! Poate, dar nu-mi dau seama.....
..............................................................................................................
Intotdeauna am facut si altceva. Am o multime de recunoasteri profesionale, m-am laudat deja cu ele in articolul cu interviul dnei Cleciu de la Neocasa si vreti sa va spun ceva?
Nu e normal sa ma mandresc cu cat castig (numai snobii si fraierii o fac....si cei care n-au simtit gustul banului niciodata!) dar castig la fel de mult ca in perioada de glorie a imobiliarelor sau chiar mai mult!
Daca e sa iau in calcul tot ce am facut in imobiliare, sa ma iertati....dar efectiv pe 99% dintre voi , efectiv, VA UMILESC!!!!

Am demisionat din imobiliare in momentul in care sotia mea mi-a daruit un copil ,vedeam ca piata merge cumplit de prost si aveam ganduri mari in domeniul tehnologiei informatice. Plus atestarile Ceccar si Anevar......

Cand o sa fii la nivelul meu...sa-ti permiti sa-mi vorbesti cum vrei! pana atunci......ciocu' mic!
Eu mai multe PUD-uri si PUZ-uri aprobate , ca agent imobiliar, pe Bucuresti si pe Ilfov, in 8 ani de imobiliare de cate degete ai tu la AMBELE MAINI.
Interviuri la The Money Channel (2005-2006), interviu la "Nasul" (B 1 TV, alaturi de regretatul "parinte" al imobiliarelor din Romania, Artur Silvestri, pe care l-am cunoscut atunci).
Dupa doi ani de la demisia din imobiliare....inca mai suna telefonul! Si nu-mi "fentez" fostul patron. Ma duc la el in firma si fac tranzactia ( o data la trei luni...), nu mi se pare normal sa fac tranzactia pe cont propriu daca pe client l-am cunoscut la el in firma.
Am 4 terenuri in Bucuresti si 12 pe Ilfov, vandute de mine, pe care acum sunt blocuri sau complexe de case/vile.
Tranzactii cu apartamente si loturi de casa nu mai punem la socoteala, nu are rost....sunt multe.’’

Catalin mi se pare mie sau esti cam arogant? si eu apar la tv si eu apar in ziare si nu ma refer la trecut ci la prezent...si eu am avut placerea de a sta la aceiasi masa si nu o data cu Arthur Silvestri si multi altii cum probabil ca si ei au avut placerea de a sta cu mine...nu am avut plangeri pana acum. Dar totusi...nu ma citesc umilind pe nimeni...nu ma vad dandu-ma mare si umflandu-ma in pene ca un curcan.
Spui ca aveai mustrari de constiinta atunci sau acum...? ca atunci vad ca nu prea ai pierdut timpu...ai vandut tot ce se putea vinde pe piata cand mergea bine treaba :))) remuscarile te-au luat inainte sau dupa ce ai luat comisioanele...sau cand nu le mai luai. Hai sa nu fim ipocriti...noi suntem ,,vanzatori'' vindem un produs si datoria noastra este sa ii dam clientului ce isi doreste si il face fericit...ca nu ii vindem noi proprietatea o cumpara singur si tot o achizitioneaza. Asa ca povestea cu remuscarile o repet nu o cred...ptr ca tu continuii sa tranzactionezi :))) asa samsareste odata la 3-4 luni dar o faci. Toti suntem profesionisti imobiliari...cand ne pica un pont la ureche si reusim sa pupam o oferta cu un client sigur. :)
Eu cred ca sunt o multime de persoane care scriu pe acest site care au o multitudine de studii superioare...sau au diverse activitati care le dau un plus de valoare in fata noastra dar totusi nu simt nevoia sa convinga auditoriumul prin asta ca sa isi intareasca ideile pe care le expun. Ai spus ca faci mai multi bani pe luna decat 99% din cei prezenti in piata ma faci sa rad din nou :))) tu esti unu...un patron de agentie poate are 5-30 de agenti faci tu bani pe luna cat 30 de persoane? faci tu 30 de mii pe luna? :) deci mai taie si tu din coada vulpii si inchid si eu faru la bicicleta (era un banc un vanator ii spune unui amic pescar ca a prins o vulpe cu o coadaa lungaaa lungaaa de a trecut coltu vulpea si coada tot se vedea....iar pescaru ii spune am fost la peste si am agatat lanseta si am scos o bicicleta nou nouta...si stii ceva...,,ce?'' avea si faru aprins ::))) atunci vanatoru spune nu te cred…dar pescaru atunci daca tu nu ma crezi…mai scurteaza si tu coada la vulpe ca inchid si eu faru la bicla ). In fine cam asta era ideea...hai sa traim cu totii...ca suntem multi si de ce nu...poate vecini prieteni..dar nu stim asta ptr ca majoritatea folosim nickuri false :P :))) si un banc de incheiere.... ..Ce gandesc un optimist si un pesimist despre criza economica mondiala?
Optimistul: "Vai, vom ajunge cu totii sa cersim..."
Pesimistul: "De la cine?" ..
Asa ca sunt probleme mai grave la care sa ne gandim cu actualul guvern in functie :))))
#69. Lolek | 14.06.2010 | 21:35
4 (0/4)   
Pentru Alcibiade

