Mai mult decât imobiliare!!!!!!
 

Să colaborez cu un agent imobiliar sau să mă descurc singur?

Într-o perioadă tulbure pe piaţa imobiliară, colaborarea cu un agent imobiliar poate aduce o serie de avantaje atât cumpărătorilor, cât şi vânzătorilor. Foarte important este însă să colaboraţi cu un agent profesionist care ştie cum stau lucrurile în piaţă şi să vă poată da toate sfaturile de care aveţi nevoie, ...
Comentarii (96)
#46. Pentru Cocis | 19.06.2010 | 00:56
1 (0/1)   
Pentru Cocis.. Ai spus ca "Revenind la oile noastre, sa vedem cat timp ne v-a lua noua agentilor sa va educam si sa va aducem in noua era imobiliara pe voi stimati si perfecti clienti ( atat cumparatori si vanzatori)?" Din nou.. mai analfabetule care esti... cu ce sa ma educi tu ?!?!? Poftim.. mai oaie cu cabina, cel mai probabil faci mai multi bani ca mine, nu te soliciti la fel ca mine si nu aproape adormi de oboseala la jobul pe care il ai, deci ciocu mic (vorba unor jmekeri). Revenind la oile noastre, stiu ce inseamna o negociere, da inca nu stiu ce inseamn sa iau 2000 de euro ca m-am soliticitat 2 ore sa vad un apartament.
#45. Pentru Cocis | 19.06.2010 | 00:56
2 (0/2)   
Pentru Cocis.. Ai spus ca "Revenind la oile noastre, sa vedem cat timp ne v-a lua noua agentilor sa va educam si sa va aducem in noua era imobiliara pe voi stimati si perfecti clienti ( atat cumparatori si vanzatori)?" Din nou.. mai analfabetule care esti... cu ce sa ma educi tu ?!?!? Poftim.. mai oaie cu cabina, cel mai probabil faci mai multi bani ca mine, nu te soliciti la fel ca mine si nu aproape adormi de oboseala la jobul pe care il ai, deci ciocu mic (vorba unor jmekeri). Revenind la oile noastre, stiu ce inseamna o negociere, da inca nu stiu ce inseamn sa iau 2000 de euro ca m-am soliticitat 2 ore sa vad un apartament.
#44. Adrian | 19.06.2010 | 00:52
0 (1/1)   
Ce job ai viteazule ca poate ma bag?
Tu crezi ca esti in stare sa vinzi macar un pix?
Eu pun pariu cu tine la orice ora ca-ti vand orice vrei tu!
#43. Adrian-House Providers | 19.06.2010 | 00:47
2 (1/3)   
pt ada: de ce nu vrei tu sa te angajezi ca agent daca e totul asa de simplu??
de curiozitate cat castigi?
pana acum la ce oferte sunt aici poti sa castigi minim 4000euro in prima saptamana.
Nici daca faci ce vrei tu nu ai sa castigi atata!
deci ce zici lasi un numar de contact?
#42. Pentru Adrian-House Providers | 19.06.2010 | 00:46
1 (2/3)   
pentru Adrian-House Providers... vai de capu tau mai prietene care esti analfabet, te invit la orice ora sa facem schimb de joburi sa rad de tine... tu probabil nu stii cum e sa bagi la munca ca de dementul de la 8 la 8 pentru 500 de euro... legat de "greutatea" jobului tau, te provoc chiar la un schimb de joburi sa vedem care pe care face. Promit ca fac pishu pe tine :p
#41. Adrian - Safe Total Management SRL | 19.06.2010 | 00:30
-2 (4/2)   
Pt. Adrian - House P. - in numele tuturor agentilor adevarati si al meseriei noastre te rog nu-ti mai bate capul cu toti frustratii, sa stai sa le explici lucruri pe care oricum nu le vor pricepe NICIODATA. Pai cand vreodata in viata asta o sa inteleaga vreunul din astia ca un agent imobiliar inseamna : 100 de telefoane pe zi sa-ti faci o baza de date si s-o actualizezi saptamanal, zeci de evaluari ale apartamentelor si alte cateva lucruri care nu fac altceva decat sa-i lamureasca pe imbecilii care suna dupa o oferta, iar tu le oferi toate posibilitatile dintr-o zona, sector, oras etc.
Cine sa inteleaga ca oricat s-ar stradui nu are cum sa obtina un pret pe care-l obtine un agent pentru el la o oferta care-i surade tampului?
Cine sa inteleaga ca-i oferi siguranta din punct de vedere legal si-l asiguri ca nu-l va pacali nimeni sa ramana cu ochii in soare?
Cine sa inteleaga ca in banii pe care-i plateste comision intra : o parte chirie a sediului unde lucrezi tu pentru dobitoci ca ei, inseamna rate la leasing auto sau valori de amortizare ale autoturismelor, inseamna abonamente de telefonie, abonamente pentru promovare, inseamna combustibil si nu in ultimul rand impozite forfetare?!
ei nu stiu decat : de ce sa-i dau aluia 2-3%??? pentru ca mi-a negociat de la 65000 la 60000? ceea ce el oricum nu este in stare sa obtina!
nu mai bine va gasiti voi astia smecheri singuri oferte si mergeti singuri la vizionare sau va trimiteti sotia sa v-o faca vreunii posta pe un anunt dat la misto! sa dati 63000 in loc de 60000 + 1200-1800 comision! va urez bafta, iar daca unul dintre voi, oricare dintre voi este in stare sa gaseasca intr-o sapatamana, intr-un cartier mai mult de 3 apartamente de vanzare compartimentate la fel si intr-un buget cu diferente de maxim 3000 euro...ii dau eu 2000 euro.

