Dana & Marius
37 Evenimente | 192 Comentarii
Dana Martin
» 24 ani,Taur
» Asistent Manager
» Lucrez in zona Armeneasca
Marius Popescu
» 25 ani,Capricorn
» Specialist Resurse Umane
» Lucrez langa Obor
VOTAŢI-NE
12851
voturi
voturi
Pentru a vota trebuie sa va autentificati. Click AICI pentru continuare!
» La finalul lunii octombrie implinim trei ani de relatie si doi ani de cand locuim impreuna. Momentan locuim in zona bulevardului Ferdinand.
Căutăm
»
- buget: 60.000 euro
»
- an constructie: dupa 1981
»
- decomandat
»
- suprafata: peste 50 mp utili
»
- etaj: intermediar, exclus parter si ultimul etaj, preferabil pana in etajul 5
»
- imbunatatiri: gresie, faianta, balcon inchis, termopane
»
- geam la baie
»
- langa metrou
»
»
Preferam:
»
- sectorul 2 (Obor, Iancului, Stefan cel Mare, sau Mihai Bravu, Dristor...)
»
- zona Brancoveanu si Eroii Revolutiei
»
Ne susţine in blogosferă
Blogger Coach
Cristian Bunoaica
Scurt istoric
Din momentul in care am venit in Bucuresti la facultate, toamna anului 2003, in fiecare an schimbam locul unde stateam cu chirie. Acum am terminat amandoi, atat studiile universitare, cat si pe cele de masterat. La finalul anului trecut, am gasit o garsoniera (tot in chirie, bineinteles) unde am convenit cu proprietarii sa stam o perioada mult mai lunga.
Noutăţi despre noi
Dana & Marius (28.01.2010)
Raspunde
Buna dimineata,
Timp de 4 luni v-am invitat aproape zilnic in spatiul nostru personal. Abia asteptam sa va aratam poze cand veneam de la vizionari si sa va cerem parerea la nevoie. Interactiunea este ceva cu care ne-ati rasfatat.
Daca am face o lista cu cei care ne-au ajutat prin ...
mai mult
#2 Darius Manea (29.01.2010)
Este de apreciat faptul ca ati "luptat" pana la final. Va doresc sa fiti la fel de interactivi si receptivi ca pana acum. Iar casa va veni la momentul potrivit, sunt convins ca asa ganditi si voi. Multa bafta si poate mai gasesc vesti de la voi pe site-ul acesta.
#1 Ovidiu Panaitescu (28.01.2010)
Sentimentele sunt reciproce dragilor, si asa cum le-am spus si Anei si lui Razvan chiar sper cumva sa ne tineti in continuare la curent cu ceea ce faceti. Sa inteleg ca la voi Goana dupa Casa s-a mutat "pe teren", ca sa zic asa? :) Mi se pare sublim sa puteti sa va ...
mai mult
Dana & Marius (20.01.2010)
Raspunde
Buna seara,
La inceput de saptamana am aflat ca, de la bunici si strabunici, exista un teren pe care familia il are in Bucuresti. Vreo 400 de metrii patrati. Undeva in zona bvd Expozitiei.
Terenul a fost insa luat de catre Primarie acum mult timp si un vecin se pare ca a construit si el ...
mai mult
#5 Dana - Marius (26.01.2010)
@DARIUS MANEA
Atitudinea emana energie si cu o asa energie poti muta munti. In cazul nostru, poti muta o hartie dintr-un dosar prafuit pe o masa :)
Cu primaria momentan stam. Miercuri (adica maine) sunt audiente la serviciul retrocedari. Azi am discutat la munca pentru o zi ...
mai mult
#4 DARIUS MANEA (26.01.2010)
Dragilor, imi place ca sunteti optimisti si aveti atitudine de invingatori. Imi place si ideea pe care o aveti cu privire la soarta terenului odata recuperat, si anume de il pastra si a nu il vinde. Din pacate nu pot sa spun ca sunt foarte incantat de ideea de a construi ...
mai mult
#3 Dana - Marius (21.01.2010)
Am ajuns la Primarie si am reusit sa facem o programare. Avem audienta in… septembrie.
S-a verificat daca avem dosar, exista in arhiva de vreo 7 ani – le apare in baza de date.
Oare de ce nu au facut nimic in tot acest timp?
Partea plina a paharului este ca nu e nevoie ...
mai mult
#2 Darius Manea (21.01.2010)
Cu siguranta ca daca va luptati cu autoritatile si castigati se merita de 10 ori mai mult sa va ridicati o casa pe acel teren decat sa va cumparati un apartament. Succes va doresc ca vad ca noroc este.
#1 Marius-Paula (21.01.2010)
Succes. Cu autoritatile e mai greu. Dar daca reusiti e intr-adevar mult mai avantajos.
Dana & Marius (31.12.2009)
Raspunde
Buna dimineata,
Respectam dreptul la opinie, insa nu suportam distorsionarea informatiei.
Acest post vine ca urmare a comentariilor malitioase care continua sa apara la adresa noastra – ultimele in articolul “Sarbatoare in Goana dupa Casa”.
@ion iliescu, mircea geoana, paunescu, ...
mai mult
#4 Dana - Marius (18.01.2010)
@alexia udrea
Multumim pentru felicitari si urari.
Primele le redirectionam catre familie, prieteni, prietenii prietenilor, prietenii lor si tuturor celor care ne-au votat si o fac in continuare – sunteti fantastici! :)
Partea a doua a mesajului o pastram in totalitate, ...
mai mult
#3 alexia udrea (15.01.2010)
Urmaresc de mult timp acest concurs si marturisesc ca am un cuplu favorit, pe ocupantii locului II, cu toate ca mi se par interesanti toti concurentii. Din cate stiu eu (habar n-am cum functioneaza aceste sisteme de vot) mai tot timpul voi ati fost pe locul I, iar asta ...
mai mult
#2 Dana - Marius (11.01.2010)
Buna seara si bine ne-am regasit!
@Raluca
Ai reusit sa rezumi 3 luni in 4 randuri – un feedback constructiv pentru care iti multumim. :)
Acum ca ne-am dezmeticit dupa Sarbatori, e timpul sa continuam cautarea casei.