In vara lui 2007 euro a fost cotat si la 3,111 lei.Si erau analisti bancari care avansau un curs de 2.9 lei in decembrie 2007.De aici marea prosperitate a romanilor.In iulie un dolar era 2,0xxx lei.Romanul daca gasea un dolar pe jos nu se apleca sa-l ridice.Ce naiba doar cresteau preturile in imobiliare si toti erau deja cu milionil de euro in buzunar.
Tu ce crezi, cand am(avut) mai multe oferte pentru 100.000 euro, in 2007 sau 2010?
#68. alcibiade | 14.06.2010 | 21:15
3 (0/3)   
domnu* cu evaluarile este tare simpatic.
pai te intalneai cu evaluatoru si ii aratai minunea de casa, ii spuneai cat vrei sa iasa evaluarea, facea omu o schita scoasa din calculator unde modifica cateva chestii, si gata dosaru!
vroiai sa coste 65000 euro, uite si evaluarea la 70000 ca sa dea bine la banca.....
va place sau nu astia suntem, astia defilam........
traiasca PCR !
#67. alcibiade | 14.06.2010 | 21:10
2 (2/4)   
cand se dadea 120 000 euro / apartament erau oamenii orbiti de mirajul castigurilor rapide.adica isi facea omu calcul, dau banu si la anu il vand cu 150 000 .
explicatia ?au crescut preturile, asa vrea muschiu meu, este amintire de familie..., ne - am atasat al **** de tare de el, si multe alte vrajeli.
acum vad ca se spune de scadere de pret, dar nu uitati ceva:
In 2007 in vara euro era 3.6 , acum este cam 4,2 asa ca lasati - o moarta cu ieftinirile.
ura!!!!!!!!!
#66. kapetanos | 14.06.2010 | 12:38
15 (0/15)   
Proprietarii nu pot fi bogati intr-o tara saraca. Nu exista ploi in Sahara, nici soare arzator in Groenlanda. Romanii (nu poporul - politicienii!) nu mai pot fenta partenerii din UE zicand "uite, poporul nostru e bogat, nu prea avem noi bani, dar casele noastre valoreaza mult - deci meritam sa fim in UE, fiindca nu suntem chiar asa saraci!". Tari sarace cu active bogate nu s-au vazut decat in Golf, unde sub pamant erau triliarde de barili de petrol iar noua paradigma economica s-a intamplat sa aiba nevoie de petrol ca de aer. Vi se pare ca sub casele din Romania exista petrol sau aur? Nu? Atunci, de unde sa fie proprietarii bogati?! Vise. Romanii si-ar recunoaste mai bine saracia si ar pune osul la munca, nu sa mai astepte para malaiata in gura lui natafleata.
#65. Catalin Marin | 14.06.2010 | 12:34
15 (0/15)   
@ Dude #64

Cand un apartament vechi , 2 camere, se tranzactiona cu 120 000 de euro ....eram mai bogati?
Romania, in sine, era mai bogata?
Faptul ca zeci de mii de romani nu-si mai pot plati datoriile nu ne face mai bogati, din contra.....
#64. dude | 14.06.2010 | 12:25
-16 (16/0)   
nu e de dorit o valoare mica a proprietatilor. o tara cu proprietari bogati este o tara bogata.
#63. kapetanos | 14.06.2010 | 08:16
14 (0/14)   
@Dobre # 51: unde am zis eu nenicule ca vreau sa le iau gratis?! Am zis doar ca in saracia aia lucie de Berceni, un pret de 40-50.000 de euro pe un apartament, indiferent de confort, inca e exagerat! Daca pentru tine 20.000, pretul avansat de mine (poate altul crede ca vor ajunge 15.000, altul 25.000) e "gratis", atunci felicitari, esti un "bazat". Dar ghici ce? Preturile vor ajunge acolo, undeva jos, PENTRU CA ASTA E ROMANIA, ASTA E BUCURESTIUL, ASTA E BERCENIUL! Imobiliarele i-au fentat pe romani aproape o decada, dar legile economice nu pot fi fentate.
#62. Robert | 14.06.2010 | 07:08
6 (0/6)   
Baiatul asta nu are o treaba care a scris articolul. Ce ieftineala la un apartament vechi de 2 camere 65000 de EUR? Mai prietene atat erau si inainte de criza. Ce ieftineala? Ieftineala va fi cand se va tranzactiona un ap 2 camere vechi cu 40000 de EUR, asta fiind si valoarea reala din piata!!!
#61. Catalin Marin | 14.06.2010 | 06:52
-4 (8/4)   
@ Ionut Butoi #59