va urez succes!
#40. ada | 18.06.2010 | 23:51
1 (0/1)   
Stai linistit ca nu o sa iti dea nimeni 2000 de euro pentru nici o slubju cu atat mai putin cea de atarnache imobiliar tu chiar nu intelegi ca pretul e imens pentru un **** de serviciu pe care il oferiti,daca faceati si **** pentru 2000 de euro si tot era imens?voi unde va credeti franta acolo dar ar fi fost ok pretuldar aici e romania fraieri sunt dobitoci aia care platesc comisioanele aberante,eu personal o sa iau un prieten si il trimit la 2-3 anunturi care chiar ma intereseaza si ma duc si discut cu proprietarul dar in nici un caz nu dau nici 1000 de euro pentru niste servicii de **** care se reduc practic la a face lipeala dupa niste anunturi culese din ziare despre care nu au habar absolut deloc.

La munca cu voi nu va mai plangeti atat ca vai doamne va justificati voi ca nu faceti absolut nimic noroc ca s-au gasit o gramada de fraieri sa plateasca pentru un serviciu inexistent
#39. Adrian-House Providers | 18.06.2010 | 21:20
0 (1/1)   
Voi chiar nu stiti cat de greu se gaseste un consilier imobiliar bun pe vremea asta.
Daca tot credeti ca totul e lapte si miere in meseria asta, duceti-va la un interviu macar.
Sau mai bine luati-va 1 saptamana concediu angajati-va intr-o companie imobiliara!
Care din voi intr-o saptamana va face tranzactie eu ii dau 2.000Euro din banii mei, "nemunciti".
Si vreau sa vad care dintre voi cu meseriile astea pompoase puteti sa oferiti 2000euro unuia ca mine daca face fata la job-ul vostru 1 saptamana!
Astept curajosi!
#38. Cocis Sorin | 18.06.2010 | 18:46
-3 (4/1)   
@Andrei cel mai mult imi place de cei ce cred ca noi facem banii usor, nu ii inteleg cum de nu lucreaza deja intr-o companie imobiliara ca sa incaseze sume uriase. Adevarul este ca nu facem nimic si poate ca din cauza asta sunt toti Bucurestenii in domeniu .Ma gandesc de amariti aia de lucreza ca notari sau prin banci sau prin alte domenii de ce nu isi dau demisia cu toti, nu isi inchid afacerile sa se apuce naibi de imobiliare.
#37. Andrei | 18.06.2010 | 18:35
-2 (3/1)   
Ada daca crezi ca este asa usor angajeazate ca agent imobiliar si o sa ai si tu parte de aceste castiguri "imense".
Credema a fi agent imobiliar nu inseamna sa faci 2-3 vizionari si sa iei 2000 de euro.
#36. Cocis Sorin | 18.06.2010 | 18:33
-1 (3/2)   
@ada, ce ma bucur ca am castigat un nou prieten, cel putin asa deduc din titulatura acordata de tine... si totusi nu imi aduc aminte sa ne fi intalnit.
imi pare rau daca ti se pare ca ma plang, din contra am subliniat ca din cauza frustrarilor voastre am ajuns asa, oare cand te uiti la mine nu vezi reflexia ta in oglinda... sincer 2000 euro este o suma prea mica pentru mine, imi cunosc valoarea si m-am separat de clienti cu mentalitatea de cartier... iti vand un pont plateste cei 2000 euro unui agent ca sa gaseasca in 2 zile ce o sa cauti tu fara succes vreo 3 luni si daca nu iti gaseste este din cauza ca inca in Primaverii nu sunt inca apartamente de 4 camere la 60.000 euro... apropo de risc , am mentionat ca suntem o mana de agentii si asociatii care incearca sa schimbe mentalitatea voastra dar si pe cea a guvernantilor prin eventuale reglementari a legislatiei in domeniu, unde pentru protectia dvs. vom incheia asigurari de malpraxis... cat despre cate fac eu pentru cei 2000 de euro care incerci tu sa nu mi platesti este simplu gandesc, fac matching de oferte si incasez... nu te obliga nimeni sa apelezi la serviciile unei agentii... inca o sugestie platesti putin , primesti putin... hai bafta
#35. ada | 18.06.2010 | 18:05
3 (1/4)   
Cocis Sorin prietene explica tu mie te rog ce risc iti asumi tu pentru aia 2000 de euro veniti de la cumparator pentru ca nu cred ca cateva telefoane si 2-3 plimabari cu masina pot justitifca 2000 de euro oricat ai umfla preturile zi tu mie acum daca cumparatorul ia teapa din cauza agentului care nu si-a facut treaba este agentia/agentul raspunzator?pentru ca asa e in toate meseriile ei inginer si cade cladire puscarie este politisti si impust hotu puscarie dar agentu iti da teapa vrand ne vrand ce se intampla?