Agentiile inca ne suna, oferte inca apar... asa ca ...
mai mult
#1 Raluca (01.01.2010)
La multi ani, tuturor concurentilor si organizatorilor!
Dana si Marius, va recomand sa nu-i bagati in seama pe rautaciosi. E plina lumea de ei. Mergeti pe drumul vostru si aveti toate sansele sa reusiti. Chiar daca nu ati reusit sa va cumparati apartamentul in tipul acestui ...
mai mult
Dana & Marius (25.12.2009)
Raspunde
Craciun Fericit tuturor si sa aveti parte de o vacanta de vis ! :)
#2 Dana - Marius (31.12.2009)
@Ovidiu Panaitescu
Va multumim si speram ca toate urarile sa se indeplineasca.
Anul Nou sa aduca bucurii pentru toata lumea.
La Multi Ani !!! :)
#1 Ovidiu Panaitescu (28.12.2009)
Nu am apucat sa va zic Sarbatori Fericite, insa cum niciodata nu e prea tarziu va zic acum, plus va doresc un an 2010 care sa va gaseasca pe toti 10 la casa mult visata si sa dea Domnul sa fie un an mult mai bun decat 2009..ce bine ar fi! :)
Dana & Marius (18.12.2009)
Raspunde
Ce de poze! Si ce de oameni! :)
O petrecere reusita, pentru care va multumim.
Intr-adevar o placere sa fim acolo si sa ne vedem cu atata lume.
Ca de cunoscut, parca ne cunoastem de cateva luni ;)
#4 IMOPEDIA.ro (23.12.2009)
Iata si fotografiile despre care vorbesc Marius si Dana: http://media.imopedia.ro/stiri-imobiliare/dana---marius---noua-garsoniera-10926.html
#3 Dana - Marius (22.12.2009)
@doini\'a murgociu
Sarbatori Fericite si dumneavoastra. Va multumim pentru sustinerea de lunga durata :)
Am facut cateva poze cu noua garsoniera in care ne vom muta de pe 1 ianuarie.
Ii rog pe colegii de la Imopedia sa ne ajute cu urcarea lor pe site.
Dupa cum spuneam si ...
mai mult
#2 doini\'a murgociu (22.12.2009)
Sarbatori cu bine si cu noroc! Tecuciul va sustine si in anul care vine!
#1 IMOPEDIA.ro (19.12.2009)
Multumim si noi pentru ca ne-ati onorat invitatia. Ne-am bucurat sa sarbatorim alaturi de voi. Sper sa avem ocazia sa bem cat mai curand o bere impreuna la party-ul vostru de casa noua :)
Dana & Marius (10.12.2009)
Raspunde
Buna seara,
V-a fost dor de noi? :)
Pana acum am avut parte de o saptamana foarte obositoare. Credeam ca in perioada Sarbatorilor lumea ar trebui sa se linisteasca. Nici pe departe. Noi avem parca mai mult de lucru ca niciodata.
Din pacate, ne apropiem de momentul in care trebuie sa eliberam ...
mai mult
#5 Dana - Marius (14.12.2009)
@doini\'a murgociu
Fiecare comentariu pe care ni-l scrieti ne unge pe suflet. Va multumim.
@Ovidiu Panaitescu
Cum adica sa reincepem - a zis cineva ca ne-am oprit? :)
#4 Ovidiu Panaitescu (14.12.2009)
Foarte bine ca ati gasit alternativa! Legat de cautari, cand o sa le reincepeti? eu va sfatuiesc sa insistati bine in ianuarie, ca fiind luna moarta, este posibil sa gasiti ceva ghisefturi..
#3 doini\'a murgociu (14.12.2009)
va urmaresc pas cu pas si astept vesti bune . Va doresc sa va gaseasca anul nou in cele mai frumoase momente ale vietii voastre ,si daca nu v a fi sa va gasiti casuta anul acesta ,nu/i bai,aveti timp berechet.Toate cele bune!
#2 Dana - Marius (13.12.2009)
@Iuliana Barbu
Multumim pentru incurajari si apelul la calm.
Bafta si voua cu cautarea!
V-am promis ca nu ne culcam pe o ureche, asa ca ieri am dat o fuga pana la Ten Blocks, prin intermediul celor de la Be Igloo.
Stim ca este intr-o zona pe care nu voiam sa o luam in ...
mai mult
#1 Iuliana Barbu (10.12.2009)
buna!!!!
v-am votat si azi!
rabdare...stiu ca e greu dar sunt sigura ca veti reusi.nu va grabiti!
stiu ca nu va spun nimic nou dar si noi suntem in aceeasi situatie si avem si un bebe!
cu siguranta va aparea ceva asa cum va doriti!
va imbratisez cu mult drag si sunt alaturi ...
mai mult
Dana & Marius (05.12.2009)
Raspunde
Tot azi am ajuns si la o licitatie.
Un apartament cu 2 camere pe strada Viitorului, colt cu Mihai Eminescu, scos la licitatie cu strigare pentru a atrage cumparatori (fara executare silita).
Pretul de pornire 55.000 euro, evaluat la 106.000 euro.
Joi seara am fost sa vedem apartamentul: ...
mai mult
#6 frincu magda (07.12.2009)
rabdare.....trebuie sa apara ceva!bafta
#5 Dana - Marius (07.12.2009)
@doini\'a murgociu
DIn pacate Mos Nicolae a adus o nuia cu care ne-a altoit un pic... si nici macar nu ne-a lasat-o :(
Respiram adanc, ridicam capul si cautam in continuare.
Daca e nevoie, mergem pana la Mos Craciun acasa. El o avea metrou? ;)
#4 doini\'a murgociu (07.12.2009)
am tot asteptat sa va gasiti casuta. Vad ca mos Nicolae nu v/a adus/o ,sper ca mos Craciun sa fie mai darnic . Bafta! Tecuci
#3 Dana - Marius (06.12.2009)
@dan state
A fost prima licitatie la care am participat. De proces verbal nici nu ne-a trecut prin cap :(
Oare se mai poate face ceva acum?
Si da, ne-ar ajuta cateva sfaturi (fie aici, fie pe privat daca vi se pare ca ne-ar fi mai utile). Daca puteti sa ne ajutati, noi ...
mai mult
#2 dan state (06.12.2009)
Eu nu inteleg de ce nu ati cerut observatorului licitatie sa va faca un proces verbal prin care sa dovedeasca ca la ora 12 erati doar voi acolo. Ati fi castigat pe loc. Offfff, mai copii, eu sa va invat???