Nu se bat cap in cap. In primul rand nu stii cu ce ma ocup. Daca ai fi stiut, poate n-ai mai fi vorbit.
Si eu sunt evaluator imobiliar si colaborez cu mai multe institutii pe partea asta.
In privinta performantelor imobiliare (pe care presupui ca nu le am....) as putea sa-ti dau cd-uri cu interviurile mele la The Money Channel si B 1 TV (petrecute in perioada 2004....2006).
Da, m-am lasat, nu mi se parea normal sa cer de la un om 500 000 de euro pe o casa intr-o zona buna dar care altminteri nu impresiona prin nimic. Sau 4 000 de euro pe un teren care avea POT 60% si CUT 3 si, nici daca ai fi facut un milion de PUZ-uri, acesti coeficienti nu ar fi urcat in nici un fel. Rezulta o incidenta a pretului terenului la metrul patrat construit de peste 1 800 de euro, ceea ce era o crima, il obligam pe dezvoltator sa vanda la 4 000 de euro metrul patrat construit.
Uite, n-am vandut numai terenuri si case. Am vandut in aceeasi masura si garsoniere. Si ma mustra constiinta sa stiu ca exista oameni pe care i-am bagat in datorii pentru tot restul vietii.
Si am deja destule cazuri in care fostii cumparatori ma suna si-mi spun sa le gasesc cumparatori , ca nu mai pot plati ratele! Dar cine credeti ca preia o ipoteca de 65 000 de euro pentru o garsoniera?
Si oameni ca dta spun ca eu gresesc! Poate, dar nu-mi dau seama.....
..............................................................................................................
Intotdeauna am facut si altceva. Am o multime de recunoasteri profesionale, m-am laudat deja cu ele in articolul cu interviul dnei Cleciu de la Neocasa si vreti sa va spun ceva?
Nu e normal sa ma mandresc cu cat castig (numai snobii si fraierii o fac....si cei care n-au simtit gustul banului niciodata!) dar castig la fel de mult ca in perioada de glorie a imobiliarelor sau chiar mai mult!
Daca e sa iau in calcul tot ce am facut in imobiliare, sa ma iertati....dar efectiv pe 99% dintre voi , efectiv, VA UMILESC!!!!
#60. liviu | 14.06.2010 | 02:57
9 (1/10)   
Multi romani compara romania, o tara a lumii a treia, plina de caini, cersetori, dzigani, parveniti, tarani, praf, namol si mizerie, de toate tipurile, cu tarile occidentale. multi uita ca in romania nici bucuresti nu are statie de epurare deloc si canalizare numai pe jumatate. multi uita, ca in romania nu exista o zona de lux, nicaieri in teritoriu. in romania simti miros de mici, de tarani si auzi latrat de caine, de nu poti dormi seara, inghiti la praf si macroparticule de iti betonezi plamanii, nu poti lasa un obiect din fier mai mult de 5 minute pe strada. este deja luat, de carutele care au impanzit orasele. mai e mult pana departe. mai mult de 10.000 de euro nu face o tiganie din slam-ul sau ghetoul, cum vreti, care se numeste bucuresti. bucuresti, poate cel mai urat oras capitala din lume. din pacate, numai un roman taran poate trai in romania. strainii au plecat de mult, dupa ce au pacalit zeci de mii de romani si i-au lasit pe credite de sute de mii de euro pt 3 camere in ghetoul romanesc.
#59. Ionut Butoi | 14.06.2010 | 01:28
8 (0/8)   
@ Catalin : M-am lasat pentru si pentru ca bunul simt nu-mi mai ingaduia sa mint oamenii cu nerusinare! Asa cum o fac altii, care si pe criza profunda care urmeaza, spun ca preturile or sa creasca!
Acum ma "hranesc" tot din activitati liberale, din abilitati dobandite in timp, unele au legatura cu imobiliarele.
Nu puteam sa raman in domeniu, dar, in acelasi timp, sa risc situatia materiala a familei.
Vorba lui Mircea Badea, astia sunt"deontologii" de serviciu si NU merita niciun respect. Un om care MINTE CA SA AIBA CLIENTI NU MERITA RESPECT! Si-i tratez ca atare!
Breasla imobiliarilor trebuie asanata de astfel de exemplare!
,,se cam bat cap in cap'' dar nu conteaza ideea de baza este ca ai simtit gustul imobiliarelor iti place si nu poti sa renunti :)
Dar de la a simti gustul la a face performanta e alta treaba...nu stiu daca ma intelegi...tu faci si altceva...pe cand noi restu asta facem din asta traim din asta platim impozite la stat ... cu asta ne ocupam. Oricine poate sa il injure pe Presedinte...dar nu oricine poate sa ajunga Presedinte...ceva de genu asta se intampla acum...toti vb despre agentii imobiliari ... dar nu toti sunt agenti imobiliari si nu toti pot fi agenti imobiliari. Mesajul acesta nu este pentru tine special ci pentru aceia care isi dau cu parerea aiurea despre piata imobiliara cand in fapt ei habar nu au cu ce se mananca treaba asta....(aici apare treaba cu mircea badea). Ideea ca eu sa comentez pe aceste bloguri nu a fost de a ma contrazice cu tine sau cu oricine altcineva...a fost ideea in sine ca am vazut atat de multe aberatii scrise incat ma tot gandeam...daca nimeni nu spune nimic...in mod tacit aberatiile astea sunt percepute ca adevaruri.
Da si noi la firma facem si alte lucruri decat imobiliarele (respectiv evaluari imobiliare si administrare de imobile) dar...echipa ptr tranzactii e distincta si nu se amesteca cu restul activitatilor.
Ma bucur ca totusi tu ai argumente...ptr unele chestii gen preturi la imobile...dar gresesti amarnic daca iti imaginezi ca piata someaza in totalitate :) daca stateam degeaba ... inchideam cu totii firmele si ne apucam de altceva...dar Doamne Ajuta ca nu e cazul. Iar daca ne-am lua cu totii dupa vb unora ca preturile or sa scada la 5000 de dolari :))) am astepta si noi si clientii multttt siiii bineeee....desi nu este imposibil :) dar ala care isi doreste asa ceva sa bata in lemn...ptr ca salariul lui va fii mult mai mic decat e in prezent si tot nu o sa isi permita o casa din pacate.
Seara buna...ca maine e o noua ziiiii cu muncaaa...
#58. Catalin Marin | 13.06.2010 | 23:59
9 (0/9)   
@ star #54 #55