Tot plangeti pe aici ca vai doamne comisioanele imense sunt justificate,justificate de ce?eu stiu ce vreau si mai mult de o saptamana nu imi ia sa gasesc ce vreau in conditiile easte nu inteleg de ce as da salariu meu pe 10 luni unui agent pentru 3 zile de munca maxim?
#34. Cocis Sorin | 18.06.2010 | 17:22
-2 (5/3)   
Buna ziua tuturor
Sunt agent imobiliar si scriu aceste randuri nu pentru a lua apararea colegilor si nici pentru a ii blama. Am citit cu mare atentie opiniile unora si altora si ca intodeauna adevarul se afla undeva la mijloc, dar voi vorbi din punctul de vedere al agentului.
Nu vreau sa dau citate exacte din ce au scris unii si alti , dar am vazut ceva de genul 95% din agenti sunt inconpetenti, vor doar sa te faca sunt obraznici s.a.m.d... stau un pic pe ganduri si analizez , au dreptate in mare parte acesti stimabili, nu cred ca se mentine procentul de 95% ( cred ca sa diminuat mult dupa debutul crizei si cred personal ca este undeva de la 15 pana la maxim 20%), dar de ce si cum s-a ajuns oare aici?
Raspuns : se pare ca agentul a dezvoltat un sistem imunitar (reprezentat de multe ori prin nesimtire) la incercarea de a fi facut pe la spate, de a fi calcat in picioare, de a fi vazut cu dispret si de ii s-a reprosa ca munceste prea putin pentru un castig atat de mare. Iata cel mai clar exemplu merg cu o prietena cu gps si ma duc dupa aceea si discut direct cu proprietarul. Si alte cazuri practice cand vanzatorul strecura biletele cu numarul lor de telefon in buzunarele cumparatorilor cand agentul nu era atent si multe si multe alte cazuri . De atrebuit sa dam in judecata vanzatori si cumparatori pentru intelegerea semnata, cu toate ca a fost multumiti de prestatia noastra si de rezultat singura motivatie a lor fiind ca nu doresc sa plateasca comisionul.
Si ma intreb , oare imaginea agentului imobiliar de astazi nu a fost modelata in trecut de voi dragi clienti?

O mana de agentii si asociatii ce reprezinta agentii imobiliari lucreaza la schimbarea mentaliitati si modului de lucru in Romania.Se doreste trecerea de la sistemul de intermediere la sistemul de reprezentare, unde cumparatorul nu v-a mai trebuii sa plateasca comision; dar oare nu v-a mai platii el cu adevarat, avand in vedere ca aceste contracte vor fi cu clauze exclusive si comisione din partea proprietarilor intre 6 si 10%?