#1 REALTOR EXPERT (06.12.2009)
Cred ca mai aveti pana sa castigati o astfel de licitatie. Luati-va gandul si continuati pe calea normala. Apartamentul de care ziceti se vinde luna viitoare cu pret dublu. Astazi sunt alegerile. Sa vedem de maine cum va fi.
Dana & Marius (05.12.2009)
Raspunde
Buna seara,
Ultimul targ imobiliar al anului ne-a prins fara casa :(
De aceea, in acest weekend am ajuns si la TIMON, tinut la World Trade Center.
Au existat cateva oferte care ne-au facut cu ochiul:
- studio-urile de la Rose Garden – 59.900 Euro
- apartamentele cu 2 camere din ...
mai mult
Dana & Marius (01.12.2009)
Raspunde
Buna seara si La Multi Ani! :)
Ne simtim ca in weekend cu aceasta zi de 1 decembrie.
Viata inseamna mai mult decat cautatul unei case toata ziua.
Aseara am ajuns la o petrecere de casa noua: doi colegi de munca ce s-au mutat impreuna intr-un apartament cu 2 camere (cu chirie, ce-i ...
mai mult
#6 Dana - Marius (04.12.2009)
@Ovidiu Panaitescu
Multumim pentru aprecieri.
Inca din prima zi de concurs ne-am propus sa prezentam lucrurile intr-o lumina pozitiva. Pentru noi acesta cautare reprezinta ceva de bine.
Faptul ca ne vom gasi casa este o bucurie. :)
Oricat de rau ar fi decurs uneori ...
mai mult
#5 Ovidiu Panaitescu (04.12.2009)
Copii, vreau sa va felicit pentru voiosia si pozitivizmul care reiese tot timpul din comentariile voastre. Chiar daca nu ati gasit inca nimic, este semn ca pana la acest moment locuintele vizionate nu ar fo fost niciodata ACEA casa pe care o cautati. Imi place ca nu va pierdeti ...
mai mult
#4 Dana - Marius (03.12.2009)
@mimi .
Te referi la apartamente cumparate prin licitatii simple sau executate silit?
#3 mimi . (03.12.2009)
M-ar interesa si pe mine un astfel de imobil si sunt tare curioasa cum functoneaza sistemul practic. Asa am mai cictit articole dar nu stiu pe nimeni care sa fi cumparat. Va urmaresc deci poate mai ma dumiresc cat de cat de la voi. Succes
#2 Dana - Marius (02.12.2009)
@Dragos B.
La fix a venit articolul acesta - ne bucuram ca ni l-ai semnalat.
Pana sa il citim si noi ne aflam in tabara celor care "puneau la zid" executorii, fara sa ne gandim ca pot fi si alti factori care impiedica o licitatie.
Si cand te gandesti ca tocmai cei ...
mai mult
#1 Dragos B. (02.12.2009)
Parca voi ati intrebat de executari silite.
http://media.imopedia.ro/stiri-imobiliare/cum-sunt-vandute-apartamentele-ieftine-prin-executare-silita-10631.html
Dana & Marius (28.11.2009)
Raspunde
Joi si vineri am vazut 2 apartamente cu 2 camere. Am ales sa scriem abia azi despre ele pentru a putea lasa sa continue discutia de la post-ul anterior.
JOI:
2 camere, sos Mihai Bravu colt cu Vitan, bloc din 1984, etaj 5/8, suprafata 50mp.
Decomandat, bucatarie deschisa, mobila noua ...
mai mult
#1 IMOPEDIA.ro (29.11.2009)
Iata si fotografiile apartamentului de 2 camere din Colentina: http://media.imopedia.ro/stiri-imobiliare/dana---marius---vizionare-apartament-pod-colentina-10606.html
Dana & Marius (24.11.2009)
Raspunde
Ce ne puteti spune despre apartamentele scoase la licitatie prin executare silita?
#15 CONSO.ro (07.12.2009)
Conform precizarilor juristilor, daca o persoana liciteaza si se obliga sa plateasca imediat un pret mai mare, va fi preferat pentru a fi declarat adjudecatar (castigator al licitatiei).
Dar daca la licitatie nu se prezinta decat un singur licitator, care ofera pretul prin ...
mai mult
#14 Dana - Marius (02.12.2009)
@CONSO.ro (comment la postarea din 24.11.2009)
Multumim pentru informatie. Ne-ati adus inca o veste buna. :)
Avem totusi o nelamurire legata de formularea de la final: "cel care ofera pretul cel mai mare, cel mai repede".
Chiar daca noi am oferi pretul mai ...
mai mult
#13 CONSO.ro (02.12.2009)
Pentru a va raspunde la intrebare am contactat juristi din sistemul bancar. Raspunsul acestora a fost ca nu ar trebui sa fie greu sa il convingeti pe executor, intrucat acesta este interesat sa vanda.
Astfel, daca nu s-au mai prezentat si alti licitatori acesta ar trebui sa ...
mai mult
#12 Dana - Marius (26.11.2009)
@Klaus N
Beneficiile si riscurile prezentate de tine in prima parte sunt adevarate.
Legat de partea a doua - este imposibil sa stam "pe tusa" timp de un an de zile. Nu ne intelege gresit, nu e vorba de "norisorul roz" sau "orgolii". Pur si ...
mai mult
#11 Klaus N (26.11.2009)
Inainte de a achizitiona ceva cu ajutorul unui credit ma gandesc la 2 aspecte:
-beneficii aici e cel mai simplu si e partea frumoasa
-cheltuieli contractul de creditare e unul in care se specifica CLAR formula de calcul al ratei
-riscuri se realizeaza asigurari pentru ...
mai mult
#10 Dana - Marius (26.11.2009)
@CONSO.ro
Din ceea ce ne-ati scris, am crezut la inceput ca nu are rost sa ne agitam. Apoi, spre final, ne-a mai revenit suflul :)
Aparent, fiecare tip de licitatie are alte reguli.
Nu stim exact cum trebuie formulata acea clauza, insa stim ce ne-a zis banca.