E vorba de o alta maniera de formare a preturilor, omule!
Cum sa creasca preturile daca puterea de cumparare scade?????? Si salariile scad si ele????

@ Daniel Dobre # 56
Nu-mi spune nimic Romeuropolis. Mai este pe piata un Catalin Marin, care a fost pe la Euroest si prin mai multe firme....
E pur si simplu o asemanare de nume.
In trecut am mai intalnit doi Catalin Marin : unul este inginer agronom pe la Calarasi iar cel de-al doilea conduce un branch al unei banci, chiar aici in Bucuresti.
Dialogul de idei nu ma deranjeaza, din contra!
Nu ma deranjeaza nici cand cineva spune ca preturile imobiliare vor creste! Ceea ce este deranjant este faptul ca NIMENI NU E IN STARE sa dea un argument plauzibil pentru cresterea preturilor. Uita-te ce argument a dat "star" la #54 si la #55....
Chestii din astea infantile, sa-mi fie cu iertare.....dar nu pot inghiti!
Sa vina cineva cu un argument bun si logic si atunci.....jos palaria!
#57. Daniel Dobre | 13.06.2010 | 22:06
-8 (8/0)   
Catalin, daca ne contrazicem, sa nu ramai cu impresia lipsei de respect. Din contra, toata stima pentru un om care are ceva de spus.
Ma insel eu, sau Romeuropolis iti spune ceva ?
#56. Daniel Dobre | 13.06.2010 | 22:01
-7 (10/3)   
@Catalin Marin : vezi...cand eu zic ca nu prea stii ce e prin piata...te superi pe mine. :)
Chiar nu stiu cum merge treaba la Prezident. Dar o sa ii intreb. La mine insa merge bine.
Si, in comentariul anterior spuneam ca prietenii mei, spre deosebire de ai tai, nu se plang asa de tare. Nimeni nu e "fascinat" de evolutia tranzactiilor, dar se fac vanzari. Destule si serioase. Atat. Si, daca nu ma crezi, pot sa iti dau niste nume de manageri de agentie, care sa iti confirme.
#55. star | 13.06.2010 | 21:57
-7 (10/3)   
eu va spun ca preturile vor creste, degeaba austeritatea. am auzit ca asa vor astia. de ce? ei zic ca in imobiliare au scazut preturile de doi ani in timp ce la restul nimic. nu mai vor sa fie luati de fraieri.
#54. star | 13.06.2010 | 21:57
-6 (9/3)   
eu va spun ca preturile vor creste, degeaba austeritatea. am auzit ca asa vor astia. de ce? ei zic ca in imobiliare au scazut preturile de doi ani in timp ce la restul nimic. nu mai vor sa fie luati de faieri.
#53. Catalin Marin | 13.06.2010 | 20:08
7 (2/9)   
@ Daniel Dobre #49