Exemplu: am avut un client (cumparator) din Anglia, care era foarte frustrat ca la noi in Romania platesc comision atat cumparatorul cat si vanzatorul. Desi stiam raspunsul la intrebarea mea mi s-a parut firesc sa il intreb cine plateste comisionul in Anglia si care este cuantumul acestuia. Raspunsul lui a fost :proprietarul si un minim de 6%. Atunci i-am replicat , in cazul acesta proprietarul obtine pretul dorit si tot din banii dvs. plateste agentia. S-a scarpinat in cap si a spus ca nu s-a gandit la asta pana acum.
Revenind la oile noastre, sa vedem cat timp ne v-a lua noua agentilor sa va educam si sa va aducem in noua era imobiliara pe voi stimati si perfecti clienti ( atat cumparatori si vanzatori)?
#33. MARUS | 18.06.2010 | 17:02
-1 (1/0)   
Am cautat in urma cu cateva luni sa cumpar un apartament de 3 camere. Din 7 agenti care m au plimbat pe la diverse locatii unul singur stia despre ce e vorba in apartamentul pe care urma sa-l vedem. Asa ca ...
#32. fry | 18.06.2010 | 14:39
-1 (2/1)   
Nu cred ca are rost se deviem aici. Este lesne de observat ca articolul este comandat si ca diferiti agenti imobiliari arunca periodic o privire aici. Adevarul este ca orice piata imobiliara are nevoie de agenti. Adevarul si mai mare este ca noi avem prea multi si prea nepregatiti, cu un mod de lucru cel putin balcanic. Datorita situatiei nenorocite care vine pe tara noastra, agentiile dispar sistematic, lucru binevenit, deoarece agentiile ce vor supravietui o vor face pe baza de profesionalism. Criza este, intr-o oarecare masura, un mecanism de sterilizare, de curatare. Iar in domeniul imobiliar este nevoie de multa curatenie. Oare ce vor face miile de agenti imobiliari care s-au bazat doar pe tupeu, nu pe cunostiinte, cand vor ramane pe piata libera si isi vor da seama ca sunt buni de... nimic?
#31. fry | 18.06.2010 | 14:28
2 (2/4)   
N-am facut spiru (doamne fereste) si oricat te-ar deranja acest lucru, domeniul in care tu lucrezi este pervertit in Romania. Oricum, va pune criza cu botul pe labe, era si cazut sa incepeti sa cadeti. Ma amuza articolele comandate in care sunt ridicati in slavi agentii imobiliari. Faceti un exercitiu, intrati pe anuntul si sunati la 5 nr de tel de acolo. 3 din 5 vor spune ca nu este de actualitate dar ca au altceva, mai scump si "nerenovat", chiar daca anuntul la care tu ai sunat este vechi de cateva ore. Agentii imobiliari in Romania sunt, intr-o proportie covarsitoare, ciuma bubonica a domeniului imobiliar. Nu ma deranjeaza ca un agent face multe mii de euro daca este destept. Fiecare se descurca. Ma deranjeaza ca habar n-aveti despre ce vorbiti dar vreti si voi o parte din orice. Nu am de ce sa ma cert cu agenti pe aici, va doresc disparitie placuta. Repet, cand o sa va injumatatiti, atunci poate cei ramasi vor incepe sa lucreze profesionist.
#30. aabb | 18.06.2010 | 14:23
0 (1/1)   
pt octavian
cred ca ai gresit site-ul. incearca la pustioaicele de liceu de pe hi5.
succes, pt ca ai nevoie.
#29. octavian | 18.06.2010 | 14:19
1 (1/2)   
stimate fry ar trebui sa spui onorabilul domeniu in care lucrezi, dar nu poti pentru ca te-ai simti PROST. Tu te-ai gandit ca poate esti mult mai INUTIL decat toti cei 95% dintre agentii imobiliari pe care tu ii categorisesti a fi incompetenti si, fie vorba intre noi, multi agenti imobiliari au studii universitare mai elocvente decat facultatea ta la Spiru
#28. callas | 18.06.2010 | 14:19
-1 (2/1)   
agentii imobiliari au un sens cand sunt pusi de proprietari sa gaseasca un cumparator si sunt platiti tot de proprietar. In general ei sunt pusi de vanzator , lucreza pentru el si in interesul lui dar sunt platiti de cumparator. In genera nu au habar de constructii, de legi, de notiuni, pentru ca nu sunt scoliti. Ca aumparator nu as apela la agent, ce vezi tu cu ochii tai si judeci cu mintea ta nu-ti poate inlocui un agent.
#27. fry | 18.06.2010 | 13:54
-2 (3/1)   
Agentii imobiliari in Romania sunt, in proportie de 95% INUTILI. Unii dintre ei isi justifica existenta cand intermediaza tranzactii importante, cand e vb de suprafete foarte mari de teren, spre ex. In rest, ceea ce fac agentii imobiliari in Romania se cheama vampirism. Nu numai ca se observa de la o posta ca majoritatea nu au trecut pe la vreo facultate, dar ai impresia ca te duci in piata sa cumperi flori cand discuti cu un agent roman. Rar gasesti cate unul util. Marele rau pe care il fac "imobiliarii" acum este intoxicarea pitei cu anunturi false, cu preturi umflate. Realitatea este ca sunt atat de inutili incat m-as simti prost sa am o astfel de meserie. Norocu meu ca am scoala potrivita facuta la timpul potrivit si sunt intr-un domeniu onorabil. Nu ma intelegeti gresit, intermedierea tranzactiilor imobiliare este un domeniu onorabil, dar NU in Romania, unde agentul crede ca are numai drepturi. Va doresc disparitie placuta, este nevoie sa dispara minim 50% dintre agentiile existente in prezent in romania ptr ca domeniul sa devina competititv.
#26. octavian | 18.06.2010 | 13:34
1 (1/2)   
pt aabb
as vrea si eu sa ma intalnesc cu tine si prietena ta sa facem cateva vizonari ... asa mai pe inserat , sa va racoresc nitel
#25. 123 | 18.06.2010 | 12:55
0 (2/2)   
Bai nene mai lasane ca pur si simplu nu ai cum sa justifici niste comisioane imense si stai linistit ca sunt oameni care salveza vieti in tara asta si nu castiga nici macar 25% din cat te scalpeaza un agent imobiliar care nici macar nu isi asuma nici un fel de responsabilitate vor doar bani si drepturi dar nici o obligatie si nu te mai plange atat ca muncesti tarziu sunt si alti care muncesc tarziu de 300-400 euro nu 2000.