De la BCR ...
mai mult
#9 CONSO.ro (26.11.2009)
Pentru a va raspunde la intrebare am luat legatura cu consilierii juridici de la CEC Bank. Acestia au precizat ca atat timp cat locuinta care se doreste ar fi achizitionata este “prima casa” (solicitantul nedetinand nici una inca), nu exista nici o problema din punct de vedere ...
mai mult
#8 Dana - Marius (26.11.2009)
Uite, asta este genul de raspuns pe care il cautam cand am lansat intrebarea. Cu informatii concrete. Din nou ne esti de ajutor.
Cu siguranta pretul poate urca... daca urca prea mult, nu am mai licita.
Partea cu 30 de zile nu o stiam.
Avantajul era ca nu trebuia sa ...
mai mult
#7 REALTOR EXPERT (25.11.2009)
Licitatia presupune faptul ca pretul de adjudecare va deveni mai mare decat cel de pornire (daca nu e trucata). Adica poti sa ajungi de la 30000euro la 100000euro.
Exista mai multe motive pentru organizarea unei licitatii si mai multe etape.
In acelasi timp trebuie sa stii ca ...
mai mult
#6 Dana - Marius (25.11.2009)
In momentul in care am lansat intrebarea nu parea asa complicat. Abia azi am discutat cu executorul de la Raiffeisen.
Din punct de vedere al banilor, la un apartament de 30.000 euro, 10% inseamna 3.000. Adica acei 5% din 60.000 (maxim la P.C.) pe care nu ii da banca si noi ...
mai mult
#5 REALTOR EXPERT (25.11.2009)
Intelesesem ca nu aveti bani. De ce cautati cele mai complicate solutii?
#4 Dana - Marius (25.11.2009)
@Anca Munteanu
Multumim pentru informatii.
Am gasit mai multe anunturi. Licitatii pentru care trebuie depus 10% in avans la CEC, se desfasoara in sistem open si este publica si ora.
Nicunul insa la BCR, unde avem noi creditul.
Am intrat pe site la Raiffesen si ...
mai mult
#3 Anca Munteanu (25.11.2009)
Pretul afisat pentru o proprietate este pretul de pornire al licitatiei. Banca are interesul sa isi recupereze cat mai repede banii pt proprietatea executata ...si cat mai mult. De aceea, in conditiile in care care vreti sa achizitionati prin credit, este mai greu avand in ...
mai mult
#2 Dana - Marius (25.11.2009)
Buna dimineata Anca,
Noi avem aprobat creditul in centrala la BCR si ni s-a spus ca se poate cumpara si prin credit Prima Casa un astfel de apartament, atata timp cat executorul judecatoresc isi da acceptul.
La ce anume te referi cand spui "destul de greu"?
#1 anca (24.11.2009)
www.raiffeisen.ro/licitatii-bunuri-in-executare ...un exemplu.
Mai sunt multe alte banci care au ''oferte'' asemanatoare insa este destul de greu. Am avut o experienta cu o masina pe care am dorit la un moment dat sa o achizitionez ( recunosc, in urma unui pont) insa mi-a ...
mai mult
Dana & Marius (20.11.2009)
Raspunde
Vizionarile continua si ziua de azi nu este o exceptie.
Plecand de la premiza ca apartamentul din Doamna Ghica este de fapt 63.000, am cautat anunturi si la pret putin peste 60.000. Sa vedem daca intr-adevar sunt diferente considerabile de calitate.
Am fost astazi la un apartament de 2 ...
mai mult
#4 Dana - Marius (23.11.2009)
Buna seara,
Apartamentul de la Obor iese din discutie - nu vrea sa mai lase la pret.
Apartamentul din Teiul Doamnei a amutit - nu mai dam de proprietar.
Astazi am primit telefoane de la mai multe agentii.
Conform descrierii locatiei si proprietarilor, unul dintre ...
mai mult
#3 IMOPEDIA.ro (22.11.2009)
Iata si pozele apartamentului din Obor: http://media.imopedia.ro/stiri-imobiliare/dana---marius---vizionare-apartament-2-camere-obor-10522.html.
Succes!
#2 Dana - Marius (22.11.2009)
Buna Daciana,
Multumim pentru informatii.
Cand am fost sa vedem apartamentul era pustiu din punct de vedere al traficului. Chiar prea liniste pentru ce e de obicei in Bucuresti.
Poate era din cauza faptului ca am ajuns acolo pe la ora 15:00
Multumim si pentru urari ...
mai mult
#1 Daciana (22.11.2009)
Eu stau in zona Lizeanu, chiar langa OMV. Dimineata este foarte greu de iesit dintre blocuri spre Stefan cel Mare. Acum sunt foarte multe lucrari pe strazile din spate si e si mai greu sa ies cu masina.
Zona este linistita si nu sunt probleme.
Succes in concurs!
Dana & Marius (19.11.2009)
Raspunde
Buna seara,
In primul rand vrem sa ii multumim lui REALTOR EXPERT pentru sfaturile la obiect primite in ultima perioada. Chiar daca am “disparut” de pe site, discutiile au continuat in spate, pentru a nu influenta negocierea cu proprietarul.
Da, am vrut sa negociem, si am propus ca pretul ...
mai mult
#3 Dana - Marius (20.11.2009)
Buna alegere de cuvinte "cum mai stam".
Proprietarul nu a mai zis nimic. Trage de timp.
Noi cautam in continuare.
Va invitam sa cititi post-ul urmator :)
#2 Ruxandra (20.11.2009)
Ce-ati mai facut? Ne mai spuneti cate ceva? Cum stati cu negocierea? Succes!
#1 REALTOR EXPERT (20.11.2009)
E bine sa continuat. Pana nu aveti o intelegere scrisa nu aveti nimic si nu trebuie sa asteptati. Mergeti inainte. Acum sunteti mai pregatiti si stiti care e miza. Bafta!
Dana & Marius (17.11.2009)
Raspunde
O noua zi, o noua vizionare.
De data aceasta am ajuns la un apartament cu 2 camere, semidecomandat, pe Teiul Doamnei colt cu Brasoveni.
Asta inseamna ca am mers de la Obor 2 statii spre Doamna Ghica, am facut stanga si am mers 5 minute pe jos, apoi inca un pic printre blocuri.