La voi la Prezident Imobiliar nu cred sa fie mai bine ca la altii.
Nu cred ca esti o exceptie, fii pe pace.
Si mai e o chestie: cainele care latra nu musca!
Lauda de sine nu miroase a bine!
Vorbele de duh pot continua!
#52. Daniel Dobre | 13.06.2010 | 16:18
-7 (9/2)   
@45 ALEX: vorbesti vorbe. Mai arunca o privire "dincolo". Apoi apuca-te din nou sa vorbesti.
#51. Daniel Dobre | 13.06.2010 | 16:15
-9 (10/1)   
#44. kapetanos: hai ca nu te inteleg : unii au luat gratis de la stat locuintele, mama lor de hoti.....si tu vrei sa le iei gratis de la ei! Ma rog, "aproape" gratis! Ironic, nu ?
#50. Daniel Dobre | 13.06.2010 | 16:11
-7 (8/1)   
@42 alex : maestre, am foarte putin timp la dispozitie. Din ce in ce mai putin. Daca tot ma urmaresti in Imopedia, poate ai sesizat si faptul ca am tot mai putin timp liber pentru postari.
Totusi, face parte din meseria mea, sa stau si pe bloguri, la sueta cu "comentatorii"!
P.S: merci pentru titulatura de "baiat bun". :)
#49. Daniel Dobre | 13.06.2010 | 16:07
-10 (11/1)   
@Catalin Marin: nu stiu ce amici ai tu in piata....Ai mei sunt ceva mai ocupati....
In ce priveste filmul: te asigur ca nu reusesc sa vad un film acasa, la tv sau pe PC, daramite de toata cinemateca!
Imi fac timp insa pentru anumite lucruri. Poate chiar si pentru un film cu "comentatorii"...Asa mai aflu si eu de ce toata lumea are valente imobiliare, desi nu vand, nu cumpara, nu intermediaza, nu construiesc!
#48. judas | 13.06.2010 | 16:04
10 (1/11)   
ce bine ca am citit acest articol. de mai bine de o saptamana eram pe punctul de a-mi cumpara o locuinta de vacanta pe riviera cu 30000 euro. Dar , acum m-am hotarat. o sa mai strang inca 5000 euro si o sa-mi cumpar o supergarsoniera conf. 2 pe Giurgiului. multumesc mult redactiei pentru acest articol si sper sa-mi conving toti prietenii ca a sosit momentul oportun pentru o investitie serioasa.milles merci
#47. bula imobiliaru | 13.06.2010 | 14:23
11 (1/12)   
cand o sa fie 30 mii euro tot nu o sa fie multi care o sa le cumpere...dar nici dezvoltator ce vine pe santier cu x6 nu o sa vezi,si la care amanta pe banii firmei merge la shopping in dubai....ca banul se castiga greu.
#46. Catalin Marin | 13.06.2010 | 14:11
9 (1/10)   
@ kapetanos #44

Foarte corect! Ca sa stie toata lumea, City Mall, "marele mall" de la Pieptanari si-a schimbat deja de trei ori proprietarii pana acum si nimeni nu a reusit sa-l rentabilizeze.

Si eu astept masurile de austeritate!

Romanii se vor vindeca de iluzii, vor face flood pe piata cu oferte imobiliare si, la anul ,cine are 10 000 sau 15 000 de euro in buzunar va face legea in domeniu! Ma refer la piata apartamentelor.
Piata terenurilor are , de exemplu, o alta maniera de a evolua. Tot proasta, dar altfel.
#45. Alex | 13.06.2010 | 12:50
9 (1/10)   
SUA vs Ro/// ce comparatie. Pai voi comparati o ipoteca de 30-40 de ani in SUA cu un mediu politic si economic cat de cat stabil cu RO unde anul asta dai tunul si la anul mori de foame?
Ce sa faci in ro? Sa muncesti pe sal mediu de 400 eur, poate 1 an vei avea 1000 si pe urma urmatorii 3 criza si muncesti pe 300 ca iti scade salariul ? haha... Cand vei avea un minim garantat si in ro de 7 dolari/ora (aprox. 1200 dolari pe luna) indiferent daca speli wcuri sau altceva da, atunci poti sa vb de ipoteca pe 30 de ani.