Oricum mi-ai aratat ca am dreptate ca nici o agentie nu isi asuma responsabilitatea pentru siguranta tranzactiei vor doar sa iti ia bani dupa aia vezi tu cum faci si asta stiu pentru a un prieten a luat teapa prin agentia.
#24. Adrian-House Providers | 18.06.2010 | 12:42
-2 (3/1)   
pt 123: daca stiai si tu sa vorbesti cu oamenii si cunosteai legislatie imobiliara poate puteai si tu castiga nu 2-3.000euro pe luna, pentru ca un agent nu face doar o tranzactie pe luna. Si oricum mai luati in calcul si faceti un pic diferenta intre banii pe care-i incaseaza un agent si banii incasati de agentie!
Nu e unul si acelasi lucru!
Iar daca tu castigi 1000ROn/luna nu te-am pus eu sa nu te duci sa faci o facultate sau macar un curs!!
Acum ce ai sa faci nu o sa te mai duci in strainatate cu avionul ca pilotul ala castiga 1000euro/cursa??
Asta este o meserie AGENT IMOBILIAR ca toate celelalte?
Te intreb daca tu stii la ce ora incepe programul un agent imobiliar si la ce ora-l termina??
Nu ai cum sa stii pentru ca pentru tine agentul imobiliar e ala care-ti ia banii!!
Stii cum e sa vii acasa la 21:00 intrebandu-te daca ai lucrat pe degeaba? stii cum e sa lucrezi in weekend?
Nu ai cum sa stii pentru ca nu crezi in asa ceva!
Ca sa fii agent imobiliar trebuie sa-ti placa ceea ce faci si sa crezi in produsul pe care-l vinzi!!
#23. 123 | 18.06.2010 | 12:31
0 (1/1)   
Imi place cum se ataca toti imobiliari bai voi sunteti **** la cap imi place cum discutati de 2000 de euro ca si cand ar fi doua lulele pai ducetiva si munciti cu adevarat sa castigati 3000 de euro pe an si sa vedem atunci.