Avantaje ...
mai mult
#5 alexia udrea (19.11.2009)
Daca sunteti fani bucatarie mare, cum sunt eu, descrierea suna super! Nici locatia nu e rea, si mai ales anul contructiei. Nu stiu mobilierul cat va ajuta, cat de nou, modern ,compatibil cu gusturile voastre este. Mult succes si un vot de la mine :)
#4 Ovidiu Panaitescu (19.11.2009)
Ei, v-ati gandit? :) pare ca se apropie destul de mult de cerintele voastre, mai putin cei 3000 de euro in plus fata de bugetul initial, dar asa cum v-a spus si @ RELATOR EXPERT, daca va place si, punand pe hartie avantaje vs dezavantaje, balanta se inclina spre latura pozitiva, ...
mai mult
#3 REALTOR EXPERT (17.11.2009)
Acesta poate fi un semn ca vanzatorii nu mai sunt dispusi sa lase totul de la ei. Voi ati intrat pe o piata unde cumparatorii needucati (in tranzactii imobiliare) au trait cu senzatia ca totul li se cuvine. Acum voi nu stiti sa reactionati pentru ca nu stiati ca va puteti ...
mai mult
#2 Dana - Marius (17.11.2009)
@REALTOR EXPERT
Pe noi ne-a atras faptul ca apartamentul este 60.000, insa la fata locului ni s-a spus ca vrea 60.000 curat, ceea ce inseamna ca noi sa platim toate cheltuielile adiacente.
Ne spuneai cu cateva post-uri in urma ca e nevoie ca intai sa gasim apartamentul ...
mai mult
#1 REALTOR EXPERT (17.11.2009)
Simtiti ceva? Pare sa fie casa voastra. Privind realist se apropie de ce aveti nevoie si puteti cumpara.
Dana & Marius (14.11.2009)
Raspunde
Buna seara,
Am fost la TNI - de la 12:00 pana acum. :)
Bine, nu am stat doar la targ ci am facut si vizite.
Am stat de vorba cu Bogdan si Razvan de la Imopedia si am analizat ce optiuni mai avem in aceasta perioada.
Ne-am intalnit si cu Ligia si Florin la targ (ne pare bine de cunostinta ...
mai mult
#14 Dana - Marius (18.11.2009)
Va multumim pentru sustinere si aprecieri :)
Conteaza foarte mult pentru noi in aceasta perioada.
Legat de cunoscut - cine zice ca nu ne putem intalni? :)
#13 doini\'a murgociu (18.11.2009)
va sustin si imi sunteti dragi cu toate ca nu va cunosc personal,bafta!
#12 Dana - Marius (17.11.2009)
Buna dimineata,
Aceeasi gandire o avem si noi. Timpul este mai important decat o suprafata de care nu am aveam cand sa ne bucuram.
Daca timpul petrecut in trafic ar fi o ora, preferam chiria sau sa ne mutam la Ploiesti (orasul natal). Am petrece tot atat pe drumuri, insa ...
mai mult
#11 REALTOR EXPERT (17.11.2009)
Da. Ati inteles foarte bine. Locuinta trebuie sa o alegi conform cu modul tau de viata si cu bugetul. Vorbind strict despre Bucuresti daca lucrezi central sau semicentral inseamna ca in mod normal faci 30min-60min pana la servici si la fel inapoi. Daca faci 30min e ceva daca ...
mai mult
#10 Dana - Marius (16.11.2009)
Multumim pentru raspunsul detaliat.
Ultimele randuri ne-au luminat ziua :))
In ceea ce priveste "partea serioasa a lucrurilor", am inteles urmatoarele aspecte:
- daca dorim o achizitie pe termen scurt, vom avea o surpriza atunci cand incercam sa re-valorificam ...
mai mult
#9 REALTOR EXPERT (16.11.2009)
Scuze pentru exprimarea incompleta. M-am referit la timpul mare de asteptare in care se vinde un astfel de apartament. Daca cumperi un lucru in care iti blochezi banii si vei fi nevoit sa-l vinzi atunci ai o problema mare. Vanzarea unui astfel de apartament dura in vremurile ...
mai mult
#8 IMOPEDIA.ro (15.11.2009)
Ca tot ati adus in discutie experienta ansamblului Militari Residence ;)
http://media.imopedia.ro/stiri-imobiliare/marius-si-dana----militari-residence-10427.html
#7 Dana - Marius (15.11.2009)
Primele idei expuse sunt adevarate, asa le apreciam si noi:
- refacere totala a terasei = dezavantaj, costuri mari si nu stii cand se strica iar
- lift doar pana la 7, apoi un etaj pe jos = dezavantaj
- riscul instalatiilor = viciu ascuns
- costuri suplimentare pentru ...
mai mult
#6 REALTOR EXPERT (15.11.2009)
Faceti cum vreti. Problemele cu terasa nu sunt rezolvabile, cel putin cu mijloacele folosite de constructorii romani. apa se poate infiltra prin fisuri aflate la 10m de locul aparitiei umezelii. Daca nu este reparata TOATA terasa adio. Din cate stiu intre etajul 7 si 8 nu exista ...
mai mult
#5 Dana - Marius (15.11.2009)
Buna dimineata,
Apartamentele din Militari ne-au atras ca pret, insa ajunsi acolo ne-am dat seama ca pentru noi nu reprezinta o optiune viabila. De aceea si spuneam ca nu vom cumpara acolo.
In Crangasi am ajuns datorita pretului: 3 camere / 60.000. Vizionarea noi am ales ...
mai mult
#4 REALTOR EXPERT (15.11.2009)
Cred ca locatia conteaza foarte mult. Zona aceea din Militari daca ati observat este o zona mixta din punct de vedere urbanistic (asta daca blocurile sunt in sectorul 6 pentru ca par sa fie la limita-nu am vazut actele ). Deci este o zona de locuit de slaba calitate, unde pe ...
mai mult
#3 Dana - Marius (15.11.2009)
Buna seara,
Traficul este o problema. Accesul de la complex la metrou / autobuze ar fi inca o problema.
Bulevardul Iuliu Maniu e singura cale de acces spre centru asa ca... toata lumea o foloseste :)
Pana si azi, sambata, drumul spre complex era aglomerat.