Pana atunci.. vrabia malai viseaza si agentii clienti care iau ipoteca pe 30 de ani... mai asteptati ca oricum preturile la 5000/10 000 pt 40 mp ajung. 3% la 10 000 e 300 euro - suficient comision- daca vindeti 2 apart pe luna aveti deja mai mjult decat salariul mediu in ro, asa ca nu vad nemultumirea voastra. Omul mai si munceste. Hai spor, la pacaleli.
#44. kapetanos | 13.06.2010 | 08:58
14 (2/16)   
Astept sa vina odata masurile alea cu gigacaloria si reducerea salariilor. M-am saturat de nesimtirea romanului. Preturile scad de peste 2 ani, dar o fac cu tzaraita pentru ca ba a intervenit guvernul (care e plin de "investitori") cu Prima Casa, ba au inceput sa faca misculatiuni cu portofoliile de credite bancile, ca sa nu iasa la iveala adevarul... Nu nene, astept sa fie o intretinere in Berceni 7 milioane, Ionescu sa aiba o leafa de numai 10 milioane - deh, restul e taiat - si sa le-arunce fraierii pe piata, in sfarsit, la pretul corect, ca sobolanii, doar ca sa scape de ele. La anul vreau sa aud cat mai multi fraieri zicand: "Bah, mi s-a oferit 80.000 dar uite, l-am dat cu 20.000 ca nu mai puteam sa mi-l permit..." Cata vreme "un apartament in plus nu cere de mancare" preturile nu vor ajunge acolo unde trebuie. In mod normal in orice tara locuintele trebuie locuite de cei care si le permit, nu de speculatori sau de unii care au prins un moment favorabil si le-au cumparat gratis de la stat. Cand aud de preturi de 40-50.000 in Berceni mi se urca sangele la cap. Pai chiar ieri dupa amiaza, sambata dupa amiaza, am trecut prin City Mall, si ce credeti? Era GOL! Gol, nene! In Berceni e SA-RA-CI-E! Ce s-o mai dam cotita! Pai cum sa vinzi sau sa cumperi cu 40-50.000 un apartament acolo? Voi v-ati cumpara cu 40-50.000 de euro un apartament in Burundi?! Pana cand romanii nu vor intelege ca PETRECEREA S-A INCHEIAT si S-A STINS LUMINA IN IMOBILIARE, tara asta nu se va ridica pentru ca in continuare in loc de munca se va cauta un tun, o smecherie, o invarteala imobiliara. Hai Boc mai repede cu masurile alea!
#43. Gogu | 13.06.2010 | 08:28
4 (1/5)   
Indicele imobiliar este cam acelasi in state unde salariul mediu este cam acelasi . Dupa granita fostului bloc comunist se casca o prapastie a veniturilor . Una din cauze este si lipsa noastra de performanta . Inutil sa spun ca alora le pasa de munca si noua ne place mai mult sa " numaram " margele ( asa cum stau arabii in fata caselor si numara rozariul ) .
#42. alex | 13.06.2010 | 00:02
9 (0/9)   
Nu vreau sa intrerup aceasta discutie de gradinita dar... Daniel Dobre.. daca esti asa de ocupat cum de mai ai timp si de Imopedia, unde vad ca esti chiar foarte "activ"? Credeam ca la voi sta lumea la coada...
Sau e ca la stat? Tu postezi pe Imopedia si fraierii aia stau la usa?
In privinta comisionului - nu sunt convins ca cel care vine cu banii de Prima Casa numarati isi permite acel minim de 3% + TVA.
Stiu ca tu esti baiat bun dar nu imi place cand exagerezi. Pe cuvant..
Cat despre clientii care vor garsoniere de 5000 euro... stii cum se zice... vrabia malai viseaza! Au vointa :)
#41. shase8 | 12.06.2010 | 23:40
7 (2/9)   
imi place comparatia Romania - State... comparam berea Bucegi cu Ballantines.

1.in state limita saraciei este 12.000 USD pe an.. unde se incadreaza cam 95% dintre romania

2.in state iti cumperi casa pe pamant mai ieftin decat apartamentul de 3 camere din bucuresti.

3. vino si tu cu argumente valide ca astea din perioada 2008 deja nu mai tzin.

accept invitatia la filme fara subtitrare.. sunt convins ca ai mult timp liber la dispozitie.

prevad ca urmeaza al doilea val de foamete prin agentii o data cu reducrea cheltuielilor bugetare.. vezi pe ce te reprofilezi ca te simt ca ai un credit ipotecar la care tre sa cotizezi lunar.
#40. Catalin Marin | 12.06.2010 | 23:11
6 (1/7)   
@ Daniel Dobre #39

Tocmai m-am intalnit azi cu niste amici din lumea imobiliara.
Daca il inviti la film pe tipul ala intre semnari de contracte......cred ca veti avea timp sa vedeti toata istoria cinematografiei, pentru ca , la cat de putine contracte se semneaza in vremurile astea, sigur veti avea timp ................
#39. Daniel Dobre | 12.06.2010 | 22:37
-9 (10/1)   
@shase8: maestre, aici te inseli : comisionul meu nu este de 2 %! In nici un caz. Comisionul este de minim 3 %, iar in multe cazuri, depaseste aceasta valoare. Si, culmea, la comision se adauga si TVA. Ca deh, platim taxe la stat.
Vezi ca si in State, tot 30 de ani platesti la ipoteca. Uneori chiar si 50. Stii ca exista si contracte de ipoteca, care se fac inclusiv cu includerea copiilor in contract ?
Deja incepi sa devii coerent. Nu imi ramane decat sa te invit la un film, intre vizionari si semnari de contracte. Si sa fie unul nesubtitrat, ca la sfarsit sa vedem cine a inteles si cine nu. :))
#38. Catalin Marin | 12.06.2010 | 22:03
6 (1/7)   
@ Gogu #37

Da, ai dreptate!
Cum se face ca , in toata lumea, pana si in Albania se publica un indice imobiliar numai la noi nu?
Cum iti explici chestia asta?
In plus, cum se explica faptul ca , din Statelu Unite si pana la granita cu fostul bloc comunist valoarea indicelui imobiliar este intotdeauna ACEEASI : 1 : 2 !!!
Sunt toti niste nebuni, nu-i asa?
#37. Gogu | 12.06.2010 | 21:46
-2 (4/2)   
# Catalin M . INdicele respectiv este doar statistic si a aparut intr-o zona economica unitara si stabila . In pretul pe mp. respectiv intra pretul materialelor care in mare parte au pret de bursa . Acest lucru face imposibil acelasi raport si in Romania . Ca sa avem acelasi raport , singura variabila care conteaza este nivelul salariilor . La salarii egale cu cele din vest , va fii si la noi acelasi indice . Altfel , trebuie sa-i convingi pe alde Mittal sau Heidelbergcement ca noi suntem simpatici si avem salarii mici si ca trebuie sa lase la pret ca sa ne incadram in indice .
#36. Catalin Marin | 12.06.2010 | 18:28
10 (1/11)   
@ Zina #31