2000 euro pe o tranzactie e absolut imens pentru 30-40 de ore de munca,mai ales ca agenti imobiliare sunt praf si pulbere daca suni pentru o oferta sunt stai sa sun proprietarul sa vad.

Nici nu mai zic ca nu isi asuma nici un fel de responsabilitate pentru siguranta tranzactiei adica daca te-au dus si ai luat teapa de la proprietar acte false etc ei se spala pe maini ca doar si-au incasat comisiul doar ca te-au plimbat.
#22. pt "pt aab" | 18.06.2010 | 11:10
-1 (1/0)   
se pare ca esti un agent frustrat care-si pierde malaiul.
e destul de greu de localizat blocul, dc te intalnesti cu agentul la metrou si te plimba pe alei 10 minute pana la blocul cu pricina, mai ales dc vizionarea se face pe inserat.
noi mergem la sigur ;)
#21. pt aab | 18.06.2010 | 10:55
0 (1/1)   
ca sa vedeti ca numai o minte de gaina poate sa scoata asa o chestie. Pai la ce iti mai tb GPS dear? prietena ta nu este in stare sa retina o adresa? :))))) ai descoperit si tu acum America :)))) mare gradina ta, Doamne..
#20. Adrian-House Providers | 18.06.2010 | 10:47
0 (0/0)   
Pt belly: in 95% din cazuri aparatmentele trebuiesc vazute pentru a fi promovate.
Acum nu agentii nu mai vand doar apartamentul, se vinde (psihologic vorbind) si scara, blocul, zona. De aceea trebuie sa stii aproape tot despre el.
Intradevar nu peste tot se pot vedea actele, pentru ca inca in Romania avem proprietari reticenti in a colabora cu agentii si a arata spre analiza actele de proprietate.
Exact cum am mai spus este foarte ok sa prezinti de la inceput clientului atat avantajele cat si dezavantajele unei proprietati.
Asa nici tu nici clientul nu va pierde 2h cu o deplasare la proprietate.
De aceea noi credem in comunicarea in detaliu cu clientul la telefon.
Pt aabb: daca se duce prietena sa vada apartamentul de ce-ti mai trebuie GPS??
O duce legata la ochi si nu stie pe unde a mers??
Colaborarea cu o agentie nu implica doar plata comisionului pentru gasirea apartamentului. La noi gasirea apartamentului reprezinta maxim 25% din procesul de vanzare.
#19. aabb | 18.06.2010 | 10:26
-1 (4/3)   
O metoda de pacalit agentii imobiliar:
Merg cu o prietna si ea semneaza contractu. Avem un gps la noi pt localizarea exacta a apartamentului si a doua zi ma duc sa negociez direct cu proprietarul.
Acum sunt in faza de negociere cu vreo 2, sper sa gasesc ceva bun pana la urma.
#18. belly | 18.06.2010 | 09:58
1 (1/2)   
@agent vechi
Ai pus gresit problema. Ar trebui sa zici in felul urmator: Daca nici pe timp de criza AGENTUL nu tine cu dintii de client, inseamna ca multi agenti inca nu si-au invatat lectia.
Deci eu, care voi da banii, trebuie sa ma rog de agenti ca sa isi faca treaba???
#17. Elena | 18.06.2010 | 09:53
0 (1/1)   
Majoritatea agentilor imobiliari sint impertinenti si habar n-au sa vinda un teren.Ciind ii intrebi de proiectele de viitor in zona respectiva ,dezbateri parlamentare,legi se foiesc si te ametesc!!!
Si mai terminati cu nesimtire de a lua comision din ambele parti!!
Daca vreau sa cumpar un apartament printr-o agentie trebuie sa platesc patru comisioane!!!Sinteti pe alta planeta!!
#16. waffy | 18.06.2010 | 09:44
-1 (2/1)   
Am un apartament la inchiriere -m-a sunat un agent de la SBS invest foarte obraznic si mi-a spus ca o sa-l inchiriez la sfantul asteapta.Un impertinent ,neobrazat caruia i-am comunicat dorintele mele insa dumnealui?? incerca sa ma convinga sa accept clientul adus de el -cum nu va convine,de ce?dar ce are ? si multe alte intrebari obraznice si cu tupeu.Mentionez ca apartamentu este ceva de lux -bineinteles el habar nu are cum arata -dar din telefon debita numai ineptii obraznice????? .Pentru acest obraznic contau banii pe care urma sa-i primesca -nicidecum ca eu sa fiu multumita!!!!
#15. belly | 18.06.2010 | 09:33
1 (1/2)   
@nume: comisionul de 2,000 EUR reprezinta 3% din 60,000 EUR. Stiu ca se poate negocia, dar am lasat 2,000 EUR pentru ca agentul ia bani si de la vanzator si de la cumparator....
Ai dreptate, mai bine imi iau 2 luni de concediu fara plata si imi caut din usa in usa apartament :)