Cum e in ...
mai mult
#2 IMOPEDIA.ro (15.11.2009)
Dana, Marius - iata cateva imagini de la:
TNI:
http://media.imopedia.ro/stiri-imobiliare/marius-si-dana----tni---14-noiembrie-2009-10423.html
Vizita la Militari ...
mai mult
#1 Mircea Voicu (14.11.2009)
Militari Residence nu este rau deloc. Am o prietena care s-a mutat acolo si nu am auzit-o sa se planga. Din ce stiu de la ea traficul prin Militari e cea mai mare problema.
Dana & Marius (13.11.2009)
Raspunde
Tocmai am vizionat un APARTAMENT CU 3 CAMERE LA 60.000 EURO in Crangasi.
Suna bine, nu?
Asta a fost si parerea noastra pana am ajuns acolo.
La fata locului ni s-a spus ca inainte au stat cativa chiriasi care nu au avut deloc grija de apartament si nici de facturi.
Drept dovada, astazi lumina ...
mai mult
#2 Dana - Marius (14.11.2009)
3 camere in sine suna foarte bine :)
De ieri pana azi am pus pe hartie si nu prea avem de unde sa scoatem 7.000 de euro in timp scurt. Asta ca sa il reparam si sa ne putem muta acolo.
Ar mai fi o varianta: sa facem reparatiile "pe bucati": intai o camera , ...
mai mult
#1 dan state (14.11.2009)
Un apartament de 3 camare complet reparat la 70000 mie imi suna foarte bine.
Dana & Marius (11.11.2009)
Raspunde
Primele zile ale aceastei saptamani au scos la iveala ceva interesant: ne-am dat seama ca noi doi avem moduri diferite de abordare a perioadei de dinaintea targului.
Eu am continuat cautarile de apartamente vechi si eventuale vizionari, pe cand Marius e in expectativa. Parca niciun anunt nu ...
mai mult
#2 Dana - Marius (14.11.2009)
Ieri a fost vineri... lumea s-a dus la munca :)
In ceea ce priveste preturile - acum iesim pe usa si mergem inspre targ.
#1 dan state (14.11.2009)
Am fost ieri pe la targ. Nimic nu m-a impresionat. Aceleasi preturi, iar vizitatori foarte, foarte putini.
Dana & Marius (09.11.2009)
Raspunde
Buna seara,
Ne-am hotarat: in weekend ajungem la TNI!
Astazi aveam programate 2 vizionari care, subit, s-au amanat. O fi vreun semn? :)
Asa ca, pana vineri, asteptam orice oferta ne dati. Venim, ne vedem, ne cunoastem...
Ne propuneti ceva care sa ne faca sa nu ajungem la TNI?
La ...
mai mult
#9 Dana - Marius (10.11.2009)
@Ruxandra:
Multumim mult de tot pentru suport si incredere. Si pentru vot (uri) :D
Da, la targ vor fi multe oferte si vrem sa profitam din plin de ele
@REALTOR EXPERT:
Ironia este ca tot bancile sunt cele implicate in Prima Casa. Tot ele au "partea leului" ...
mai mult
#8 Ruxandra (10.11.2009)
Multa bafta. Fiind un targ mare si foarte mediatizat , cu siguranta vor fi si oferte foarte bune in cadrul targului. Ceva care sa corespunda cu "cerintele" voastre. Aveti votul meu! :)
#7 REALTOR EXPERT (10.11.2009)
Salut. Doresc numai sa arat si o perspectiva dintr-un alt unghi. Voi incerca sa fiu mai explicit in speranta ca va intelege si John. Eu inca sper!
Din luna aprilie 2008 practic piata imobiliara din Bucuresti a dat semne ca vor aparea probleme. De fapt anterior acestui moment in ...
mai mult
#6 Dana - Marius (10.11.2009)
Buna dimineata, John,
Planurile s-au modificat in functie de modul in care evolueaza si piata. Criteriile de baza au ramas insa aceleasi.
In urma cu o luna preturile la apartamente mai vechi erau mai apropiate de bugetul nostru. Acum preturile la apartamente noi sunt ...
mai mult
#5 John (10.11.2009)
Sunt mai vechi decat voi pe site-ul acesta. nu am intervenit pentru ca nu a fost cazul pana acum. ma irita atitudinea asta de vanzator disperat.
Alegeti-va bine criteriile si pe urma alegeti. V-am vazut cam indecisi si v-ati cam schimbat planurile. Ba bloc nou, ba bloc vechi. ...
mai mult
#4 Dana - Marius (09.11.2009)
Buna John,
Apreciem faptul ca vrei sa ne linistesti. Te asiguram ca e totul in regula. :)
Panica la noi o sa apara abia inspre finalul anului 2009, daca nu gasim casa :))
Din cate am impresia, esti nou pe aici ( cu scrisul cel putin).
Ai apucat sa citesti ce am scris ...
mai mult
#3 John (09.11.2009)
Realtorule, provoci panica intre oameni decat sa-i ajuti. La fel ai facut si cu Simona si Adrian. Linistete-te disperatule!
#2 Dana - Marius (09.11.2009)
Tocmai am citit ce ai scris si iti dam dreptate, REALTOR EXPERT.
Poate ca nu vom afla niciodata ce i-a facut pe proprietari sa faca pasul in spate. Cert este ca s-a intamplat si e o lectie din care toti putem invata ceva.
#1 REALTOR EXPERT (09.11.2009)
Da. Cred ca este un semn sa va grabiti. Nu cred ca asteapta nimeni pana va hotarati voi. Cititi comentariul pe care l-am lasat mai devreme la Cristina & razvan.
Dana & Marius (07.11.2009)
Raspunde
Buna seara,
Vrem sa va povestim, cu intarziere, o vizita pe care am facut-o aseara: DOAMNA GHICA PLAZA.
Am vazut pe site-ul lor “Apartamente cu 2 camere de la 69.100 EURO”, asa ca ne-am pus miscare.
Acolo am fost intampinati de catre dl Robert Csergő, reprezentantul de vanzari cu care ...
mai mult
#11 Dana - Marius (09.11.2009)
Asta da veste buna! :)
Multumim.