Romanul nu e plin de bani. E plin de fitze! Da, se cumpara telefoane scumpe, dar trebuie sa stii ca masinile alea, care circula bara la bara sunt rezultatul unei economii care produce pe credit si consuma pe credit.
Chiar acele masini erau luate pe credit!
In 2008 preturile erau corecte?
Hai sa-ti fac un calcul, sa te linistesc definitiv:
Stii ce e aia indice imobiliar? E un indicator macroeconomic care spune care e starea preturilor imobiliare (mica sau mari).
El se calculeaza astfel: raportul dintre salariul mediu pe economie si pretul pe metrul patrat locuibil.
In Bucuresti, in 2008 salariul mediu era de 250 de euro, iar pretul pe metrul patrat locuibil la apartamente vechi (tine cont....vechi!) ajungea la 2500 de euro. Un raport 1:10!
Stii care este raportul de indice imobiliar in toata Europa? 1 : 2 !!!
Adica pretul pe metru patrat locuibil este echivalentul a doua salarii, nu a zece salarii , cum era in Romania, in 2008!
Daca salariile scad.....un pret corect pe metru patrat locuibil in Bucuresti ar trebui sa fie 450-500 euro/mp.
Romania nu are cum sa faca opinie separata fata de restul lumii!
Sau, poate, esti agent imobiliar, ti-e foame, cum le e la toti agentii acum si.....te zbati si tu sa creezi un curent de opinie....
Lumea te judeca, insa.....
#35. shase8 | 12.06.2010 | 17:46
8 (1/9)   
mai daniele.. am folosit "Retired" ca sa nu fiu prea dur cu "retarded".. dar ru nu ai unde sa stii.. ca nu te uiti la filme americane printre vizionari si semnari de contracte..

in fine, nimeni nu asteapta sa-i cada din cer dar nici sa-si amaneteze 30 de ani de munca ca sa-ti iei tu comisionul de 2%. 5.000 eur e aberant la fel ca 40.000 eur in prezent.. salariul mediu/mp ca in majoritatea tarilor civilizate...

vise umede de agent imobiliar in continuare.. am auzit ca scad salariile bugetarilor si pensiile.. sigur vor creste preturile! NOT!
#34. Daniel Dobre | 12.06.2010 | 17:04
-4 (8/4)   
@shase8: nu sunt "retras" maestre, sunt activ!
Ca in debordanta ta inteligenta asta ai spus in comentariul tau. Stii....cuvantul ala "retired"...inseamna "retras". Si nu e cazul meu.
In alta ordine de idei, preturile actuale, preturile corecte si aberatiile de preturi enuntate de voi aici(vezi 5.000 Euro garsoniera), sunt trei lucruri complet diferite. Treziti-va voi, berbeci stupizi care asteptati cu mana intinsa sa va cada din cer. Si puneti mana la munca!
#33. shase8 | 12.06.2010 | 16:32
10 (0/10)   
"pretul apartamentelor nu se raporteaza la cat de mic este salariul dumneavoastra, ci la cu totul si cu totul alte caracteristici.".. cat de "retired" sa fii incat sa zici ceva de genul asta. adica nu sunt cutiile de chibrit prea scumpe ci sunteti voi prea saraci !.. vin vremuri grele si pretul urias la apartamente va fi ultima voastra problema. uitati-va pe indeximobiliar de pe blogspot sa vedeti cum pretul chiriilor se tot duce la vale pt. ca acolo se vede puterea de cumparare a bucuresteanului (lumea nu face credit pt. a sta in chirie). pretul mediu la garsoniere s-a dus sub 250 de euro si la 2 camere sub 350.