@roby: sincer, esti varza, praf, pulbere. Ca exemplu despre cat de mult stiu agentii (asta mi s-a intamplat acum 1 luna). Am cerut sa vad 2 camere OBLIGATORIU DECOMANDAT. Agenta m-a dus la un apartament circular (sper ca nu trebuie sa iti zic cum arata un ap circular). Cand i-am zis ca este circular ea mi-a zis ca de fapt este un fel de semi-decomandat. Si asta nu e singurul caz de genu asta......
Si baietasule, POT si CUT se aplica la terenuri, noi vorbim despre apartamente.
Asa de curiozitate, stii macar care sunt duratele de viata a blocurilor?

@ceausescu: presupun ca esti agent imobiliar si te simti cu musca pe caciula? Daca esti unul din agentii care isi face bine treaba si este cinstit, atunci nu ai de ce sa te simti "vizat".

@all: Spunetimi cati dintre agentii care citesc aceste comentarii au fost sa vada apartamentele pe care le promoveaza inainte de a le prezenta clientilor. Cati dintre voi ati vazut actele apartamentelor inaintea clientilor. Pana in prezent nu am intalnit nici un agent care sa fi vazut apartamentul sau actele inaintea cumparatorului. Iar cand ajungi la apartament ai surprize de genu: suprafata nu este de 70mp ci de 63mp, sau ca mostenirea nu este dezbatuta, sau agentul nu are habar din ce an este blocul sau daca zidaria este din BCA sau caramida.