#10 IMOPEDIA.ro (09.11.2009)
Astazi la 9:30 am trecut pe traseul D-na Ghica - Obor. Mergand normal, am facut 5 minute si vreo 30 de sec.
#9 Dana - Marius (08.11.2009)
Intr-adevar, zona e un impediment.
De aceea noi nu am renuntat inca la cautari.
#8 REALTOR EXPERT (08.11.2009)
Ca locuitor al Bucurestiului pot sa spun ca in acest moment este o zona in dezvoltare (a se citi jalnica). Contactul cu restul orasului este dificil mai ales cu transportul in comun. Daca ai de gand sa faci si copii trebuie sa vezi daca ai gradinita, scoala, locuri de joaca etc. ...
mai mult
#7 Dana - Marius (08.11.2009)
Ne bucura sa stim ca se pot face si 5 minute pana la Obor.
De fiecare data cand treceam pe soseaua Colentina, indiferent de ora, era aglomerat, in ambele sensuri :(
Care sunt orele mai libere in trafic prin acea zona?
#6 Doina Stoian (08.11.2009)
Nu se stie daca se va face pasajul de la Baicului. Chiar si asa, de la Doamna Ghica Plaza pana la intersectia Doamna Ghica cu Colentina faceti 3-4 minute dimineata, iar de acolo si pana la Obor puteti face 5 minute daca e liber sau 20 de minute cand e trafic mare.
#5 Dana - Marius (08.11.2009)
@cititori :)
Ce altceva ne mai puteti spune despre zona Baicului? De bine, de rau?
#4 Dana - Marius (08.11.2009)
Raluca, multumim pentru raspunsul rapid.
Daca ceea ce spui se realizeaza in urmatorii 2-3 ani ar fi super.
Citeam la un moment dat pe internet ca primarul sectorului 2 dorea sa desfiinteze de tot calea ferata, sa pastreze cladirea garii ca monument, si sa faca parc de ...
mai mult
#3 Raluca (07.11.2009)
Traficul la Baicului este ingreunat de calea ferata. Ni se tot promite ca vom avea un pasaj care sa rezolve problema asta. Nu stiu cand incepe, dar stiu ca este printre prioritati. Se vorbea de un pasaj de la Baicului pana la Doamna Ghica.
#2 Dana - Marius (07.11.2009)
Raluca,
O masina exista in acest moment,. Pentru a doua e nevoie si de un permis :)
Oricum, la nebunia din Bucuresti, nu stim daca o masina un plus ar fluidiza traficul :))
Despre ce pasaj spui tu? Poti te rog sa ne dai mai multe detalii?
Daca apare in viitorul ...
mai mult
#1 Raluca (07.11.2009)
Deja le-ati facut reclama si trebuie sa va mai lase din pret :)
Zona momentan este o problema, insa pe viitor o sa aveti un pasaj prin zona Baicului. Iar daca tot dati zeci de mii sa va luati un apartament, cu inca 3-4000 va luati doua masini second hand si va rezolvati si ...
mai mult
Dana & Marius (05.11.2009)
Raspunde
Buna seara,
Ultimele 2 saptamani au reprezentat o perioada puternica de cautari. Am filtrat peste 1000 de anunturi si am dat cel putin 150 de telefoane (nu, nu exageram) pentru anunturi care se incadreaza, chiar si partial, in criteriile noastre.
Am extras cateva invataminte:
1) Blocurile ...
mai mult
#11 FRINCU ANDREI (07.11.2009)
din nou pe locul 1....bravo tot asa ca meritati :)
#10 Darius (07.11.2009)
Realtorule,citeste toate comentariile concurentilor si ai sa vezi ca toti injura angentiile ca ii poarta degeaba pe strazi. Daca ar fi avut cat mai multe informatii inainte sa plece pe drumuri eu cred ca ar fi salvat mult timp.
Ceea ce zici tu imi aduce aminte de bazarurile ...
mai mult
#9 Dana - Marius (06.11.2009)
Rezultatul este sa ne gasim apartament cat mai repede.
Daca asta presupune sa facem zece drumuri in loc de unul, cu siguranta ca le vom face pe toate, fara sa ezitam.
Astazi pe la pranz am sunat din nou la un anunt de vanzare si, la intrebarea "cum doriti sa ...
mai mult
#8 REALTOR EXPERT (06.11.2009)
Corect. Faceti cum simtiti voi. Asta era doar parerea mea. In fond conteaza rezultatul. Mult noroc!
#7 Dana - Marius (06.11.2009)
Credem ca sugestia lui Darius vine tocmai pentru a nu pierde timpul pe drumuri si sa ne putem concentra pe anunturile cele mai pertinente, sa nu ne trezim ca vorbim de ceva si vizionam apoi altceva.
In acelasi timp, suntem de acord cu faptul ca e nevoie sa mergi pana acolo ...
mai mult
#6 REALTOR EXPERT (06.11.2009)
Exact . Aveti dreptate.
Iar genul de comportament pe care il propune Darius este complet gresit. Proprietarul vrea sa-si vanda casa unui cumparator nu sa stea pe messenger sa socializeze. Este un stres imens sa-ti vinzi casa de multe ori cel mai de pret bun material al tau. ...
mai mult
#5 Darius (06.11.2009)
Puneti-i pe proprietari sa va trimita poze pe e-mail. La fel si pe agenti. Ati mai scapa de o grmada de drumuri inutile.
#4 Dana - Marius (06.11.2009)
Din cate stiam noi, acest program a aparut ca stimulare a economiei si a industriei constructiilor (oficial cel putin). Nu pentru a face mai multi proprietari. Nu pentru a ii schimba intre ei. Nu pentru a tranzactiona imobilele vechi.
Inainte nici nu visam la o proprietate ...
mai mult
#3 REALTOR EXPERT (06.11.2009)
Am inteles care este problema de la inceput. Nu este nimeni de vina. Programul Prima Casa a indus ideea gresita ca orice om cu 3000euro in buzunar va putea sa-si cumpere o casa.
Asa ca o armata de pseudocumparatori care nu au ca prima prioritate o casa a pornit la vizionari ...
mai mult
#2 Dana - Marius (05.11.2009)
@REALTOR EXPERT
Dilema expusa exista in baza urmatorului aspect: nu avem banii sa achitam acea diferenta. De asemenea, daca evaluatorul spune 50 si proprietarul 60, oare cat din diferenta e "din vina" primului si cat din a celui de-al doilea?