wake up people! suntem in Romania.. nu va mai amagiti cu preturi mai ceva decat in Germania intr-o capitala europeana unde venitul mediu e pe la 500 euro/luna, adica de vreo 5-6 ori mai mic.
#32. shase | 12.06.2010 | 16:26
10 (2/12)   
Zina, spui niste inpetii mai mari ca tine> romanul e snob: mananca paine cu salam doar ca sa-si ia celular si masina..prin credit si apoi plateste ratele. si se circula bara la bara pentru ca avem drumuri mari putine si inguste nu pt. ca sunt multe masini. asteapta tu "normalitatea" din 2008 cand economia "duduia" pt. ca o sa ai o mare surpriza.
#31. Zina | 12.06.2010 | 13:11
-8 (10/2)   
Romanul e plin de bani. Se circula bara la bara, telefoane mobile scumpe. Ar trebui sa se tina cont de asta si sa se revina la preturile corecte din 2008.
#30. bye_xxx | 12.06.2010 | 11:13
-7 (8/1)   
ultima fitza in cartier casele de langa fosta fabrica Autobuzul acum se va deschide in septembrie Facultatea de Educatie Fizica si SPORT!!! s-au vandut 200mp cu casa renovabila si la 75 000 €!!!! ori sunt renovate ori demolate si se ridica super vile dupa care sunt scoase la vanzare cu minim 180 000!! culmea ca se dau ca painea calda !! deci ...inca mai sunt TUNURI..!!!! unde esti criza ????? romanii au bani ..inca!!!!!
#29. Marin Catunoiu | 12.06.2010 | 09:42
-5 (6/1)   
Dar in Rahova ,Salaj?
#28. Marin Catunoiu | 12.06.2010 | 09:41
-7 (8/1)   
Un apartament 2 camere confort 2 in Moghioros la 39000 euro este un pret corect?Zona cum este?
#27. Catalin Marin | 12.06.2010 | 06:49
4 (0/4)   
@ Ionut Butoi #24


Acum ma "hranesc" tot din activitati liberale, din abilitati dobandite in timp, unele au legatura cu imobiliarele.
Nu puteam sa raman in domeniu, dar, in acelasi timp, sa risc situatia materiala a familei.
Nu mai faceti un idol din imobiliare, aveti grija de voi, faceti ce trebuie sa va fie bine!
Nu e pacat de moarte daca va schimbati meseria!
#26. Catalin Marin | 12.06.2010 | 06:46
5 (2/7)   
@ Ionut Butoi #24

Vreau sa-ti fac o surpriza! Nu te injur, iti aduc niste argumente logice:
-nu AM FOST unul dintre voi, SUNT IN CONTINUARE unul dintre voi.....
Nu mai sunt angajatul nici unei firme, actionez ca freelencer. Dar DACA SI NUMAI DACA se merita! Altfel nu!
Uite cum sta treaba, cand mi s-a nascut copilul ,in 2008, am considerat ca lucrul cel mai important de care trebuie sa ma ocup este educatia lui si , avand in vedere, ca am o multime de specializari si diplome recunoscute international, aveam din ce sa traiesc si, crede-ma, o fac mai bine decat atunci cand eram agent activ.
O sa-mi zici ca nu eram un agent bun, de-aia m-am lasat. O sa te contrazic si o sa-ti spun ca am fost un agent cu rezultate de exceptie care inca are clienti fonduri de investitii si oameni cu 6 zerouri in portofel.
M-am lasat pentru si pentru ca bunul simt nu-mi mai ingaduia sa mint oamenii cu nerusinare! Asa cum o fac altii, care si pe criza profunda care urmeaza, spun ca preturile or sa creasca!
Vorba lui Mircea Badea, astia sunt"deontologii" de serviciu si NU merita niciun respect. Un om care MINTE CA SA AIBA CLIENTI NU MERITA RESPECT! Si-i tratez ca atare!
Breasla imobiliarilor trebuie asanata de astfel de exemplare!
#25. giani | 12.06.2010 | 01:54
10 (1/11)   
vad ca sunt totusi cei care mai cred in preturile astronomice , si nu raporteaza preturile la starea materiala.Aloooo... pai nu prea e logic sa vinzi un apartament cu 50.000 de euro in burkina faso , mali , cambodgia sau romania unde marea majoritate a populatiei are un venit de 2-300 de euro.Din pacate in ultimul timp ne raportam la cei mai avansati economic decat noi....si visam in continuare la preturi mari la apartamente .Dupa parerea mea : o garsoniera 15.000 , apartament 2 cam 20-25.000 , iar 3 camere 30-35.000.Astea confort 0 sau 1.Cam astea ar fi preturile apropiate de adevar la noi in rromanica.Adica un 4-500 euro/mp functie de zona sau anul construirii.Chestia cu 1000 euro/mp e un non sens.
Adauga comentariu
Nume:*
Email:
Comentariu:*
 Doresc sa fiu informat pe e-mail de aparitia unui nou comentariu la aceasta stire
NOTA: Va rugam sa folositi un limbaj decent in comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul media.imopedia.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Ai un comunicat de presă de publicat?

 
RSS
Primeste stirile pe e-mail

OFERTE RECOMANDATE
Baneasa , SC: 390 mp
Prelungirea Ghencea , SC: 50 mp, 1 cam.
TOPURI IMOPEDIA.ro
Cele mai noi comentarii
Cele mai citite stiri
Cele mai comentate stiri
Top Likes

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar pe ghid.imopedia.ro

Blog RUN
Adrian Crivii
Gabriel Alexandru
Dragos Dragoteanu
Daniel Dobre
Adrian Niculescu
Ilias Papageorgiadis

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar pe media.imopedia.ro

Ştiri imobiliare
Analize imobiliare
Evenimente imobiliare
Ghidul Prima Casă
Știri Prima Casă
Comunicate de presă
Arhiva video