PS. Sa nu uitam ca totusi sunt destui agenti imobiliari care chiar isi fac treaba si isi merita banii.
#14. il comandante | 17.06.2010 | 22:21
2 (0/2)   
dupa 3 luni de cautari , da in sfarsit am reusit sa-mi cumpar un apartament cum mi-am dorit. desi in acest timp am colaborat si cu agenti imobiliari, nu am reticiente daca cineva i-si face treaba cum trebuie sunt de acord ca merita sa fie platit ,pana la urma m-am descurcat tot singur.in Craiova cel putin eu nu am gasit un agent ca cel din acest articol...desi sincer a-si fi dorit!
#13. nazy | 17.06.2010 | 22:11
1 (1/2)   
la munca nu la intins mana......putem si fara agentii...si mai economisim bani
#12. ceausescu | 17.06.2010 | 21:12
0 (2/2)   
belly, cand te doare maseaua te rog sa nu te duci la doctor, ci sa o legi cu o sfoara de clanta usii si sa-ti rogi parintii sa traga de usa. sau daca vrei sa faci putin sport, sa nu te duci la sala de sport, ci sa improvizezi un urcat pe scari pana la etajul9 si tot asa...
#11. roby | 17.06.2010 | 19:41
1 (2/3)   
in atentia dl belly :)
daca un agent nu are habar despre piata inseamna ca tu esti varza, nu cunoasti care este diferenta dintre semi-dec sau decomandat, nu mai spun de P,O.T, sau C.U.T, cauta repede pe google si da raspunsul... eu unul am fost multumit de masjoritatea colaboratorilor mei din imobiliare..
#10. Adrian | 17.06.2010 | 18:15
1 (3/4)   
Rolul unui agent nu este de a va plimba la 100de apartamente pentru ca sa demonstreze ca merita 2.000euro.
Rolul lui e de a oferi proprietatea pe care i-ati cerut-o, iar daca dumneavoastra i-ati cerut un tip de proprietate si el va duce exact acolo din prima asta nu inseamna ca nu merita 2000euro.
In Romania inca meseria de agent imobiliar nu este privita cu incredere.
E drept ca pana acum 1 an 50% dintre agenti erau doar prezentatori de apartamente, dar acum totul e complet revolutionat.
Agentul, cel putin in compania noastra, te asista in discutia cu banca, urgenteaza dosarul, se ocupa de tot ce inseamna acte, clientul fiind informat doar cand trebuie sa semneze vanzarea.
Deci va rog sa nu mai bagati in aceeasi oala toti agentii, printre ei mai sunt si agenti care chiar merita statul asta.
Sunt agent imobiliar de 7ani si sunt mandru de asta. Am rezistat atat in vremuri bune cat si in criza, asta spune multe...
#9. AGENT VECHI | 17.06.2010 | 17:57
1 (2/3)   
intrebarea face parte dintr-un ciclu de genul... "fac ***** cu o femeie sau ma descurc singur?". daca nici pe criza un client nu tine strans de un agent, inseamna chiar ca romanii nu vor invata niciodata sa aprecieze profesionalismul altora si sa isi aprecieze limitele.
#8. qqq | 17.06.2010 | 17:31
1 (2/3)   
agentul imobiliar descris mai sus nu apartine acestei planete ... din experienta zic.
#7. Daniela M?rghidan | 17.06.2010 | 17:12
1 (0/1)   
Am uitat sa bifez casuta cu informarea despre comentarii la aceasta stire...asa ca mai scriu o data.
#6. Daniela M?rghidan | 17.06.2010 | 17:09
2 (0/2)   
Eu am inteles avantajele, am spus da propunerii de colaborare a unor agenti (foarte multi), dar in afara de intrebarile despre proprietate (uneori la telefon, fara vizionare, eventual cu poze trimise de mine pe mail), n-am avut ecouri, adica clienti adusi, cu foarte, foarte putine exceptii. N-am avut deloc senzatia ca avem un parteneriat, un obiectiv comun, sa vindem apartamentul (3 camere, Iancului, apropo, cine stie de unde sare iepurele :) Poate ca se straduiesc doar pentru tranzactii care ies repede, usor (blocul meu e vechi si e greu cu creditele). Ma rog, ma indoiesc serios ca ma mai ajuta vreun broker imobiliar, cum ziceti.
#5. Mircea | 17.06.2010 | 16:55
0 (3/3)   
descurca-te singur! Ai o mie de motive sa economisesti bani, dar ai vreunul sa-i risipesti!?
#4. frank | 17.06.2010 | 15:55
1 (3/4)   
Chestiuni pe care toti le stim, care nu merita scrise. Cu atat mai mult cu cat la noi nu au nici o valoare. Pentru ca agentul imobiliar profesionist si competent, descris in articol, este quasi-inexistent.
#3. nume | 17.06.2010 | 15:43
4 (1/5)   
belly, la un comison de 2000 euro inseamna ca ai bani de iti primiti un apartament de 100.000 euro. asa ca mergi la pas din casa in casa pana gasesti ceea ce vrei si nu apela la agenti. bafta in cele cateva luni de cautari pe care le vei avea:)
#2. belly | 17.06.2010 | 15:23
7 (3/10)   
Agentii imobiliari, in proportie de 95% habar nu au despre piata. Mai bine sa te descurci singur decat sa le dai comision de 2000 EUR doar pentru ca te plimba la 2-3 apartamente.
#1. gucho | 17.06.2010 | 14:41
0 (2/2)   
nu conteaza..bani sa iasa!!!
Adauga comentariu
Nume:*
Email:
Comentariu:*
 Doresc sa fiu informat pe e-mail de aparitia unui nou comentariu la aceasta stire
NOTA: Va rugam sa folositi un limbaj decent in comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul media.imopedia.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Ai un comunicat de presă de publicat?

 
RSS
Primeste stirile pe e-mail

OFERTE RECOMANDATE
Baneasa , SC: 390 mp
Prelungirea Ghencea , SC: 50 mp, 1 cam.
TOPURI IMOPEDIA.ro
Cele mai noi comentarii
Cele mai citite stiri
Cele mai comentate stiri
Top Likes

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar pe ghid.imopedia.ro

Blog RUN
Adrian Crivii
Gabriel Alexandru
Dragos Dragoteanu
Daniel Dobre
Adrian Niculescu
Ilias Papageorgiadis

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar pe media.imopedia.ro

Ştiri imobiliare
Analize imobiliare
Evenimente imobiliare
Ghidul Prima Casă
Știri Prima Casă
Comunicate de presă
Arhiva video