Atat cresterea ...
mai mult
#1 REALTOR EXPERT (05.11.2009)
Aveti dreptate.
Ca proprietar mi-as pune intrebarea: Daca intr-un bloc din 1970 sa zicem s-au vandut 2 camere cu 60.000euro pot sa cer si eu macar 70.000euro? Cred ca raspunsul este da. Efectul acestui program a fost ca s-au vandut multe proprietati foarte proaste-unele aparent ...
mai mult
«
1
2
»
FII PE FAZA
Imobiliare de criza. Fara perdea.
A venit momentul să ne luăm rămas-bun de la cei zece concurenţi care au alergat timp de aproximativ trei luni în Goana după casă. Oficial, primul reality-show imobiliar online din România a ajuns la ...
Asa cum am anuntat de saptamana trecuta, concursul Goana dupa Casa este la final , iar pe 17 Februarie, participantii nostri vor primi si premiile bine-meritate. Pe langa premiul principal, dormitorul oferit de ...
Goana după Casă a ajuns la final. Şi putem spune cu mâna pe inimă că primul reality show imobiliar online din România şi-a atins scopul.
Cursa contra cronometru are nu unul, ci zece câştigători. Patru ...
După zugrăveală şi amenajari ce-i trebuie unui apartament? O petrecere de casă nouă, e bine ştiut. Şi pentru că tradiţia e tradiţie, Ligia şi Florin s-au conformat şi au pregătit prima lor petrecere în ...
Goana după casă a intrat cu dreptul în 2010. Noul an s-a dovedit a fi de bun augur pentru Cristina şi Răzvan, a căror răbdare a fost pusă la încercare în 2009. Astfel, după ce anul trecut cei doi au ...
Goana după casă a intrat pe ultima sută de metri.
Cred că putem spune că primul reality-show imobiliar online din România şi-a atins scopul. Noi am arătat că se poate. Iar ei, concurenţii, v-au permis să-i ...
Am decis să facem referire la o casă pe care ţi-o permiţi, pentru că, încă de la început, trebuie clarificată noţiunea de ieftin. „Termenul «ieftin» este relativ", cred Ana şi Răzvan ...
A starnit curiozitati. A declansat reactii pozitive dar si negative. A atras admiratii, dar si dezamagiri...
Iata ingreditentele unui adevart concurs: GOANA DUPA CASA, care la aproape nici doua luni de la lansare, a ...
Exact atunci când credeau, din nou, că au intrat pe ultima sută de metri în Goana după casă Cristina şi Răzvan s-au lovit de obstacole imposibil de trecut în momentul de faţă.
"Din păcate, şi de data ...
Probleme în paradis!Nici n-a apucat să se usuce bine cerneala pe convenţia pentru rezervarea construcţiei, că Ana şi Răzvan au deja nemulţumiri cu privire la contractul de vânzare-cumpărare.
Deşi multă lume ...
VIDEO vezi sectiunea video »
Cele mai recente comentarii
RUTH EDWIN @ Dana & Marius
Numele meu este doamna Ruth Edwin, din România, un singur părinte, înainte ca soțul meu să moară să ne lase cu atâta datorii, [...]
Numele meu este doamna Ruth Edwin, din România, un singur părinte, înainte ca soțul meu să moară să ne lase cu atâta datorii, [...]
aikaterine @ Dana & Marius
Buna, Numele meu este Aikaterine din România. Vreau să-i mulțumesc domnului James Parker, care ma ajutat să obțin un împrumut. [...]
Buna, Numele meu este Aikaterine din România. Vreau să-i mulțumesc domnului James Parker, care ma ajutat să obțin un împrumut. [...]
Gricore Corneanu @ Ana & Razvan
La blocurile noi luati in calcul, fara sa intrebati pe nimeni, doar vazand : grosimea barelor de fier, care se pun cam la 1/2 [...]
La blocurile noi luati in calcul, fara sa intrebati pe nimeni, doar vazand : grosimea barelor de fier, care se pun cam la 1/2 [...]
catalin ch. @ Paula & Marius
salut marius!! eu sunt din Iasi - ne cunoastem. iti doresc multa sanatate si fericire tie si familiei. poate ne vedem cand mai [...]
salut marius!! eu sunt din Iasi - ne cunoastem. iti doresc multa sanatate si fericire tie si familiei. poate ne vedem cand mai [...]
Ligia & Florin
Multumim!
Multumim!
dragos @ Ligia & Florin
felicitari pentru premiu. bravo, il meritati ca ati fost f activi si ati cumparat un apartament f misto ( cel putin asa se vede [...]
felicitari pentru premiu. bravo, il meritati ca ati fost f activi si ati cumparat un apartament f misto ( cel putin asa se vede [...]
Cristina & Razvan
Buna seara , Chiar daca mai este ft putin timp pana pe data de 17 cand urmeaza sa ne vedem cu toti, nu ma pot abtine sa nu [...]
Buna seara , Chiar daca mai este ft putin timp pana pe data de 17 cand urmeaza sa ne vedem cu toti, nu ma pot abtine sa nu [...]
ungureanu @ Ana & Razvan
Am inteles ca deja ati dat de circa o sapatamina acontul pantru un apartament cu doua camere in zona PIATA PRESEI LIBERE si este [...]
Am inteles ca deja ati dat de circa o sapatamina acontul pantru un apartament cu doua camere in zona PIATA PRESEI LIBERE si este [...]
Raluca @ Ana & Razvan
Hehehe, faceti party cu toti care v-am urmarit? :)) Hai serios, ati renuntat la apartamentul din Vitan Residence?
Hehehe, faceti party cu toti care v-am urmarit? :)) Hai serios, ati renuntat la apartamentul din Vitan Residence?
Ana - Razvan Rosulescu @ Ana & Razvan
@Ovidiu Panaitescu Multumim pt cuvintele frumoase, veti afla cu siguranta cand ne vom muta, va vom invita la petrecere sa va [...]
@Ovidiu Panaitescu Multumim pt cuvintele frumoase, veti afla cu siguranta cand ne vom muta, va vom invita la petrecere sa va [...]
Alte sectiuni MEDIA
Sondaj